|
کدخبر: 278936

قیمت سرسام‌آور دستگاه قند خون/ زندگی برای دیابتی‌ها سخت‌تر‌ شد

با جستجویی در سایت های اینترنتی توجه به دستگاه تست قند خون بیورر آلمان جلب می‌شود که ۶٫۷۵۴٫۶۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده است که خرید سوزن آن هم دارای هزینه است. قیمت دستگاه‌ها و تست قند خون چند وقتی است که کام این بیماران را تلخ کرده است.

اصناف قیمت سرسام‌آور دستگاه قند خون/ زندگی برای دیابتی‌ها سخت‌تر‌ شد

بیماری دیابت آسیب‌های جسمانی متعددی برای بیمار ایجاد می‌کند، در حوزه کنترل نیز این بیماری برای بیماران هزینه های زیادی دارد. متاسفانه افراد زیادی به پیشگیری اولیه اعتقاد ندارند و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که درگیر بیماری دیابت شده‌اند. البته پبیشگیری اولیه هزینه‌های بسیاری دارد که حتی بیمه هم هزینه‌ آن را تقبل نمی‌کند.

نوار تست قند خون و دستگاه‌های مورد نیاز بیماران دیابتی باید تحت پوشش بیمه‌ها باشند تا از هزینه‌های این بیماران کاسته شود اما متاسفانه بیمه‌ها این هزینه‌ها را بر عهده نمی‌گیرند. این بیماران علاوه بر مشکلات جسمانی باید هزینه‌های زیادی را برای دستگاه‌ها و کنترل این بیماری انجام دهند. در ادامه با بررسی قیمت دستگاه‌های قند خون به قیمت‌های عجیبی می‌رسیم که جای تعجب دارد.

با جستجویی در سایت های اینترنتی توجه ما به دستگاه تست قند‌خون بیورر آلمان جلب می‌شود که ۶٫۷۵۴٫۶۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده است و خرید سوزن آن هم دارای هزینه است. به طور مثال سوزن ۲۵ تایی تست قند خون آکیو ۲۵۸/۰۰۰ تومان است.

با جستجویی دیگر نظرمان به سمت دستگاه‌هایی جلب می شود که قیمت مناسب‌تری دارد. به طور مثال دستگاه و نوار تست قند خون بیورر آلمان ۳٫۶۴۷٫۷۰۰ تومان نرخ‌گذاری شده است که بازهم قیمت عجیب دارد.

در جدول زیر به قیمت برخی از این دستگاه‌ها پرداخته شده است.

دستگاه-قندخون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها