|
کدخبر: 275981

انتخاب جعبه همبرگر

جعبه همبرگر یکی از بسته بندی‌های پرکاربرد است که برای تولید آن باید نکاتی را درنظر بگیرید. رعایت این موارد به شما در جلب رضایت مشتری کمک زیادی خواهد کرد.

همبرگر یکی از جذاب‌ترین خوراکی‌های فست فودی در تمامی دنیا است. بسته بندی و جعبه همبرگر به همین دلیل یکی از پرمصرف‌ترین انواع بسته بندی در دنیای فست فودها است. شاید به این فکر کنید که مشتریان به طعم و کیفیت برگر خود اهمیت داده و جعبه برگر برای آنها مهم نیست. اما با کمی بررسی شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که مشتریان اعتقاد دارند که یک محصول خوب در بیشتر مواقع در یک بسته بندی همبرگر خوب ارائه می‌شود. به همین دلیل در این مطلب نگاهی به تولید و چاپ جعبه مقوایی همبرگر خواهیم داشت.

سایز متفاوت در جعبه همبرگر

مقوای ساخت جعبه همبرگر چیست؟

اگر به فکر یک بسته بندی و جعبه غذای بیرون بر مناسب برای همبرگر هستید، ابتدا باید مقوای مناسب را انتخاب کنید. این کار کمک خواهد کرد تا کیفیت مواد غذایی در حمل و نقل کاهش پیدا نکرده و همینطور سطح رضایت بالاتری از مشتریان خود کسب کنید. سه نوع مقوا در رابطه با جعبه همبرگر استفاده می‌شود که انتخاب هرکدام از آنها می‌تواند در قیمت جعبه فست فود شما تاثیر متفاوتی داشته باشد. در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد:

-مقوای کرافت

امروزه اکثر افراد به دنبال غذای سالم بوده و حتی برای  فست فودها نیز همین انتظار وجود دارد. بسته بندی که طبیعت را بیشتر یادآوری کند، می‌تواند در ذهن مشتریان شما حس سلامتی محصول را بیشتر ایجاد کند. از آنجایی که مقوای کرافت به دلیل الیاف طبیعی داخل آن، رنگی کرم یا قهوه‌ای خواهد داشت، در نتیجه حس طبیعی بودن را منتقل می‌کند.

به یاد داشته باشید که این نوع مقوا از مقواهای بهداشتی بوده و به عنوان مقوای فودگرید شناخته می‌شود. از این مقوا برای جعبه مقوایی فینگر فودها نیز می‌توانید استفاده کنید. گرماژ این مقوا در بسته بندی براساس طراحی و وزنی که قرار است بسته بندی تحمل کند، انتخاب می‌شود. وزن کرافت برای بسته بندی می‌تواند از 180 گرم شروع شده و تا حداکثر تا 450 گرم افزایش پیدا کند.

-مقوای ایندربرد

مقوای ایندربرد یکی دیگر از مقواهای بهداشتی است که برای جعبه پیتزا و یا جعبه ساندویچ نیز کاربرد دارد. این مقوا با توجه به رنگ سفید و بافت لطیف خود، طرفداران زیادی در حوزه بسته بندی مواد غذایی دارد. شاید بتوان گفت ظاهر این مقوا، بهداشتی بودن بسته بندی را بهتر به مشتریان منتقل خواهد کرد. از این مقوا می‌توانید در گرماژهای مختلفی بر اساس نوع بسته بندی، سایز جعبه و وزن آن بهره ببرید که می‌تواند حداقل 210 گرم بوده و در بیشترین گرماژ به 400 گرم برسد.

-مقوای دوپلکس

هرچند که خرید جعبه با مقوای دوپلکس را پیشنهاد نمی‌کنیم، اما از این مقوا نیز برای ساخت جعبه همبرگر استفاده می‌شود. این مقوا بهداشتی نیست و فقط در صورتی که از کاغذ رپ همبرگر و یا موارد مشابه استفاده شود که بتوان لایه‌ای بین مقوا و ماده خوراکی داشت، می‌توان از این مقوا استفاده کرد.

ایده پردازی در طراحی گرافیکی

قیمت جعبه همبرگر

در یک جعبه همبرگر، مقوایی که استفاده خواهد شد، گرماژ و اندازه بسته بندی بیشترین تاثیر را در قیمت تولید آن خواهد داشت. پس از آن تیراژی که چاپ خواهید کرد و هزینه‌های مرتبط با چاپ می‌توانند قیمت این نوع بسته بندی را تغییر بدهند.

طراحی جعبه همبرگر

اما انتخاب مقوا پایان کار نیست و شما باید برای طراحی مناسب جعبه نیز اهمیت زیادی قائل باشید. به یاد داشته باشید که قبل از باز شدن بسته بندی و دیده شدن همبرگر، بسته بندی آن دیده خواهد شد. در نتیجه اولین تاثیر بر روی مشتریان با بسته بندی شما ایجاد خواهد شد. به همین دلیل است که جعبه همبرگر آماده هرچند که ممکن است هزینه کمتری برای شما داشته باشد اما به احتمال زیاد به شما اجازه نخواهد داد تا در بازار رقابتی امروز، برای خود جایگاه مناسبی را پیدا کنید.

هرچند که شما می‌توانید از طرح‌های پر طرفدار همچون، جعبه‌های همبرگر کشویی، برگرکینگ قفل دار و یا جعبه‌های همبرگر سفره‌ای، در هلالی و قفل دوطرفه برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید به سراغ بسته بندی مشهور جعبه همبرگر مک دونالدی بروید. اما در صورت تمایل می‌توانید بسته بندی‌های خلاقانه‌ای را طراحی و تولید کنید تا تمایز محصولات خود نسبت به سایر رقبا را به خوبی به مشتریان خود نشان بدهید.

فضای تبلیغاتی در جعبه‌های همبرگر

طراحی گرافیکی جعبه همبرگر

طراحی گرافیکی روی بسته بندی خود را نیز فراموش نکنید، جعبه همبرگر محل مناسبی است که شما می‌توانید با کمترین هزینه بر روی آن تبلیغات خود را انجام بدهید. از آنجایی که این تبلیغات توسط افرادی دیده می‌شود که به محصولات فست فودی تمایل دارند، در نتیجه این نوع تبلیغات، یکی از هدفمندترین انواع تبلیغات است. یکی از دلایلی که هزینه کردن برای بسته بندی مواد غذایی و استفاده از طراحی اختصاصی به عنوان روش بهتری تا استفاده از بسته بندی‌های آماده معرفی می‌شود، به همین دلیل است که بسته بندی‌های آماده، مانند جعبه‌های همبرگر آماده، می‌تواند این فرصت طلایی را از شما بگیرد.

چاپی که روی بسته بندی انجام خواهد شد نیز اهمیت زیادی دارد. چاپ در واقع نتیجه زحمات شما را نشان خواهد داد. در نتیجه سعی کنید نوعی از چاپ را استفاده کنید که بتواند دقت و کیفیت چاپ را در بالاترین حد ممکن به شما ارائه بدهد. چاپ افست در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

سخن آخر

در این مطلب نگاهی به جعبه همبرگر و تولید این نوع از بسته بندی مواد غذایی داشتیم. شما می‌توانید برای سفارش بسته بندی انواع مواد غذایی همچون برگرها با بالاترین کیفیت از خدمات شرکت چاپ و بسته بندی پویا فراز خلاق استفاده کنید.

سوالات متداول

چه مقواهایی برای تولید جعبه همبرگر استفاده می‌شود؟

سه نوع مقوای ایندربرد، کرافت و دوپلکس در این رابطه استفاده می‌شود. البته با توجه به بهداشتی نبودن مقوای دوپلکس، استفاده از این مقوا پیشنهاد نمی‌شود.

بهترین روش چاپ بر روی جعبه همبرگر چیست؟

با توجه به اینکه دقت و کیفیت چاپ بر روی بسته بندی اهمیت زیادی دارد، در نتیجه استفاده از چاپ افست نسبت به سایر روش‌های چاپ می‌تواند نتیجه بهتری را به همراه داشته باشد.

آیا بسته بندی شبیه به بسته بندی مک دونالد می‌توانیم سفارش بدهیم؟

شما می‌توانید با سفارش جعبه همبرگر مک دونالدی از این نوع بسته بندی برای محصولات خود استفاده کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر