|
کدخبر: 267492

با سیلیکون قالب گیری RTV2 پولدارشوید!

امروزه با روی کار آمدن سیلیکون ها و مخصوصا سیلیکون های قالب گیری¡ کار قالب گیری کردن یا قالب زدن بسیار سریع و آسان شده است و دیگر مشکلات و دردسر های گذشته را ندارد اما در این مقاله فروشگاه اُشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی خواهد گفت که چگونه می توان با سیلیکون قالب گیری یا همان سیلیکون RTV2 پول دار شد.

فروشگاه اوشیم

۱- سیلیکون قالب گیری به صرفه ترین ماده برای قالب زدن

همواره ساخت قالب در کارهای مختلف هنری و صنعتی و غیره¡ یکی از مراحل طاقت فرسا و گران قیمت به حساب می آمده است. اما در اینجا فروشگاه اوشیم با معرفی و خرید سیلیکون قالب گیری RTV2 یک راه کم هزینه را برای قالب گیری معرفی می کند. یکی از مزیت های بسیار مهم سیلیکون قالب گیری آن است که نسبت به بسیاری از قالب ها مانند قالب های بتنی چوبی فلزی و غیره دارای قیمت به مراتب مناسب تری است و این امر سبب می شود که هزینه ی کمتری برای قالب سازی پرداخت شود. در ضمن فروشگاه اُشیم نیز سعی کرده است که خرید سیلیکون قالب گیری را برای خریداران سیلیکون قالب گیری آسان تر نماید.

 

۲- سیلیکون قالب گیری قالبی چند بار مصرف و به صرفه

از دیگر مزایای سیلیکون قالب گیری که اوشیم قصد دارد به آن بپردازد چندبار مصرف بودن سیلیکون قالب گیری است. شاید این سوال پیش بیاید که بسیاری دیگر از قالب ها نیز چند بار مصرف هستند اما نکته ی حائز اهمیت سیلیکون قالب گیری آن است که قالب سیلیکونی بعد از هر بار قالب زدن دچار فرسایش آنچنان نمی شود و تعداد دفعاتی که می توان از قالب سیلیکونی استفاده کرد به مراتب بیشتر از سایر قالب ها است و در نتیجه در هزینه ها همواره صرفه جویی می شود ¡ به همین دلیل فروشگاه اُشیم سیلیکون RTV۲ را همواره برای قالب زنی پیشنهاد می کند.

فروش آنلاین مواد شیمیایی

۳- سهولت در جداسازی مهمترین شاخصه قالب های سیلیکونی

یکی از معضلاتی که همواره در بحث قالب و قالب سازی مطرح بوده و هست¡ جداسازی محصول نهایی از قالب می باشد. یکی از ویژگی های مثبت سیلیکون قالب گیری و قالب های سیلیکونی آن است که محصول نهایی به راحتی و بدون هیچ فشار یا ماده ی اضافه ای از قالب خارج می شود. در بسیاری از موارد برای خروج محصول از قالب¡ نیاز به برخی روان کننده ها و اسپری ها می باشد که در سیلیکون های قالب گیری این موارد به هیچ وجه نیاز نیست و در نتیجه در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی حاصل می شود. فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم علاوه بر فروش سیلیکون قالب گیری¡ همواره به فکر اقتصاد و هزینه های مشتریان خود نیز بوده است.

 

۴- درآمد مستقیم با سیلیکون قالب گیری

تا به اینجا نکاتی در ارتباط با سیلیکون قالب گیری گفته شد که بیشتر جنبه ی صرفه جویی در هزینه ها را داشت و از این طریق سبب کاهش هزینه های تولید می شد¡ اما در این قسمت فروشگاه اُشیم به بیان چگونگی بدست آوردن درامد مستقیم از طریق سیلیکون های قالب گیری خواهد پرداخت.

۴-۱- خلاقیت در قالب زدن

یکی از راه هایی که برای کسب درامد توسط اُشیم ارائه می شود¡ ساخت قالب هایی با طراحی خاص توسط سیلیکون قالب گیری است. بسیاری از کارهای هنری در وهله ی اول نیازمند یک قالب زیبا و خاص می باشند که می توان این نیاز را با کمی خلاقیت و البته همراه با سیلیکون RTV۲ برطرف ساخت و قالب های تولیدی را به دیگران عرضه نمود و آنها را به فروش رساند.

۴-۲- ترکیب سیلیکون قالب گیری و رزین اپوکسی

یکی دیگر از راه هایی که به وسیله ی سیلیکون قالب گیری منجر به درامدزایی می شود¡ استفاده از رزین های اپوکسی در کنار سیلیکون قالب گیری است. با صرف کمی خلاقیت و وقت¡ می توان با سیلیکون قالب گیری قالب هایی خاص به وجود آورد و با استفاده از رزین های اپوکسی، این قالب ها را پر کرد و محصول نهایی را به وجود آورد. درست است که محصول نهایی نیاز به تزئین و پرداخت های گوناگون دارد¡ اما اوشیم این مژده را می دهد که این کار به کسب درامد منجر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با رزین های اپوکسی در کنار سیلیکون های قالب گیری¡ می توانید با فروشگاه اُشیم در تماس باشید.

۴-۳- خرید عمده سیلیکون قالب گیری مساوی با کاهش هزینه ها

با انجام کارهای پیشنهادی که در بالا به آنها اشاره شد¡ می توان از طریق سیلیکون قالب گیری به درامد رسید¡ اما پس از درامدزایی¡ با خرید عمده سیلیکون قالب گیری به جای خرید خرد سیلیکون قالب گیری¡ می توان سود نهایی محصول را بیشتر نمود. فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم مفتخر است که سیلیکون قالب گیری را هم به صورت خرد و هم به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار خریداران سیلیکون قالب گیری قرار می دهد.

خرید مواد آزمایشگاهی

چگونگی خرید سیلیکون قالب گیری (RTV2) از فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

در انتها بایستی به این نکته اشاره شود که محصولات فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی¡ محدود به سیلیکون قالب گیری یا همان سیلیکون RTV۲ و یا محصولات رزینی نمی شود؛ بلکه عرضه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی به صورت خرد و عمده از خدمات فروشگاه اُشیم می باشد. در فروشگاه اشیم انواع رزین های اپوکسی با برندها و مدل های گوناگون برای خریداران محترم فراهم شده است تا در کنار سیلیکون های قالب گیری¡ رزین اپوکسی متناسب با کار خود را نیز تهیه نمایند. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم علاوه بر سیلیکون های قالب گیری، به فروش محصولات دیگری مانند انواع افزودنی های صنعتی و آزمایشگاهی¡ پلاستی سایزر های متفاوت و پلیمر ها نیز می پردازد. همچنین در فروشگاه اوشیم می توان انواع دسته بندی های دیگری از مواد شیمیایی مانند انواع حلال های صنعتی و آزمایشگاهی¡ مواد شیمیایی پودری¡ چسب ها و موم ها و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر را نیز پیدا نمود و اقدام به خرید آنها کرد.

جهت اطلاع از قیمت ها و خرید خرد و عمده انواع سیلیکون قالب گیری یا همان سیلیکون RTV۲ و انواع مواد شیمیایی دیگر مانند رزین های اپوکسی می توانید از مسیر های ارتباطی زیر جهت تماس با فروشگاه اُشیم استفاده نمایید.

تلفن: ۸۸۴۴۶۹۲۵-۰۲۱ و ۸۸۴۲۸۹۶۴-۰۲۱   

موبایل: ۰۹۲۰۹۰۹۱۶۰۰

آدرس سایت: www.oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

 

اشیم

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر