|
کدخبر: 267240

بهینه سازی فرآیند نظافت برای کاهش هزینه های نیروی کار

اصناف بهینه سازی فرآیند نظافت برای کاهش هزینه های نیروی کار

بهره گیری از شیوه های دستی و قدیمی در فرآیند های نظافتی در صنایع و مراکز مختلف یکی از دغدغه های مدیران می باشد. فعالیت های نظافتی به روش های سنتی اغلب زمان زیادی را می گیرند و همچنین هزینه های بالایی را برای صاحبان کسب و کار ها به وجود می آورند. بکار گیری روش های جدید و نوین در پروسه نظافت می تواند تجربه بسیار خوبی در جمع آوری زباله ها و آلودگی ها با بالاترین سطح کیفیت برای شما باشد. استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه، از برترین روش های مدرن می باشد که در عصر حاضر به طور خیلی گسترده در اکثر محیط های صنعتی و تجاری بکار گرفته می شوند. مدل های متفاوتی از تجهیزات نظافتی مکانیزه هستند که بطور خیلی موثری در عملکرد، کیفیت و پایین آمدن هزینه های نظافتی این کسب و کار ها تاثیر دارند. از نمونه این دستگاه می توان انواع مختلف کف شوی صنعتی ، واترجت صنعتی و دستگاه جاروبرقی صنعتی را نام برد.

نظافت

وجود تنوع بالا در طراحی و ساخت این تجهیزات نظافتی ، بهره گیری از آن ها را در محیط ها و شرایط مختلف نظافتی مهیا کرده است. شرکت فرنام صنعت پاکسا ارائه کننده انواع تجهیزات نظافت صنعتی نوین با سال ها تجربه و سابقه درخشان در این حوزه، در حال خدمت رسانی به بسیاری از صنعت گران و صاحبان کسب و کار ها می باشد. بکارگیری تجهیزات مناسب در همه حوزه ها مخصوصا در امور نظافتی، سبب صرفه جویی در مواردی مانند آب و انرژی می شود. انواع تجهیزات نظافتی و شستشو نظیر دستگاه جاروبرقی صنعتی، کف شوی صنعتی و واترجت صنعتی با هرگونه محیطی مانند صنعتی، تجاری، آموزشی، درمانی و ... موجود هستند که فرآیند نظافت را به بهترین نحو پاسخگو هستند.

شرکت فرنام صنعت پاکسا ارائه دهنده انواع دستگاه های نظافت صنعتی در ایران ارائه خدمت می کند.

سایت شرکت فرنام صنعت: www.farnamsanat.com

تماس با کارشناسان: 02158453000

کاربرد زمین شوی صنعتی در نظافت سطوح

زمین شوی صنعتی از تجهیزات بسیار کاربردی در نظافت سطوح کف و انواع کفپوش ها می باشد که بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه های نظافت صنعتی با دارا بودن از عملکرد های جدید و کاربردی، در پروسه های نظافتی از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. همچنین به کاربران خود این امکان را می دهند تا سطوح محیط های بسیار گسترده و بزرگ را در فاصله زمانی کوتاهی نظافت و شستشوی کنند. این فرآیند تاثیر عمیقی بر کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان خواهد داشت.

زمین-شوی

استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی در شستشوی انواع صنایع، مراکز اداری و تجاری مفید فایده خواهد بود مزیت های بسیار زیادی برای این مراکز به بار خواهد آورد. وجود تنوع در طراحی و ساخت این دستگاه ها و همچنین ویژگی های خاص و متفاوت در مدل های مختلف دستگاه های کف شوی صنعتی به اپراتور ها این امکان را داده است تا به راحتی هر چه بیشتر و کارآمد تر از آن استفاده کنند. یکی از مدل های زمین شوی صنعتی که قابلیت اتصال مستقیم به برق شهری را دارد و این مزیت را دارا می باشد تا در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد؛ اسکرابر برقی است. این نکته را هم بد نیست بگوییم که اتصال مستقیم به برق در افزایش قدرت نظافت نیز تاثیر بسزایی دارد.

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در فرآیند نظافت

بکارگیری تجهیزات نظافتی و دستگاه های صنعتی در محیط ها و مراکز تجاری سبب بالا رفتن کیفیت، سرعت و بهینه شدن فرآیند نظافت خواهد شد. از مهم ترین مزیت های بهره گیری از تجهیزات مکانیزه، کاهش یافتن هزینه های نظافت با کم شدن نیرو های کار می باشد. عظمت و بزرگی صنایع و محیط های آن ها زمان و هزینه مورد نیاز برای نظافت با روش های قدیمی و دستی را بسیار بالا خواهد برد. به همین علت استفاده از تجهیزات نظافتی صنعتی نظیر زمین شوی صنعتی، دستگاه جاروبرقی صنعتی و واترجت صنعتی فشار قوی و ... ابزار هایی کاربردی و مناسب برای کاهش هزینه های نظافتی اینگونه صنایعی است.

نظاقت-صنعتی

انواع مختلف کف شوی صنعتی

زمین شوی صنعتی از متداول ترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد که در مدل های مختلف به منظور سهولت در امر نظافت و رفع نیاز کاربران در شرایط مختلف، طراحی و ساخته می شود. کف شوی صنعتی در دو نوع سرنشین دار و دستی تولید می شود. همچنین از نظر نوع عملکرد و منبع تغذیه، به دلیل دارا بودن از موتور الکتریکی به انواع زمین شوی کابلی و زمین شوی باتری دار تقسیم بندی می شوند. کف شوی برقی یا کابلی به دلیل اتصال مستقیم به برق شهری قادر هستند تا مدت های زمانی زیاد کار کنند. همچنین از فشار شستشوی و عملکرد نظافتی بیشتری برخوردار هستند. اسکرابر یا زمین شوی صنعتی جزو دستگاه های نظافت صنعتی پیشرفته و تخصصی برا شستشوی سطوح کف محسوب می شود که با سیستم های مکانیزه مختلف خود، کیفیت بالای نظافت را تضمین می کنند.

دیگر تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه

همانطور که پیش از این نیزاشاره کردیم تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی دارای انواع و مدل های زیادی هستند که فرآیند نظافت را برای کاهش هزینه های نیروی کار میسر می کنند. همچنین نظافت را برای نیروی های خدماتی سهولت می بخشند. علاوه بر زمین شوی صنعتی که جرو کاربردی ترین تجهیزات شستشو محسوب می شود؛ می توان به دستگاه جاروبرقی صنعتی نیز اشاره داشت. جاروبرقی صنعتی با قدرت بالای خود قادر است تمامی آلودگی های خشک و مرطوب را در اندازه های ریز و درشت جمع آوری کند. دستگاه جاروبرقی با برخورداری از مخازن با حجم زیاد به کاربران این اجازه را می دهد که همه ی آلودگی ها در محیط های بزرگ و گسترده را جمع آوری کند.

واترجت صنعتی از دیگر مدل های تجهیزات نظافتی می باشند که در تمیز کردن سطوح مختلف هموار و ناهموار، افقی یا عمودی ویا هر نوع سطح دیگری و حتی فراتر از آن برای شستشوی تجهیزات و دستگاه های صنعتی در کارخانه ها قابل استفاده هستند. از دیگر مزایای خرید دستگاه کارواش یا واترجت صنعتی آسان کردن نظافت های بعدی با رفع ناهمواری ها و کاهش احتمال جمع شدن آلاینده ها در سطح است که این کاهش هزینه ها را به دنبال دارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها