|
کدخبر: 265270

خرید و قیمت انواع شلنگ های ساختمانی

از زمانی که شلنگ ها تولید شدند، بحث انتقال آب به جاهای مختلف بسیار ساده تر از گذشته شده است. شلنگ ها خیلی راحت توانستند که جای لوله های آب را در خیلی از موارد بگیرند و تبدیل به یکی از ضروری ترین ابزارهای خانه شوند.

اما زمانی که تصمیم به خرید انواع شیلنگ های ساختمانی دارید آیا می دانید که به چه موضوعاتی باید توجه داشته باشید؟ آیا با انواع شلنگ های ساختمانی آشنایی دارید؟ قیمت هر یک از این شیلنگ ها را می دانید؟

در این مطلب از وبسایت شهبازی اتصال می خواهیم به موضوع خرید و قیمت انواع شیلنگ های ساختمانی بپردازیم. در صورتی که این موضوع برایتان جالب است، توصیه می کنیم تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

شلنگ لباسشویی

قیمت انواع شیلنگ ساختمانی

زمانی که صحبت از انواع شلنگ های ساختمانی می کنیم منظورمان تمام شلنگ هایی است که در یک ساختمان ممکن است به کار بیایند. برخی از این شیلنگ ها را در سرویس های بهداشتی استفاده می کنند و برخی دیگر در آشپزخانه کاربرد دارند.

به همین دلیل است که قیمت هر یک از این شیلنگ های ساختمانی ممکن است متفاوت باشد که در ادامه به صورت جداگانه به تک تک آنها می پردازیم.

شلنگ لباسشویی

اگر همین الان به لباسشویی خود نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که در پشت این دستگاه، تعدادی شلنگ وجود دارد. یکی از این شیلنگ ها که برای انتقال آب سرد و گرم به داخل دستگاه به کار می رود، بسیار مهم است. متاسفانه آب شهری دارای رسوبات و املاح زیادی است که منجر به گرفتگی این شیلنگ ها می شوند و ناچار هستید که هر چند سال آن ها را تعویض کنید.

قیمت شلنگ لباسشویی به ابعاد و جنس آن بستگی دارد. طبیعی است که انواع بسیار زیادی از آن را می توانید در بازار پیدا کنید. از شلنگ های فلزی در هم تنیده گرفته تا شیلنگ های استیل ضد آب! هر یک از این محصولات طبیعتا قیمت های متفاوتی دارند.

اما به دلیل برخورد مداوم این شلنگ با آب و استهلاک فراوان، توصیه میکنیم که به سراغ خرید یک شلنگ لباسشویی مقاوم و مستحکم بروید.

از خرید برندهای متفرقه و ناشناخته اجتناب کنید چرا که ممکن است به سرعت خراب شده و هزینه های بیشتری روی دست شما باقی بگذارند.

بهترین شلنگ های لباسشویی را می توان از فروشگاه شهبازی اتصال تهیه کنید.

شلنگ آبگرمکن

از زمانی که آبگرمکن ها به داخل محیط آشپزخانه وارد شده اند و شکل و شمایلی کوچک و جمع و جور به خود گرفتند، استفاده از آن ها نیز رواج پیدا کرد. اما همانطور که میدانید این آبگرم کن ها دارای یک شلنگ نیز هستند. متاسفانه مشکلی که در مورد شلنگ های لباسشویی وجود داشت در این مورد نیز صدق می کند. بعد از مدتی رسوبات موجود در آب، به داخل شلنگ نیز نفوذ می کنند و مانع از انتقال درست آب خواهند شد.

اگر متوجه شدید که آب گرم خانه به درستی کار نمی کند یا این که صداهای عجیبی از آب گرم کن به گوش می رسد احتمالا زمان آن رسیده که اقدام به خرید شلنگ آب گرم کن جدید بکنید.

اما قیمت شلنگ آبگرمکنی نیز بستگی زیادی به جنس آن دارد. به طور کلی این شلنگ ها را می توان از قیمت هایی حدود 70 هزار تومان تهیه کرد. البته هر چقدر که جنس و سایز این شلنگ بالاتر برود، طبیعتا قیمتش نیز بالاتر خواهد رفت.

بهترین نوع شلنگ های آبگرمکنی ، آن دسته از شلنگ هایی هستند که دارای جنس حصیری باشند و از آلیاژهای مقاوم مثل برنج ساخته شوند.

در ضمن یادتان نرود که طول این شلنگ ها نیز در قیمت آن موثر خواهد بود. بنابراین پیش از این که اقدام به خرید کنید، در مورد این که کدام یک از انواع شلنگ ها را نیاز دارید، بررسی کاملی انجام بدهید.

شلنگ لباسشویی

شلنگ شاوری

احتمالا تا به حال نام شیلنگ های شاوری را شنیده باشید و حتی اگر چیزی راجع به آن نمی دانید، احتمالا یکی از آن ها را در آشپزخانه ی خود یا دیگران دیده اید. در واقع یکی از محبوب ترین شلنگ های موجود در بازار، همین شلنگ های شاوری هستند که کاربردهای زیادی در آشپزخانه دارند.

اصلی ترین ویژگی یک شلنگ شاوری این است که دامنه ی حرکت زیادی دارد و به همین دلیل است که می توان برای شست و شوی به خوبی از آن بهره برد.

مثلا می توان از این شیلنگ های شاوری برای سینک آشپزخانه استفاده کرد و به این ترتیب قابلمه ها و ظروف بزرگ را به راحتی شست و شو داد.

علاوه بر این، گاهی مواقع می توان از شیلنگ های شاوری در جاهای دیگری از آشپزخانه استفاده کرد. مثلا استفاده از این شلنگ ها به عنوان شیر روگازی بسیار رایج است. یا این که ممکن است بخواهید از این شیر روی سینک آشپزخانه استفاده کنید و به جای این که خم شده و ظروف پر از آب سنگین را بردارید، شلنگ های بلندی استفاده کرده و آن ها را در بالای ظرف بکشانید.

خلاصه این که شلنگ های شاوری به خاطر خاصیت چرخش 360 درجه ی خود خیلی محبوب شده اند و می توان از آن ها در جاهای متفاوتی استفاده کرد.

در ضمن قیمت شلنگ شاوری نیز بستگی به ابعاد و جنس آن دارد. شما میتوانید بهترین شیلنگ های شاوری آشپزخانه را از فروشگاه شهبازی اتصال تهیه کنید.

بهترین شلنگ های شاوری آن دسته از شلنگ هایی هستند که متناسب با ابعاد سینک انتخاب شوند و دایره ی چرخش آن ها گسترده تر باشد. به این ترتیب می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.

البته ضعف کوچکی در مورد این محصول وجود دارد: متاسفانه به خاطر کارکرد ساده ی شلنگ شاوری، طرح های متنوعی از آن در بازار وجود ندارد. بنابراین نمی توان انتظار تنوع از این محصول داشت.

شلنگ شاوری

خرید انواع شلنگ های ساختمانی

حالا که در مورد انواع شلنگ های ساختمانی اطلاعاتی به دست آوردید و دانستید که هر یک از آن ها بر چه اساسی قیمت گذاری می شوند، می خواهیم شما را با فروشگاه شهبازی اتصال آشنا کنیم:

بدون شک تمام کسانی که سروکارشان با ساختمان سازی گره خورده، نام شهبازی اتصال را شنیده اند. سال هاست که این فروشگاه در حوزه تولید و عرضه انواع شلنگ های ساختمانی فعالیت دارد و همواره بر این تلاش بوده است که بهترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند.

شما می توانید سری به صفحه محصولات این فروشگاه بزنید و مشخصات مربوط به شلنگ مورد نظرتان و قیمت آن را بدانید. در ضمن همکاران حاضر در شهبازی اتصال، همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها