|
کدخبر: 236176

چراغ روکار یا توکار؟ کدام بهتر است؟

نور خطی چیست؟

استفاده از نور خطی چه مزیتی دارد؟ مهمترین انواع چراغ های خطی کدام هستند؟ مزیت چراغ های توکار یا روکار چیست؟ از کجا می توانیم مرغوب ترین چراغ های خطی را به قیمت مناسب خریداری کنیم؟ در این بخش از مقاله در نظر داریم بعد از اشاره به اهمیت استفاده از نور خطی در یک محیط به مهمترین انواع آن یعنی چراغ های خطی روکار و توکار بپردازیم و اطلاعات مفیدی در مورد آنها ارائه دهیم. در بخش نهایی نیز به یک فروشگاه آنلاین برتر برای خرید این نوع از تجهیزات نوری خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.  

نور خطی روشنایی را زیاد می کند، زمانیکه توزیع نور بسیار یکنواخت باشد، محیط بعد از گذر زمان کسل کننده خواهد بود. به همین دلیل در برخی از مواقع نیازمند استفاده از یک فضای دلپذیر با روشنایی کافی هستیم. نور خطی تاثیر زیادی در نورپردازی محیط دارد. از مهمترین اهمیت توجه به نور خطی می توان موارد زیر را نام برد:

  • کارها را سهولت می بخشد
  • از فضا لذت خواهید برد
  • نورپردازی زیبایی در محیط ایجاد می شود
  • اتاق شما را جذاب و البته دنج خواهد ساخت
  • محیطی فرام با این چراغ ها ایجاد می شود
  • نور خطی یک نور سالم در محیط ایجاد می کند

چراغ خطی

انواع چراغ های نور خطی

از انواع چراغ های خطی می توان موارد زیر را نام برد:

-         چراغ خطی توکار

-         چراغ خطی روکار

کارایی و مزیت هر یک از این چراغ ها متفاوت است، به همین دلیل در بخش های بعدی در نظر داریم به طور اختصاص به مزیت هر یک از آنها بپردازیم. اگر به دنبال ایجاد فضای مطلوب برای محیط کار و منزل خود هستید می توانید با اطمینان خاطر این نوع از چراغ ها را در اولویت قرار دهید. در چراغ های خطی از مکانیزم نور خطی استفاده شده است. چراغ های خطی دارای سیستم روشنایی مدرن و جدید هستند که در مقایسه با سیستم های سنتی، روشنایی زیادی دارند. این نوع از چراغ ها به دلیل داشتن طول عمر مفید زیاد، توانسته اند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند.

چراغ روکار

چراغ های روکار از دیگر انواع چراغ های خطی می باشند که دارای مزایای فوق العاده ای هستند. برای نصب و استفاده از این چراغ ها لازم است در بخش هایی از فضا که قرار است چراغ را نصب کنیم شکافی ایجاد شود. اگر چه چراغ روکار جذابیت چراغ های توکار را ندارند ولی لازم است بگوییم در صورت بروز هرگونه مشکل در سیم کشی، چراغ های خطی روکار به راحتی تعویض و تعمیر می شوند.

استفاده از چراغ های روکار بیشتر در محیط هایی مانند هتل ها، رستوران ها، استخرها و محیط های کاری گزینه ی بسیار خوبی است.  منبع روشنایی در آنها سطح سقف می باشد. با آویز شدن آنها از سقف، مقدار نور تابشی به مقدار زیاد خواهد بود. تنوع این نوع از چراغ ها زیاد است. در بازار می توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود انواع مختلف از چراغ های روکار را به قیمت مناسب خریداری کنید.

چراغ پنلی توکار

چراغ توکار

چراغ توکار از جمله پرفروش ترین انواع چراغ های خطی می باشند که برای روشنایی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که نورپردازی مطلوب در طراحی دکوراسیون منزل شما یا محیط کاری تان تاثیر بسیار زیادی دارد، به همین دلیل لازم است از مزیت چراغ های خطی غافل نباشید. این نوع از چراغ ها به عنوان کاربردی ترین نوع چراغ ها در اندازه و ابعاد مختلف تولید می شوند. لازم به ذکر است که نور و اشعه ی آنها سالم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر احتمال آسیب رسیدن به چشم ها را حذف می کند. از انواع چراغ توکار می توان موارد زیر را نام برد:

  1. چراغ های سقفی توکار COB
  2. چراغ های سقفی توکار LED
  3. پنل توکار SMD
  4. سایر انواع چراغ توکار سقفی

در صورتی می توانید از مزیت و کارایی این نوع از چراغ ها به خوبی بهره مند شوید که مراکز معتبر را برای خرید هدف قرار داده و گارانتی لازم را به دست آورید.

راهنمای خرید چراغ روکار و توکار

برای خرید چراغ روکار و توکار لازم است چه فاکتورهایی را در اولویت قرار دهیم؟ توجه به برخی از پارامترها به شما اجازه می دهد تا بتوانید از کیفیت آنها به مقدار زیاد راضی باشید.  متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که چراغ های بی کیفیت و نامرغوب را به قیمت ارزان به فروش میرسانند. این نوع از چراغ ها نه تنها کارایی مطلوبی نخواند داشت بلکه در کوتاهترین مدت زمان مجبور به تعویض مجدد آنها خواهید بود. استفاده از چراغ پنلی توکار و چراغ ها روکار در نورپردازی ساختمان های مدرن بسیار مهم است به همین دلیل سعی کنید کیفیت را هدف خرید خود قرار دهید.

چراغ نور خطی روکار

بهترین مرکز خرید چراغ های توکار و روکار

نیسا لایت به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های فعال در حوزه ی فروش انواع چراغ های مدرن و شیک مفتخر آن است که توانسته در همه ی این سال ها با دریافت رضایت کامل شما عزیزان، در اولویت شما باشد. با اطمینان خاطر می توانید از خدمات این شرکت برای خرید و سفارش انواع چراغ ها مدرن بهره مند شوید. در لیست محصولات، کاتالوگ کاملی از چراغ ها موجود است. نیسا لایت برای فروش هر یک از محصولات گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده است. از مهمترین مزیت انتخاب این فروشگاه انلاین می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت اصل و عالی
  • قیمت مناسب
  • پرداخت وچه در محل
  • گارانتی بازگشت کالا
  • ارسال سریع و فوری
  • مشاوره ی رایگان
  • بهره مندی از خدمات بعد از فروش

در گالری وب سایت نیسا لایت می توانید انواع مختلف از خرید چراغ های توکار و روکار شیک و لوکس را مشاهده کنید. متناسب با دکوراسیون منزل خود و بودجه ای که برای این منظور در اولویت قرار داده اید، می توانید بهترین چراغ روکار و توکار را همین اکنون سفارش دهید. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز تردید نکنید با کارشناسان بخش فروش https://nisalighting.com/ در تماس باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها