|
کدخبر: 264803

کسب درآمد میلیاردی با خرید نهال گردو زودبازده از پالیز نهال

به واسطه خرید نهال گردو زودبازده می توانید بهترین بهره برداری را از باغ گردوی خود داشته باشید؛ به شرط آنکه بدانید دقیقاً کدام یک از ارقام نهال گردو را بخرید، چگونه آنها را در باغ بکارید و روش های مراقبت از نهال های گردو را هم به خوبی اجرا کنید.

شاید بارها در منابع مختلف شنیده اید که با خرید نهال گردو بتوانید درآمدزایی میلیونی و چه بسا درآمد میلیاردی به دست بیاورید!! اما آیا واقعاً این موضوع ممکن است؟ آیا مثلاً اگر باغداران، نهال های گردو زودبازده را بخرند، در دوران باردهی به درآمدها قابل توجهی می رسند؟؟

اکثر کارشناسان کسب و کارهای باغداری و کشاورزی به خوبی از ویژگی های نهال گردو زودبازده اطلاع دارند، بنابراین اگر ادعا می کنند که با خرید نهال گردو زودبازده می توانید درآمدهای میلیاردی به دست بیاورید، چندان هم دور از انتظار نیست!! بیایید با هم نگاهی به این مسئله بیاندازیم. حتماً دلایلی وجود دارد که می تواند شما را توجیه کند یکی از انواع ارقام نهال های گردو زودبازده را خریداری نمایید.

خرید نهال گردو شناسنامه دار

 چرا نهال گردو زودبازده بخریم؟

نهال گردو زودبازده یکی از انواع بهترین ارقام نهال گردو است که با داشتن ویژگی های ژنوتیپی و فنوتیپی، موجب رونق باغ گردو شده و بیشتری سودآوری را برای باغداران به همراه دارد. همین عامل را می توانیم یکی از مهم ترین دلایلی عنوان کنیم که شما را به خرید نهال گردو از این ارقام تشویق می کند.

نهال های زودبازده گردو در کوتاه ترین زمان به باردهی می رسند، بنابراین دوره گلدهی آنها و تبدیل گل به میوه، زودتر آنچه که مرسوم است رخ می دهد. نکته مهم در خرید نهال گردو زودبازده این است که این نهال ها در انواع مختلف وجود دارند و شما باید بدانید که کاشت کدام یک برایتان مناسب است.

به طور قطع، نهال گردو زودبازده از ارقام و واریته های متفاوت از نظر شرایط کاشت و تحمل در شرایط مختلف آب و هوایی با هم فرق دارند. برخی از نهال های گردو را می توانید در شرایط سردسیر بکارید اما برخی دیگر در برابر یخبندان، تحمل زیادی ندارند و آسیب می بینند.

توجه به این نکات در خرید نهال گردو زودبازده، درست همان چیزی است که می تواند باغداران را به درآمدهای میلیاردی برساند! به همین راحتی! اگر نهال گردو را درست و اصولی انتخاب کنید، بهترین نتیجه را به دست می آورید.

2 مورد از بهترین ارقام نهال گردو زودبازده برای کسب درآمد میلیاردی

خرید بهترین نهال گردو

1- نهال گردو چندلر

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید نهال گردو زودبازده، نهال گردو چندلر نام دارد. این نوع نهال ها بسیار پربازده و پربار هستند، از همان سال اول پس از کاشت به محصول دهی می رسند و می توانید از هر هکتار، حدود 6 تن گردوی خوشمزه و مرغوب برداشت کنید. این نوع درختان گردو عمر اقتصادی خوبی دارند و برای کاشت در ارتفاع حداکثر 1500 متر از سطح دریا مناسب هستند.

با خرید نهال گردو زودبازده از نوع گردو چندلر می توانید گردوها را از همان سال اول برداشت کنید. این درختان در سال 5 تا 7 رشد خود به حداکثر باروری می رسند و حتی بیشتر از آنچه انتظارش را دارید، گردو تولید می کنند. هر درخت می تواند حدود 70 کیلوگرم گردو به بار دهد! این عدد، درست همان چیزی است که باغداران را به درآمدهای میلیاردی می رساند.

2- خرید نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9

دومین گزینه عالی برای خرید نهال گردو زودبازده، ژنوتیپ پالیز تیپ 9 است. این نهال های گردو دارای یک سری خصوصیات برجسته و ارزشمند هستند که آنها را از سایرین متمایز ساخته است. نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 در برابر آفت های گیاهی، بیماری های درخت گردو، سرمازدگی و خشکی، مقاومت بسیار بالایی دارد. می توانید با خرید این نوع ارقام نهال گردو، گردوهای درشت و باکیفیت تولید کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع نهال های گردو، پربازده بودن آنها است. می توانید در هر هکتار از این نهال ها، در حالت بالغ بودن، حداکثر 16 تن میوه عالی برداشت کنید. این مقدار در مقایسه با گردوهای چندلر و فرنور، تا حد 2 برابر بیشتر است. عمر اقتصادی نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9، بیش از 100 سال است.

از آنجایی که نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 می تواند در تمامی شاخه های خود، گردو تولید کند، میزان باردهی آن حداکثر مقدار ممکن است؛ پس به این ترتیب، با خرید نهال گردو از این ارقام، بیشتری بهره وری را از باغ گردوی خود خواهید داشت. شرایط کاشت این نوع نهال، در مناطقی با ارتفاع حدود 3000 متر از سطح دریا می باشد.

با توجه به مصرف گردو در تهیه غذاها و انواع خوراکی ها و دسر و کیک، و با نظر به خواص مفید مغز گردو برای سلامتی، می توان انتظار داشت که پرورش نهال های گردو، زمینه را برای فعالان این حوزه فرآهم می کند تا بتوانند فروش عالی داشته و به درآمدهای میلیاردی دست پیدا کنند.

نکات تکمیلی برای خرید نهال گردو زودبازده

خرید نهال گردو خوشه ای

علاوه بر تمامی نکاتی که در قسمت قبلی درباره خرید نهال های گردو زودبازده اشاره کردیم، برخی نکات تکمیلی را باید بدانید. از این نکات به عنوان یک راهنما برای خرید بهترین ارقام نهال گردو استفاده کنید:

  • قبل از خرید نهال های گردو حتماً به شرایط باغ گردو، آب و هوای منطقه، فاصله کاشت نهال ها در بین سایر درختان، و ملزومات کاشت نهال ها توجه کنید.
  • بهترین ارقام نهال های گردو را بخرید که برای شما سودآوری بهتری داشته باشند. برای این کار می توانید از کارشناسان در بهترین نهالستان کشور کمک بگیرید.
  • به زمان و میزان آبیاری نهال های گردو دقت زیادی داشته باشید. سعی کنید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید که بهترین نتیجه را به دست بیاورید.
  • برخی از نهال های گردو به گونه گرده افشان نیاز دارند. این موضوع را برای خرید نهال گردو زودبازده هم در نظر بگیرید. اگر لازم است نهال های گرده افشان را نیز تهیه کنید.
  • هنگام انتخاب بهترین نهال های گردو زودبازده به این موضوع توجه کنید که شرایط کاشت نهال ها از نظر ارتفاع منطقه از سطح دریا چگونه است.
  • قیمت نهال گردو هم در این راستا قابل توجه است. خرید عمده نهال گردو از هر نظر به نفع باغداران عزیز می باشد.
  • بهترین نهالستان را انتخاب کنید تا مطمئن باشید که نهال گردو شناسنامه دار و مجوزدار را به شما تحویل می دهند.
  • نهال گردو را از روش های اصولی تا محل باغ حمل کنید. این کار بر عهده کارشناسان در نهالستان است؛ پس در این باره با فروشنده صحبت کنید.

شاید در نگاه اول، خرید نهال گردو زودبازده، کار آسانی به نظر برسد اما اگر به درستی عمل نکنید، سودآوری و درآمدی که منتظرش هستید را به دست نخواهید آورد. نهال باکیفیت را بخرید؛ بدون شک، درآمدهای میلیاردی را تجربه خواهید کرد.

خرید نهال گردو زودبازده از بهترین نهالستان کشور

اکنون که با مهم ترین ویژگی های نهال گردو زودبازده آشنا شدید و به اهمیت خرید این ارقام نهال گردو پی بردید، در اینجا توجه شما را به یکی از بهترین نهالستان های کشور جلب می کنیم.

نهالستان پالیز، مرجع پرورش و تولید انواع ارقام نهال گردو در کشور است. سابقه بیشتر از 50 سال، پشتوانه این نهالستان بوده و می توانید بهترین ارقام نهال گردو از واریته های متفاوت را با اطمینان خاطر از این مرکز تهیه کنید. با خرید نهال گردو زودبازده به راحتی باغ گردو را توسعه داده و به سودآوری می رسید.

برای خرید انواع نهال گردو زودبازده و سایر ارقام نهال گردو یا حتی نهال های میوه می توانید به وبسایت نهالستان پالیز www.paliznahal.ir مراجعه کرده و با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز  ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳ – ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

آدرس دفتر: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به تقاطع خیابان شهدا، شرکت پالیز

آدرس گلخانه: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها