|
کدخبر: 259852

خرید محصولات برند پارکر با بهترین قیمت از دفتردستک

پارکر نامی است که با شعار "قلمی بهتر بسازید مردم آن را خواهند خرید" آغاز به کار نمود. پس کیفیت قلم پارکر نیازی به معرفی ندارد! این شعار بیش از یک قرن الگوی طراحی و تولید محصولات پارکر بوده است.

اگر از دوستداران قلم و نگارش هستید و به طراحی و جزئیات ساخت قلم اهمیت میدهید به جای درستی آمده اید! قلم پارکر دارای تاریخچه بسیار فروتنانه و پر فراز و نشیبی است که با توجه به کاستی ها و بررسی علل آن توانسته است مجموعه بی نظیری از قلم را طی سالیان مختلف طراحی و به بازار جهانی عرضه نماید و خود را به یک برند جهانی بی رقیب مبدل سازد. امروزه نام پارکر برابر است با قلم لوکس که بیش از 125 سال تجربه و هنر صنعتگران و طراحان آن برای خلق چنین ارزشی قابل ستایش است.

پارکر همانند دیگر برندهای جهانی برای طراحی و تولید محصولات خود از گذشته تا به امروز فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفته که بر پایه جمع آوری اطلاعات و تحلیل دقیق از مخاطبین خود بر اساس گروه سنی، شغل و جایگاه آنها در محیط کار و اجتماع و انتظاراتی که دارند استوار است. در نتیجه پارکر جزء معدود برندهایی است که برای سنین مختلف با جایگاه های اجتماعی گوناگون مجموعه متنوعی از قلم های کاربردی را با قیمت های مناسب آن طراحی و تولید نموده است. از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا مهندسین و مدیران عالی رتبه پارکر برای کلیه افراد مجموعه های وزینی را طراحی نموده است و همین ویژگی به شما امکان می دهد تا با هر بودجه ای که در نظر دارید یک قلم پارکر با کیفیتی شایسته نام پارکر خریداری و سبک منحصربفرد خود را تعریف نمایید! ویژگی که ستایش مخاطبان بسیاری را به دنبال داشته و وفاداری آنها به برند پارکر را ارمغان آورده است.

دفتردستک این محیط امن را فراهم نموده است تا در هر کجای ایران امکان خرید قلم پارکر اصل و لوازم جانبی مرتبط با آن را داشته باشید.

 

انواع قلم پارکر در دفتردستک

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک مجموعه بسیار متنوعی از قلم پارکر در چهار گروه عرضه شده است:

  • خودنویس پارکر

خودنویس پارکر با استفاده از کانورتور و جوهر شیشه ای، همینطور استفاده از کارتریج جوهر پارکر در رنگ های متنوع قابلیت شارژ دارد.

  • روان نویس پارکر

با استفاده از مغزی یدک روان نویس پارکر در رنگ های مشکی و آبی قابلیت شارژ دارد.

با استفاده از مغزی یدک خودکار پارکر در رنگ های مشکی و آبی قابلیت شارژ دارد.

  • اتود پارکر

اتود پارکر با قطر نوشتاری 0.5 میلیمتر طراحی و عرضه شده است که قابلیت شارژ با هر نوع مغزی اتود 0.5 میلیمتر را دارد.

هر گروه در قالب مجموعه های متنوعی در طرح و رنگ بسیار درخشان با نام های مختلف طراحی و تولید شده است. در بدنه و سرقلم برخی از مجموعه ها از فلزات قیمتی مانند طلا و نقره استفاده شده است که همین امر باعث می شود ارزش قلم دو چندان شده و آن را منحصربفرد نماید. با توجه به این امر هر مجموعه قلم پارکر نیز خود دارای طیف وسیعی از آن محصول است که با بافت بدنه و رنگ متفاوت طراحی و عرضه شده است. دنیایی متنوع و رنگارنگ که گاه انتخاب را دشوار می کند! اما یک ویژگی بارز و منحصربفرد در قلم پارکر که بصورت یکسان در کلیه مجموعه ها وجود دارد و آن را از هر قلم دیگری متمایز می نماید چیزی نیست جز طراحی پیکانی شکل گیره قلم پارکر.

در اینجا با مجموعه های مطرح برند پارکر آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  • دوفولد پارکر
  • پارکر 51
  • پارکر پریمیر
  • سونت پارکر
  • اربن پارکر
  • IM پارکر
  • وکتور پارکر
  • ژوتر پارکر

همانطور که پیشتر اشاره شد در کنار طراحی و تولید قلم پارکر، در راستای ارائه محصولی بی عیب و نقص پارکر تولید انواع لوازم جانبی قلم مانند جوهر خودنویس پارکر، کانورتور خودنویس پارکر، کارتریج جوهر پارکر، مغزی یدک روان نویس پارکر، مغزی یدک خودکار پارکر را در رنگ های متنوع نیز انجام داده است تا قلم نسل های آینده را نیز باز تعریف نماید!

 

در فروشگاه دفتردستک امکان خرید محصولات پارکر اصل برای همه علاقه مندان در سراسر ایران فراهم است و با توجه به این ویژگی که قلم پارکر شایسته ترین و ماندگارترین هدیه برای هر نسل بشمار می رود و داشتن آن هر سلیقه ای را به ذوق می آورد، خدماتی نظیر حکاکی نام و نشان تجاری بر روی قلم را نیز ارائه می نماید تا قلم پارکر را به بخشی از هویت شما تبدیل نماید!

اما همانند خرید دیگر محصولات لازم است در گام اول بودجه مورد نظر خود را برای خرید قلم پارکر مشخص کنید تا بر مبنای آن بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها