|
کدخبر: 256303

راهنمای خرید و فروش دستگاه یو پی اس آفلاین (UPS)

یو پی اس آفلاین یا آماده به کار یکی از انواع یو پی اس‌ها است که رواج زیادی در انواع تجهیزات دارد. در واقع یو پی اس‌ها یک منبع تغذیه الکترونیکی بسیار رایج و کارآمد هستند که در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و برق مورد نیاز تجهیزات مختلف را تامین می‌کنند. کاربرد یو پی اس‌ها زیاد است و برای خرید بهتر، باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. به همین دلیل در ادامه این گزارش، به راهنمای خرید و فروش دستگاه یو پی اس آفلاین (UPS) پرداخته شده است.

دستگاه یو پی اس آفلاین چیست؟

هنگام قطعی برق یا خرابی منبع ورودی و اصلی، از دستگاه یو پی اس آفلاین استفاده می‌شود. یو پی اس‌های آفلاین برای تامین برق بدون وقفه بسیار مناسب هستند و برای تامین برق لوازمی همانند دوربین مداربسته، دستگاه خودپرداز، کامپیوتر شخصی و غیره از این دستگاه استفاده می‌شود. از آنجایی که این یو پی اس‌ها به برق شهری متصل هستند، هنگام نوسانات برق، حالت باتری را نیز تغییر می‌دهند.

یو پی اس آفلاین

یو پی اس آنلاین چیست؟

یو پی اس‌های آنلاین یا برخط از گران‌ترین نوع یو پی اس هستند که در شرایط عادی برق را تصحیح می‌نمایند و توان خروجی بسیار مناسبی دارند. این یو پی اس‌ها علاوه بر تامین برق، باتری را شارژ کرده و در بخش اینورتر نیز کاربرد دارند. یو پی اس آنلاین تعادل الکتریکی ایجاد می‌کند و مانع بروز خطا می‌شود. یو پی اس‌های آنلاین بر اساس روش تبدیل دوگانه فعالیت می‌کنند و پیوسته درحالت آماده باش هستند.

یو پی اس آنلاین

انواع مدل‌های یو پی اس آفلاین

اطلاع از انواع یو پی اس‌های آفلاین برای آگاهی از راهنمای خرید و فروش دستگاه یو پی اس آفلاین (UPS) ضروری است. مدل‌های زیادی برای خرید ups آفلاین در ایمن یو پی اس وجود دارد:

  • یو پی اس 800 ولت آمپر (باتری داخلی) تکام
  • یو پی اس لاین اینتراکتیو LIFT200 
  • یو پی اس 1200 ولت آمپر برند تکام TACOM TU7003LCD
  • یو پی اس 850 ولت آمپر (باتری داخلی) تکام LCD PLUS

خرید و فروش یو پی اس آفلاین

خرید یو پی اس مناسب و فروش آن امری دشوار است و به دلیل به کار رفتن اصطلاحات تخصصی، کمتر کسی سواد فروش یو پی اس را دارد. راهنمای خرید و فروش دستگاه یو پی اس آفلاین (UPS) کمک می‌کند تا انواع بهترین یو پی اس‌ها را با بهترین کیفیت شناخته و با اطمینان خریدی مطمئن انجام شود. ایمن یو پی اس فروشگاهی معتبر است که می‌توان انواع این محصول را از این مرکز فروش یو پی اس خریداری کرد.

استابلایزر و یو پی اس

استابلایزر به عنوان ترانس خانگی و یو پی اس ولتاژ خروجی را تثبیت می‌کنند و فیلترهای الکتریکی را به دلیل حذف نوسان و نویز برق به مصرف کننده ارسال می‌کند. این کار باعث می‌شود تا تجهیزات الکتریکی با استفاده از برق سالم به کار خود ادامه دهند. تفاوت میان این دو در این است که یو پی اس به نوعی باتری مجهز است تا در زمان خاموشی و قطعی برق از آن استفاده کند. خرید باتری یو پی اس باعث می‌شود تا انرژی ذخیره شده در مواقع ضروری به کار آید و برق مورد نیاز تجهیزات مختلف تامین شود. استابلایزر 3 کاوا امگا سروو موتور و استابلایزر سروو موتور 30 کاوا امگا کره دو نمونه از بهترین استابلایزرها هستند.

چرا به یو پی اس نیاز داریم؟

قطعی برق در برخی زمان‌ها احتمالی است که کارکرد برخی تجهیزات الکتریکی را تهدید می‌کند. این نوع تجهیزات برای ادامه کار خود به منبع قدرتمند تامین برق اضطراری نیاز دارند تا در هنگام قطع برق یا بروز برخی اختلالات در ولتاژ ورودی و یا منبع، شرایط لازم برای ادامه کار را فراهم کند. خرید ups آنلاین و آفلاین باعث می‌شود تا با تحویل برق اضطراری به بار، انرژی ذخیره شده در این دستگاه‌ها، برق مورد نیاز تجهیزات برای ادامه کار را تامین کنند.

هزینه برق و یو پی اس

خرید باتری یو پی اس باعث می‌شود تا توان ups برای تامین برق تجهیزات الکترونیکی تامین شود. باتری 65 آمپر یو پی اس برند راکت به قیمت 3.100.000 تومان، باتری یو پی اس صبا 12 ولت 65 آمپر به قیمت 2.600.000 تومان، باتری یو پی اس 100 آمپر ساعت 12 ولت موریسل و باطری یو پی اس صنعت 12 ولت 120 آمپر ساعت SRP-12V120AH به قیمت 4.950.000 تومان، باتری یو پی اس لانگ 12 ولت 7 آمپرساعت به قیمت 488.000 تومان از جمله باتری‌هایی هستند که در ایمن یو پی اس به فروش می‌رسند.

هزینه برق یو پی اس

مقایسه قیمت برندهای مختلف یو پی اس

مقایسه قیمت یو پی اس برای خرید ups آفلاین، از بخش‌های مهم راهنمای خرید و فروش این دستگاه است. برندهای متعددی در قیمت‌های مختلف اقدام به تولید یو پی اس کرده‌اند؛ برای مثال UPS رکمونت 6 کاوا Online تکام مدل 906IIR سری TU7005 و UPS رکمونت 3 کاوا آنلاین تکام سری 903IIR مدل TU7005 هر دو به ترتیب به قیمت‌های 33.200.000 تومان و 16.100.000 تومان به فروش می‌رسند. همچنین مدل‌های دیگری مانند یو پی اس 30 کاوا آنلاین سه فاز Tittan Plus به قیمت 88.000.000 تومان، UPS آنلاین 6 کاوا تکام مدل TU7005906ll تکفاز به قیمت 28.000.000 تومان و UPS رکمونت 10 کاوا Online تکام سری 9010IIR مدل TU7005 به قیمت 48.000.000 تومان در ایمن یو پی اس وجود دارند.

ضمانت و خدمات پس از فروش یو پی اس

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در راهنمای خرید و فروش دستگاه یو پی اس آفلاین (UPS)، ضمانت و خدمات پس از فروش و تعیین قیمت یو پی اس است. ایمن یو پی اس، تامین کننده تجهیزات برق اضطراری، از بهترین مراکز فروش یو پی اس است. ایمن یو پی اس با بهره‌گیری از کارشناسان و کادری مجرب، بهترین مشاوره را در زمینه خرید انواع یو پی اس ارائه می‌کند. تامین دستگاه‌های یو پی اس آنلاین و آفلاین، کابینت باتری، باتری یو پی اس و شارژر آن، استابیلایزر، اینورتر و تجهیزات جانبی با بهترین قیمت و کیفیت، تخصص ایمن یو پی اس محسوب می‌شود. تجهیزات کارخانه‌ای، بیمارستانی، ادارات و غیره مانند رایانه، دوربین مداربسته، تجهیزات شبکه و تجهیزات قوی و صدها تجهیزات دیگر به جریان برق سالم هنگام قطعی برقی نیاز دارند تا با مشکل مواجه نشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع برندهای تولید کننده یو پی اس و آشنایی تخصصی‌تر با انواع این دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی آن‌ها می‌توانید به سایت ایمن یو پی اس به نشانی imenups.com مراجعه کرده و پس از اطلاع از آخرین اخبار و مقالات به‌روز دنیا در زمینه یو پی اس در مجله این فروشگاه، نسبت به خرید یو پی اس مورد نیاز خود اقدام کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها