|
کدخبر: 230664

بهترین روش برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط پکیج کار

پکیج ها یکی از ابزارهایی هستند که امروزه در خانه ها بسیار پرکاربرد هستند و در سالیان اخیر جای آبگرمکن ها را در خانه گرفته اند. یکی از پرکاربردترین پکیج هایی که در بازار تولید می شود، پکیج ایران رادیاتور است که با داشتن ۶ تیپ فوق العاده از محصولات و داشتن کیفیت بالا، سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

به نقل از سایت تعمیرات پکیج ِ پکیج کار، پکیج های ایران رادیاتور دارای کیفیت بالایی در ساخت هستند اما به هر حال آن ها نیاز دچار خرابی یا ایراد می شوند. اما در این فرایند می توانید خودتان تا حدودی عیب یابی را انجام داده و اگر می توانید خودتان کار را انجام دهید و در غیر اینصورت کار را به یک شخص مطمئن بسپارید. البته توصیه ما به شما این است که از یک شرکت تخصصی در حوزه تعمیرات پکیج نظیر پکیج کار کمک بگیرید که یکی از شرکت های برتر در زمینه تعمیرات پکیج با چندین سال سابقه در سطح شهر تهران هستند.

اما اگر خودتان می خواهید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور اقدام کنید، ما یک سری از اشکالات متداولی که ممکن است برای این پکیج پیش آید را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید خودتان مشکل را حل کرده یا به شخص تعمیرکار قبل از مراجعه به منزل شما مشکل را توضیح دهید تا در روند تعمیرات سرعت بیشتری ایجاد گردد.

تعمیر

اشکالات متداول در پکیج ایران رادیاتور

·پکیج دچار نوسانات دمایی زیادی می شود

وقتی نوسانات در پکیج زیاد می شود، می تواند علت های متفاوتی داشته باشد. برای مثال ممکن است کم بودن فشار آب داخل ساختمان باعث ایجاد چنین مشکلی شود یا استفاده از چند شیر مصرفی در پکیج باعث ایجاد چنین نوساناتی در ساختار پکیج شود. برای راه حل بهتر است به صورت همزمان خیلی از پکیج استفاده نشود و یک پمپ برای بهتر کردن فشار آب در نظر گرفته شود.

·دمای مصرفی در پکیج مناسب است ولی آب گرم با دمای خوبی بیرون نمی آید

وقتی چنین مشکلی پیش می آید، چند احتمال برای ایراد در سیستم وجود دارد، خرابی پمپ در نوک مبدل، خرابی شیر سه راه و یا خرابی و گیر کردن فلو سوئیچ که تمامی آن ها برای تعمیر باید تعویض شوند و بهترین کار این است که به یک تعمیرکار معتبر سپرده شود تا کار هرچه بهتر انجام شود.

·در حالت آب گرم انفجاری روشن می شود

وقتی چنین مشکلی در ساختار پکیج ایجاد می شود، اولین کار این است که دودکش را چک کنید تا ایراد و خرابی از دودکش پکیج نباشد. بهترین دودکشی که می توانید برای پکیج خود استفاده کنید، دودکش دوجداره است که بالاترین کیفیت را در بازار دارد.

علاوه بر آن، گاهی موادر ممکن است فشار گاز تنظیم نباشد که در صورت ادامه دار بودن مشکل، باید از شرکت گاز پیگیری کنید. همچنین اگر سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن مسدود شده باشد، پکیج حالت انفجاری روشن می شود که برای این مورد باید از پمپ باد استفاده کنید تا مسیر کنار جرقه زن به خوبی باز شود که چنین کاری نیز از عهده یک شرکت تعمیرات پکیج بر می آید.

تمامی موارد بالا مواردی هستند که ممکن است برای پکیج ایران رادیاتور پیش آید و شما باید سعی کنید، در وهله اول عیب یابی کنید تا در مدت زمان کوتاهتری مشکلتان برطرف شود و دیگر نیازی نباشد تعیمرکار چندین و چند بار به منزل شما مراجعه کند.

تعمیرکار

روش رفع ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ یکی از ارورهایی است که در پکیج های ایران رادیاتور بسیار مشاهده می شود و ممکن است در ابتدا کمی برای شما گیج کننده و ترسناک به نظر برسد. اما ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد تا خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور را خودتان بدون هیچ هزینه ای درست کنید تا دیگر نیازی به حضور تعمیرکار در منزل شما نباشد.

به نقل از سایت پیکج کار، به صورت کلی وقتی خطایی را مشاهده کرید، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید تا ببینید چیزی درباره آن نوشته شده است یا خیر. در اولین نگاه وقتی به دفترچه محصول بیندازید با عبارت روبرو مواجه خواهید شد: فن کار می کند اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع می باشد.

درک مفهوم چنین جمله ای برای خود تعمیرکاران نیز از دشواری زیادی برخوردار است چه برسد به کسی که اطلاعات آنچنانی درباره پکیج ندارد. برای رفع این مشکل، باید یک سری موارد را مورد بررسی قرار دهید که پکیج‌کار که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تعمیرات پکیج است، راه کارهایی را برای تعمیرات هرچه بهتر این خطا ارائه کرده است.

چه دلایلی باعث ایجاد خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور می شود؟

معمولا یک سری دلایل مشخصی برای ایجاد این خطا در پکیج وجود دارد و غیر از این موارد نیز چیزی نیست و بهتر است سعی کنید از همین موارد کمک گرفته و مشکل پکیج خود را هرچه بهتر حل کنید.

خراب شدن برد کنترل یا نیم سوز شدن آن

وجود گرفتگی در مسیر دودکش پکیج

وجود کثیفی در شیپوری فن و شیلنگ پرشر

فلنچ دودکش از محل خود خارج شده است و از جا در آمده است.

معیوب بودن پرشر سوئیچ هوا

برای بررسی و رفع این خطا، اولین کار این است که دودکش ار از بالای پکیج جدا کرده تا از باز زبودن مسیر عبوری دودکش اطمینان حاصل نمایید. اگر چک کردن این مورد براتون سخت است، از یک چهار پایه کمک بگیرید. وقتی این کار را انجام دادید و خیالتان از این بابت راحت شد، درب اصلی پکیج را باز کنید تا بتوانیم اجزای داخلی آن را نیز چک و بررسی کنیم.

بهتر است بعد از انجام هر مرحله، یک ریست از پکیج خود بکنید تا ببینید ایراد از کدام قسمت بوده است و آیا حل شده است یا خیر.

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ معمولا در چه زمان هایی رخ می دهد؟

این ارور بیشتر در زمان هایی که تغییر فصل از سرما به گرما وجود دارد اتفاق میفتد و علت آن نیز انبساز و انقباض بیش از حدی است که در پرده دیافراگمی سنسور ایجاد می شود. برای جلوگیری از این اتفاق معمولا پرشر سوئیچ هوا را دوشلنگی می کنند تا سنسور بتواند تحرک بیشتری داشته باشد و خرابی به بار نیاید. اگر چنین پیشگیری صورت نگیرد، ممکن است باعث ایرادات زیر در پکیچ شود.

ایجاد قطعی در جریان الکریسیته فن

ایجاد سوختگی در سیم پیچ فن

ایجاد گرما و ذوب شدن ونتوری فن در پکیج

خرابی برد الکترونیک دستگاه

به وجود آمدن قطعی در جریان الکتریسیته فن

تمامی این ها ایرادتی است که در اثر رعایت نکردن یک سری نکات ممکن است به وجود بیاید اما تعمیر خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور اصلا کار سختی نیست و با استفاده از یک سری نکات بالا که چند مورد از آن گفته شد، می توانید پکیج خود را در کوتاهترین زمان ممکن، تعمیرکنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر