|
کدخبر: 230357

قیمت قاشق و چنگال در بازار + جدول

میز پذیرایی، نه فقط با سرو غذاهای خوش‌رنگ و لعاب اشرافی، بلکه به‌واسطه ابزار و وسایلی که برای میزبانی از مهمانان انتخاب می‌‌‌کنیم، آراسته و زیبا می‌شود. اگر به دیزاین و چیدمان وسایل پذیرایی اهمیت می‌‌‌دهید، حتی ست قاشق و چنگال و کارد هم می‌تواند نگاه مهمان‌‌‌ها را به سبک میزبانی و تشریفات تغییر دهد.

هر قاشق، چنگال یا کاردی را بهر کاری ساخته‌‌‌اند. مهمانی، هر وعده غذایی را که در بر ‌گیرد، برای همان وعده، به قاشق غذاخوری، مرباخوری، بستنی‌‌‌خوری، چنگال یا کارد میوه‌‌‌خوری نیاز دارید. مهم‌تر اینکه قاشق، چنگال و کارد مدام شسته می‌شوند، بنابراین هنگام انتخاب برای خرید، جنس و کیفیت آنها از اهمیت ویژه‌‌‌ای برخوردار است.

قاشق-چنگال

سبک بودن بدنه قاشق و چنگال و زیبایی ظاهری آن دو مولفه مهمی است که در خرید ست پذیرایی مناسب بیشتر جلب توجه می‌کند. مقاومت، دوام و زیبایی استیل باعث شده است تا اکثر ست‌‌‌های قاشق و چنگال از استیل ضدزنگ تولید شوند. بهترین ست‌های قاشق و چنگال‌ امروزه از جنس استیل ضدزنگ تولید می‌‌‌شوند و تولیدکنندگان مولفه‌هایی مثل ضدخش بودن، ثبات رنگ و مقاومت در برابر ضربه را در تولید آنها مدنظر قرار می‌دهند.

البته به‌جز استیل ضدزنگ می‌توانید قاشق‌‌‌های سرامیکی و مسی را هم در بازار پیدا کنید که اتفاقا از نظر زیبایی ظاهری کم و کسری ندارند؛ اما مشکلاتی مثل تغییر رنگ مس یا لب‌پریدگی سرامیک را همیشه باید در نظر بگیرید. برخی از سرویس‌‌‌های کارد و قاشق و چنگال از جنس استیل، با بدنه سرامیکی یا شیشه‌‌‌ای تولید می‌‌‌شوند که بر حسب چیدمان میز پذیرایی و نوع ظروف غذاخوری که استفاده می‌‌‌کنید، انتخاب ویژه‌ای برای میزبانی منحصربه‌فرد هستند.

به‌منظور سرو مواد پروتئینی و سبزیجات به سرویس کارد و چنگال جداگانه نیاز دارید. همچنین کارد و چنگال جزء جدانشدنی وعده‌‌‌های عصرانه و دورهمی‌‌‌های مختصر است. سرویس چنگال باربیکیو نیز کاربردهای خاص خود را دارد، به همین دلیل، مواد اولیه و طراحی متفاوتی دارد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها