|
کدخبر: 224385

لاستیک هانکوک اورجینال : فروشگاه چرخ و یدک

شرکت لاستیک سازی هانکوک در شهر سئول کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود. بدون شک کمتر راننده ای وجود دارد که تا کنون نام لاستیک هانکوک را نشنیده باشد. در واقع هانکوک از جمله برندهای معروف و شناخته شده در حوزۀ لاستیک سازی می باشد چون محصولات کمپانی هانکوک از کیفیت بالایی برخوردار است. فروش لاستیک هانکوک توسط فروشگاه چرخ و یدک از استقبال بالای مشتریان روبرو می شود چون این مجموعه همواره لاستیک های اورجینال را تأمین نموده و به فروش می رساند. مجموعۀ چرخ و یدک به منظور راهنمایی شما عزیزان نسبت به انتخاب و خرید لاستیک هانکوک اورجینال، این پست را تهیه نموده و در اختیار شما قرار می دهد. ما را تا انتها همراهی کنید تا بیشتر با مشخصه های لاستیک سواری هانکوک آشنا شوید.

 لاستیک هانکوک

مشخصات فنی لاستیک هانکوک اصل

شرکت لاستیک سازی هانکوک فعالیت خود را در سال 1941 آغاز نمود و با گذشت زمان و پیشرفت فناوری توانست سطح کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشد. مجموعۀ تولیدی لاستیک هانکوک توانست بر تعداد کارخانجات خود در کشورهای کره جنوبی، چین، مجارستان، اندونزی و ... بیافزاید و حجم تولید و عرضۀ لاستیک های هانکوک را افزایش دهند.

چندین سال است که کمپانی هانکوک توانسته با چهار نام تجاری متفاوت انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، کامیونی، تریلر، ماشین آلات سنگین و ... را به بازار عرضه نمایند. لاستیک هانکوک، لاستیک آرورا، لاستیک کینگ استار و لاستیک لوفن از جمله انواع اسامی برندهایی است که تحت شرکت لاستیک سازی هانکوک به بازار جهانی عرضه می شوند.

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش لاستیک های هانکوک در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده و جهت پاسخگویی به سفارشات مشتریان در شهرستان ها، توانسته اند سایت رسمی چرخ و یدک را راه اندازی کرده است و امکان خرید لاستیک هانکوک اورجینال را برای طرفداران این برند در سراسر کشور فراهم نموده اند.

لاستیک مهمترین بخش خودرو را تشکیل می دهد و به نوعی عامل اصلی حرکت خودرو به شمار می رود. انتخاب نوع لاستیک برای اتومبیل، نقش مهم و اساسی در نحوۀ عملکرد اتومبیل در شرایط مختلف آب و هوایی خواهد داشت. بدین ترتیب جهت خرید لاستیک سواری هانکوک، توصیه می کنیم مشخصات فنی لاستیک ها را به طور دقیق بررسی نمائید.

لاستیک هانکوک یکی از برندهای معروف در سطح جهان است که توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. از جمله تایرهای است که برای هر اتومبیلی می توان آن را انتخاب نمود.

جهت انتخاب و خرید لاستیک هانکوک توصیه می کنیم مشخصات فنی درج شده بر روی تایر را با مدل اتومبیل، نوع کاربری و شرایط آب و هوایی که از آن استفاده می نمائید، تطبیق دهید. در این صورت می توانید اتومبیل را به بهترین تایر هانکوک مجهز نمائید.

در ادامۀ متن به معرفی شاخص های لاستیک هانکوک استاندارد خواهیم پرداخت. به اینکه جهت استفاده از اتومبیل در شرایط آب و هوای کوهستانی خرید چه نوع لاستیکی می تواند پاسخگوی نیاز خودروی شما باشد.

سطح چسبندگی لاستیک، میزان ساییدگی لاستیک، نوع متریال به کار رفته در ساخت تایر، سال تولید، شرایط استفاده تایر، سایز تایر، سایز قطر رینگ و ضخامت آن، حداکثر شاخص سرعت، کیفیت بالا، کیفیت متریال اجزای تشکیل دهندۀ آن و ... تنها برخی از موارد مهم هستند که به عنوان مشخصات فنی لاستیک هانکوک بر روی آن درج می شود و راننده متناسب با شرایط جوی و نوع کاربری که برای اتومبیل در نظر گرفته اند، می توانند تایر استاندارد برای اتومبیل را خریداری کنند.

معرفی اجزای تشکیل دهندۀ انواع لاستیک هانکوک

سطح کیفیت لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک هانکوک و هر برند دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا به معرفی اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک می پردازیم و نوع متریال به کار رفته در ساخت تایر، حرف اول در کیفیت را برای تایر می زند.

طرح آج یا همان گل تایر، آمیزه آج یا همان ترد، لایه تشکیل شده از جنس نایلون، لایۀ تقویت کنندۀ تایر از جنس سیم های فولادی، لایه لاستیکی گام داخلی، بدنه، سیم های طوقه یا بید، رینگ، ولو تیوبلس، درپوش ولو، طوقه یا بید، لبه رینگ، پوشش لاستیکی دیواره و لایه های بدنه از جمله اجزای اصلی تشکیل دهندۀ لاستیک هانکوک به شمار می رود. نوع مواد اولیه ساخت تایر نقش مهم و اساسی بر روی ماندگاری و عملکرد تایر خواهد داشت.

لاستیک ها از نظر شکل ظاهری دارای بخش های متفاوتی هستند که می توان به ناحیه رویه آج، ناحیه شانه، ناحیه دیواریه و ناحیه بید اشاره نمود.

به طور کلی شرکت لاستیک سازی هانکوک بر اساس استانداردهای بین المللی اقدام به تولید انواع لاستیک سواری هانکوک، لاستیک شاسی بلند هانکوک، لاستیک تریلر هانکوک، لاستیک باری هانکوک و ... در ابعاد و مشخصات فنی متفاوت می نماید.

هنگام خرید لاستیک هانکوک باید نوع ساختار تشکیل دهندۀ آن را ملاک انتخاب خود قرار دهید. در واقع به طور کلی لاستیک ها در دو ساختار لاستیک بایاس (اریب) و رادیال (شعاعی) تولید می شوند و هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های اختصاصی هستند، که در ادامه بدان می پردازیم.

لاستیک هانکوک بایاس :

ساختار لاستیک های بایاس از نخ هایی تشکیل می شود که به صورت زاویه دار و مورب بر روی بدنۀ لاستیک قرار گرفته می شوند. به عبارتی به شکل ضربدری از یک طوقه به طوقۀ دیگر کشیده می شود. از نخ هایی با جنس نایلون جهت پوشش بدنۀ لاستیک استفاده می شود و طرح مقطع تایر به صورت مدور است و سایز دیوارۀ تایر بلند است.

لاستیک هانکوک رادیال :

ساختار لاستیک رادیال بر خلاف بایاس، نخ ها به صورت مستقیم و از یک طوقه به طوقۀ دیگر متصل می شود. به عبارتی نحوۀ شکل گیری قرارگیری نخ ها در هر لایه به صورت موازی و هم راستای یکدیگر قرار گرفته می شوند. بدین صورت می توانند لایۀ تشکیل دهندۀ لاستیک را تقویت کنند.

عمدتاً رویۀ لاستیک رادیال هانکوک پهن تر، دیوار کوتاه تر و مقطع آن به شکل بیضی ساخته می شود. عملاً لاستیک های رادیال قادر به تحمل سرعت بالا هستند. به نوعی از سطح ایمنی بیشتری برخوردار بوده و امکان رانندگی آسان را برای فرد فراهم می سازد.

هنگام خرید لاستیک هانکوک، نکتۀ دیگری که باید مد نظر قرار دهید، نوع کاربری و سطح چسبندگی تایر نسبت به سطح جاده در شرایط آب و هوایی مختلف است.

به عبارتی این کمپانی، توانسته بر اساس استانداردهای جهانی، متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف به صورت اختصاصی لاستیک زمستانی، لاستیک تابستانی و لاستیک تمام فصل را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

فروشگاه چرخ و یدک به شما پیشنهاد می دهد، متناسب با شرایط آب و هوای متعادل و معمولی، خرید لاستیک تمام فصل هانکوک برای شما کاربری و در عین حال صرفۀ اقتصادی خواهد داشت چون در چهار فصل سال، تایر سطح چسبندگی لازم با سطح جادۀ گرم تابستان و سطح لغزندۀ زمستان را خواهد داشت.

 لاستیک هانکوک

لیکن افرادی که در منطقه های سرد و کوهستانی سکونت دارند، خرید لاستیک زمستانی هانکوک بهتر می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد چون بیشتر مواقع احتمال بارندگی و بارش برف در منطقه وجود دارد و نوعی سرد شدن سطح جاده، نیاز به تایری با مقاومت بالا دارد.

طبیعتاٌ افرادی که در مناطق خشک گرمسیر زندگی می کنند، خرید لاستیک تابستانی هانکوک منطقی تر خواهد بود چون قادر به تحمل حداکثر دمای سطح جاده خواهد بود و احتمال پنچر شدن و ترکیدگی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

https://charkhoyadak.com/

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها