|
کدخبر: 224034

بهترین تولید کننده بالابر

بالابر (lifter) امروزه یکی از پرکاربرد ترین محصول به شمار می آید دانشمندان و مهندسان زبده با استفاده از تکنولوژی روز و پیشرفت علم به ساخت انواع بالابر type of elevators با کیفیت بالا پرداختند. با اطمنان و درصد بالامی توان گفت که این محصولات یکی از پرکاربرد ترین انواع محصول به شمار می آید و در عین حال رفع کننده مهمترین احتیاجات بشر شده است.

بنابراین شرکت های زیادی به تولید بالابرمی پردازند. اما با توجه به این که شرکت های معتبر نادر است و دسترسی به آن ها کم می باشد باید در زمان خرید محصول دقت لازم را به عمل آورد تا به دام شرکت های که محصول بی کیفیت تولید می کند نیفتید.

یکی از شرکت های معتبردر زمینه تولید بالابر که می توانیم با اطمنان بالا آن را به شما معرفی کنیم شرکت آتیه بالابر می باشد. این شرکت با بکار گیری پرسنل متخصص و مجرب همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب واستفاده از ماشین آلات پیشرفته توانسته با کیفیت ترین انواع بالابر را ارائه دهد. شرکت آتیه بالابرتوانسته تولید، بخش عمده ی از تولید بالابرهای هیدرولیکی ، بالابرهای خانگی، صنعتی و مغازه ای کشور را از آن خود کند. برای مشاهده قیمت بالابر می توانید به سایت آتیه مراجعه نمایید.

طراحی و تولید بالابر های صنعتی، هیدرولیک و مکانیکی، اتوموبیل، خانگی، نفر بر و مغازه ای تخصص شرکت آتیه بالابر می باشد.

توجه به ایمنی در خرید بالابر

ایجاد ایمنی کاربران (اوپراتور) بالابر در کنار ویژگی ها و قابلیت های دیگر از جمله موارد حائز اهمیت در این صنعت می باشد. به همین دلیل رعایت استاندارد های امنیتی یک امر مهم در ساخت بالابر ها می باشد. هرچه سطح استانداردهای رعایت شده بالاتر باشد روی قیمت تمام شده نیز تاثیر بسزایی می گذارد. ایمنی بالابر ها به مواردی چون امکانات، جنس قطعات، دقت کارکرد و... بستگی دارد که به تفصیل در سایت به آن پرداخته ایم.

لازم به ذکر است که این استانداردها با توجه به مکان دستگاه، کاربرد و همچنین نوع بالابر از لحاظ ثابت یا متحرک بودن، متفاوت می باشد. بهتر است قبل از خرید یا سفارش هر نوع بالابر با کارشناسان و افراد با تجربه در این زمینه مشورت نمایید.

کارشناسان شرکت آتیه بالابر با سالها تجربه در زمینه تولید انواع بالابرهای هیدرولیکی و آکاردئونی ، تلسکوپی و... آماده ارائه هر گونه مشاوره رایگان به شما مشتریان می باشند. همچنین می توانید بره سایت شرکت آتیه به نشانی (https: //balabar-asansor.ir) مراجعه نمایید.

 کلیه کارهای تاسیساتی، خدماتی و ساختمانی با سرعت بهره وری بالا انجام می پذیرد. و اما همانطور که از مزیت و ساختار بالابر اشاره کردیم مسلما قیمت بالابر با توجه به مواد به کار رفته شده در ساخت آن و میزان ابعاد بالابر همچنین طراحی زیبایی بر روی بالابر تعین می شود.

بالابر

ویژگی های بالابر مرغوب

برخی ویژگی هایی وجود دارد که یک تولید کننده بالابر برای تولید بهترین بالابر باید آن ها را رعایت کند. بی صدا بودن بالابر از جمله ویژگی های مهم بالابر است که باید در ساخت بالابر بدان توجه نمود.

توانایی نصب امکانات لوکس مانند پیچینگ، چراغ داخل کابین، فن، نشانگر و کفپوش که در ساخت آسانسور رعایت می شود در بالابر نیز ممکن باشد.

برخی ویژگی های سفارشی سازی بالابر مانند موارد زیر را باید در نظر داشت:

  • ظرفیت بالا
  • بی صدا بودن
  • قدرت موتور بالابر
  • امنیت بالابر
  • توانایی استفاده از بالابر در کلیه نقاط جغرافیایی اعم از گرم، سرد و مرطوب
  • همچنین سرعت نصب بالابر

 

قیمت بالابر

بالابر ها را همانطور که می دانید در انواع مختلف تولید می شود که هر کدام با توجه به نوع کارکرد خود در مکان های مختلف با کار می رود برخی از بالابر ها نیز دارایی طراحی زیبایی برای منازل لاکچری و فروشگاه های شیک انجام می شود همه این موارد تاثیر به سزایی بر قیمت بالابر می گذارد.

 قیمت بالابر در شرکت های مختلف متفاوت می باشد اما برای افزایش قیمت بالابر میتوان دو دلیل عمده ذکر نمود. یکی این که شرکت معتبر با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته با قیمت بالا تهیه و در ساخت انواع بالابر به کار می رود که در نهایت بر روی قیمت بالابر تاثیر می گذارد. و اما دلیل دوم می تواند افراد سود جو باشد که با فروش محصول بی کیفیت سود بالایی را می خواهد به دست بیاورد که به همین امر باید قبل از خرید بالابر تحقیقات لازم را انجام داده و از شرکت های معتبر اقدام به خرید مورد نظر خود بکنید.

قیمت-بالابر

خرید بالابر از آتیه بالابر

برای خرید بالابر آیتم هایی وجود دارد که باید به آن ها توجه نمایید. از جمله این ویژگی هایی که اطلاع از آنها ممکن است بر روی انتخاب بالابر تاثیر گذار باشد شامل موارد زیر است.

  • ظرفیت بالابر یا توانایی حمل بار بالابر
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان
  • قابلیت افزایش توان وینچ در بالابرهای وینچی
  • دارا بودن ریل و پایه های با مقاومت
  • ایمنی بالا،
  • الکترو موتور کار برده شده دارای سیم پیچی تمام مس با کیفیت و توان بالا در بالابر های ساختمانی
  • اندازه مناسب با ظاهری زیبا

همچنین برای مثال دربالابر های ساختمانی جنس دندانه های گیربکس با کیفیت باشد. دانستن این نکات به شما کمک می کند تا بالابری با کارایی بالا مناسب نیازتان تهیه نمایید.

به منظور پی بردن به ویژگی های ذکر شده می توانید با شماره های شرکت آتیه بالابر که در سایت مندرج است تماس حاصل فرموده و از مشاوره ی متخصصان شرکت آتیه بالابر بهره مند شوید و انتخابی مطلوب داشته باشید.

فروش-بالابر

فروش بالابر توسط بهترین تولید کننده بالابر

شرکت آتیه بالابر سالها فعالیت تولید و راه اندازی انواع بالابر های مختلف ثابت و متحرک را دارا می باشد. شرکت آتیه بالابر تلاش دارد که بهترین و با کیفیت ترین بالابرها را ساخته، نصب و راه اندازی نماید تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

آتیه بالابر با تیمی از متخصصان و تکنیسین های ماهر که گرد هم آورده است، تمام تلاش خود را نموده است تا بالابرهایی ایمن و با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد. تا جلب رضایت شما مشتریان گرامی که بزرگترین هدف شرکت آتیه بالابر است را فراهم کند. برای خرید بالابر ایمن و با کیفیت می توانید با شماره های مندرج در سایت آتیه بالابر تماس حاصل فرمایید و حتی قبل از خرید می توانید از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

نصب بالابر توسط متخصص

عمدتاً نصب بالابر فرآیند خاصی ندارد و به ابزار بخصوصی یا دانش خاصی نیاز ندارد. از طرفی نصب بالابر توسط افراد مبتدی پسندیده نمی باشد، چرا که عدم تسلط نصاب، ممکن است حادثه در پی داشته باشد. از این رو مطلوب است نصب بالابر را به افراد متخصص بسپارید تا در عین بالابردن ایمنی موجب بهبود عملکرد و افزایش طول عمر محصول گردد.

شرکت آتیه بالابر با تیمی مجربی که در سیستم خود دارد، از وجود متخصصان نصب بالابر بهره می برد که کمک رسان شما برای نصب بالابر خواهند بود.

تعمیر و نگهداری بالابر

تعمیر بالابر یکی از مهمترین بخش استفاده از بالابر به شمار می آید که مسلما بعد از مدتی استفاده از بالابر برای برخی افراد خرابی مکان های مختلف بالابر پیش بیاد. بنابراین دغدغه افراد برای مراجعه در چه مکان می باشد. تعمیر بالابر به گونه ای است که برخی از افراد به دنبال خرید جدید می گردند و از تعمیر بالابر خود به دلیل نداشتن اطمنان و اطلاع کافی در زمینه تعمیرکاران بالابر صرف نظر از تعمیر بالابر خود کرده و اقدامات لازم را برای خرید بالابر می پردازند.

  • بررسی مداوم و منظم سیم بکسل در سیستم های سیم بکسلی تا دچار شکستگی و تاب خوردگی نشده باشند.
  • گره خوردگی، تاب دار بودن، شکستگی و چند رشته ای بودن سیم بکسل بسیار پر خطر می باشد.
  • بررسی منظم روغن یونیت بالابر در بالابر های فروشگاهی هیدرولیکی
  • عدم وجود زنگ زدگی و اکسیداسیون در ریل های استفاده شده در بالابر
  • جلوگیری از هرگونه نوسانات برقی در بالابر
  • تولید بالابرتوسط ریل های کشش سرد
  • بررسی و سرویس هر ۶ ماه یک بار توسط سرویس کار متخصص
  • رعایت وزن بارگیری هنگام کار با بالابر
  • عدم ایستادن در زیر بالابر در بالابر هایی که بدون حفاظ ساخته شده اند

انواع بالابر بر حسب قابلیت حرکتی

  • بالابر متحرک

بالابر های متحرک در جهت و ارتفاع مختلف طراحی شده است و به اصطلاح آن ها را man lift نیز می نامند. ساختار بالابر متحرک به گونه ای است که به دو دسته با قابلیت دسترسی عمودی و افقی تقسیم می گردند. بهتر است بدانید بالابرهای متحرک با جرثقیل و لیفتراک متفاوت است. این گونه بالابردر شرایط و زوایای مورد نظرتان می تواند طراحی و ساخته شود، که جا به جایی راحت و ایمن را فراهم میکند.

  • بالابرهای ثابت

این گونه بالابر پس از نصب و راه اندازی در جای تعیین شده مستقر می باشد، از این رو این گونه بالابر، به عنوان بالابر ثابت نامیده می شود. بالابر ثابت توان جا به جایی عمودی اجسام را دارا می باشد.

عمده استفاده از بالابر ثابت در کارگاه ها و کارخانه ها برای استفاده در خطوط تولید می باشد. همچنین بالابر مفازه، بالابر انبار ها، بالابر های فروشگاهی و بخصوص بالابر خانگی در جهت جا به جایی و حمل اشخاص و یا اجسام بین طبقات استفاده می شود. همچنین این نوع بالابر برای از بین بردن اختلاف سطوح در باراندازها به کار برده می شود.

همچنین اجرای این بالابر ها در مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود ندارد از بالابر استفاده می گردد. بالابر های ثابت به دو نوع بالابر هیدرولیکی ثابت و بالابر وینچی تقسیم می شوند.

 

از طرفی بالابر هیدرولیکی ثابت خود به دو دسته بالابر هیدرولیکی جک مستقیم و غیر مستقیم و بالابر ثابت قیچی یا آکاردئونی تقسیم می شوند. استفاده از مکانیزم قیچی موجب آن شده است که بیشترین ضریب امنیت و بیشترین توان بالابری را در میان انواع بالابر داشته باشد.

انواع مکانیزم بالابر

  • بالابر های هیدرولیکی

بالابر های هیدرولیکی نوعی از انواع بالابر می باشد که نیروی حرکتی آن ها برای بالابری توسط یونیک هیدرولیک تامین می گردد. از آنجا که بالابر های هیدرولیکی ایمن ترین گونه ی بالابر در میان انواع مکانیزم های بالابری می باشد. بالابر های آکاردئونی، جک مستقیم و بوم لیفت از انواع مختلف بالابرهای هیدرولیکی می باشد.

  • بالابر های زنجیری

زنجیر و وینچ مکانیزم بالابر های زنجیری را تشکیل می دهد و فرآیند بالابری را ممکن می سازد. زنجیرهای دوبل و ترمزهای ضد سقوط، ایمنی این گونه بالابر را تامین می نماید. بالابر های زنجیری به سبب آن که امکان سقوط بالا دارد و امکان گیر کردن لباس بین وینچ یا زنجیر وجود دارد و این ویژگی موجب کاهش ایمنی بالابر زنجیری نسبت به بالابر هیدرولیکی می باشد. بدین جهت آسیب پذیری پرسنل و همچنین دچار ایراد شدن بالابر وجود دارد.

  • بالابر های کابلی

کابل و وینچ مکانیزم بالابری این گونه بالابر ها را تامین می نماید. همچنین در جهت افزایش ایمنی از کابل دوبل و ترمزهای ضد سقوط باید استفاده شود. این دسته از بالابر ها ایمنی بسیار پایینی دارند. همچنین بیشترین حوادث در میان انواع بالابر برای بالابر کابلی رخ می دهد.برخی از مدل های این بالابر به عنوان بالابر ساختمانی برای حمل مصالح استفاده می شود.

  • بالابرهای هیدرولیکی – زنجیری

بالابر زنجیری با بالابر های هیدرولیکی ساختار این بالابر را تشکیل می دهد. استفاده این گونه بالابر در بوم لیفت های تلسکوپی و یا در بالابرهای ریلی و ستونی می باشد. ایمنی این گونه از بالابرها از بالابرهای زنجیری بیشتر و در مقایسه با بالابر های هیدرولیکی کمتر می باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها