|
کدخبر: 211266

خرید ملزومات هتلی از رنوس

اصناف خرید ملزومات هتلی از رنوس

متخصصان صنعت مهمان نوازی می دانند این مهم است که به مهمانان خود این احساس را بدهید که در خانه خود راحت هستند. به همین دلیل مهم است که تمام بهترین لوازم و تجهیزات هتلی را به صورت عمده ذخیره کنید. چه در حال پر کردن موجودی هتل مجهز خود باشید ، چه در حال بازسازی و بازسازی یک متل قدیمی ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. از لوازم اولیه مهمان نوازی که هر اتاق مهمان و حمام به آن احتیاج دارد ، تا مبلمان تزئینی در فضای باز و لوازم استخر ، ما مطمئناً همه چیز را برای حفظ موفقیت آمیز یک هتل یا متل در اختیار داریم.

لبخند بزنید و با آسودگی میزبانی کنید

تجهیزات-هتلی

رنوس

سریعترین | تخصصی‌ترین | منعطف‌ترین

تجهیز کننده هتل در ایران

۰۹۱۲-۹۵۳-۳۵۴۳

۰۲۱-۶۶۹۰-۸۳۵۸

لوازم مورد نیاز در حمام هتل:

خب برای یک رفع خستگی خوب نیاز به یک حمام خشک، تمیز و مرتب، آب داغ، نور کافی، آیینه، پریز برق، روشویی، شیرآلات سالم، شامپو سر، شامپو بدن، صایون هتلی و حوله های سفید و تمیز و نرم داریم. حالا به بررسی جزیئیات بیشتری میپردازیم. البته فراموش نکنیم که بعد از حمام، نیاز به یک دمپایی یکبارمصرف یا حوله ای هم داریم که پاهای ما را خشک کرده و از آلودگی هم مصون نگه دارد.

هتل-اتاق

لیست ملزومات حمام هتل

خب حالا یک لیست از ملزوماتی که در حمام هتل مورد نیاز است را باهم بررسی میکنیم:

  • شامپو سر
  • شامپو بدن
  • شامپو نرم کننده
  • صابون
  • شانه
  • تیغ اصلاح
  • کلاه دوش
  • پد آرایشی
  • مسواک و خمیر دندان
  • گوش پاکن
  • پد پنبه ای
  • دستمال کاغذی

ملزومات عمومی اتاق هتل:

در هر اتاق هتل ۴ یا پنج ستاره ای لازم است یک سری لوازم یا ملزومات یکبار مصرف در اختیار مهمان قرار بگیرد:

  • واکس یا پولیش کفش
  • پاشنه کش
  • کیت خیاطی
  • کاغد و خودکار
  • ماسک سه لایه (در زمان کرونا)
  • پد الکلی ( در زمان کرونا)

واکس کفش هتلی

یکی از لوازمی است که در سفر لازم است به همراه داشته باشیم پولیش کفش یا واکس کفش هتلی است. در طول سفر و گردش کفش‌های چرمی که روی آنها غبار می نشیند لازم است تمیز شوند. البته هتل ها معمولا دستگاه پولیش کفش دارند البته اگر خراب نباشند! اما خب ممکن است به کفش ما آسیب برسانند پس بهتر است یک واکس برای مهمان در نظر بگیریم. واکس هتلی بسیار ساده است. کافیست با رنوس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تمام ملزومات را تهیه نمایید.

پاشنه کش هتلی

پاشنه کش دیگر نیاز به توضیح ندارد. پاشنه کش کفش یک ابزار کوچک است که برای راحتی بیشتر ماست که در زندگی روزمره خود کفش می‌پوشیم. همچنین یک مورد ضروری در اتاقهای مدرن هتل است. استفاده از پاشنه کش هتلی می‌تواند زندگی راحت‌تری را برای مهمانان فراهم کند و کیفیت خدمات و تصویر هتل را به طور موثری بهبود بخشد. پاشنه کش هتلی در مدل ها و اندازه های متفاوتی موجود است. همینطور میتوان آن را بسته بندی های گوناگونی مثل سلفونی، جعبه ای یا پلاستیکی سفارش داد و روی خود خرید پاشنه کش هتلی یا بسته بندی آن لوگو نشانه هتل را به صورت اختصاصی درج کرد.

پاشنه-کش

 ما در زندگی روزمره، سبک‌ها و مدل‌های کفشی که می بینیم نیز متفاوت است. با توجه به مواد ، عمدتا دو دسته پاشنه کش پلاستیکی و چوبی وجود دارد. پاشنه کش پلاستیکی ارزان‌تر است، بسیاری از هتل‌ها از این نوع پاشنه کش کفش استفاده می‌کنند، اما عمر مفید آن کوتاه است، شکستن آن آسان است، پاشنه کش چوبی گران‌تر، ارزنده‌تر و دارای عمر طولانی‌تری است، عموماً برای مصارف خانوادگی. تدارکات هتل طبقه بندی کفش را معرفی کرد، آیا می‌دانید چگونه از پاشنه کش کفش به درستی استفاده کنید؟ در واقع ، روش استفاده بسیار ساده است! هنگام پوشیدن کف ، ابتدا باید بند کفش خود را شل کرده و سپس از پاشنه کش استفاده کنید. این اولین قدم برای نگهداری کفش است. آسیب کفش معمولاً از پاشنه شروع می‌شود. بنابراین، می‌توان بیشتر از کفش برای پوشیدن کفش استفاده کرد. دسته بلند پاشنه کش را می‌توان برای خانه تهیه کرد، اما معمولاً برای حمل آماده است. علاوه بر این، هنگام پوشیدن کفش به پا فشار نیاورید، می توانید ابتدا پاها را داخل کفش کنید، سپس پاشنه کش را به صورت عمودی نزدیک به پاشنه پا وارد کفش کنید و بعد از وارد شدن پاشنه به داخل پاشنه کش را بیرون بکشید. کفش‌هایی با بند کفش باید این عادت را ایجاد کنند که قبل از پوشیدن بند کفش آنها را شل کنند. اگرچه پاشنه کش کفش یک ابزار کوچک در زندگی ما است، اما اگر از آن به درستی استفاده کنیم، راحتی بیشتری را برای زندگی ما به ارمغان می‌آورد. چرا که نه؟ انواع پاشنه کش هتلی را در رنوس ببنید و مطابق با نیازهای خودتان آن را سفارشی سازی کنید.

برای استقبال از میهمانان هنگام ورود به لابی هتل ، مطمئن شوید که نعناع و آب نبات را در ظروف شیشه ای مخصوص نگهداری مواد غذایی به عنوان غذای رایگان قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید میز جلو خود را با گلدان های جوانه ای و گلدان های برجسته تزئین کنید! فراموش نکنید که فهرست رستوران های سفارشی ما را مرور کنید تا نشان رستوران خود را روی صدها محصول اضافه کنید!

معرفی گروه تجهیزات هتلی رنوس

تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. میخواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم.

از اینکه اینجا پیش ما هستین خوشحالیم و در هر لحظه برای خدمت رسانی به شما آماده‌ایم.

رسالت رنوس

تمرکز ما روی رضایت میهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار میرود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها