|
کدخبر: 209106

کود بدون کیفیت نخرید!

اصناف کود بدون کیفیت نخرید!

کوددهی به عنوان یک مرحله‌ی مهم و حیاتی در فرآیند رشد انواع گیاه برای کشاورزان بسیار بسیار حائز اهمیت است، از آنجا که کودها تغذیه مناسبی برای رشد به شمار می‌روند عموم کشاورزان به فکر خرید کود خوب هستند. کشاورزان با تجربه و دانش بالا خرید کود اورگانیک را تنها راهکار تقویت گیاه می‌دانند، به همین جهت همواره به دنبال مراجع مطمئنی هستند که در زمینه فروش کودهای اورگانیک فعالیت می‌کنند. امروزه فروشگاه‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند، اما آرمان بذر سپاهان برترین مرجع خرید انواع کود می‌باشد. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید تا به پاسخ سوال خود برسید.

اهمیت بالای کوددهی در کشاورزی

به طور کلی گیاهان و بذرهای مختلفی برای رشد به دریافت مواد مغذی نیازمند هستند که امروزه در غالب کودهای آماده در دسترس می‌باشد. گل‌ها و گیاهان، نهال‌های میوه، جو و برنج و... از جمله مهم‌ترین بذرها و گیاهانی هستند که به دریافت کود اورگانیک نیازمند خواهند شد. به طور قطع در متون کتاب‌های مختلف کشاورزی خوانده‌اید که گیاه برای رشد به سه عنصر آب، هوا و خاک نیازمند است، حال تصور کنید گیاه یا بذر به میزان مورد نیاز از عناصر نام برده شده تغذیه نشود، در این صورت رشد گیاه متوقف خواهد شد. در چنین شرایطی پای آرمان بذر سپاهان برای خرید کود مناسب به میان می‌آید، به عبارت ساده‌تر برای هر کشاورز خبره‌ای لازم است که با آرمان بذر سپاهان به خوبی آشنایی داشته باشد.  

آرمان بذر سپاهان را بشناسید!

در میان مراجع و فروشگاه‌های مختلف کود مانند دیجی کالا، تجارت سبر آبان (آبان آگری)، آرمان بذر سپاهان، کود آنلاین، نازبو و ایران کشاورزی  و .... نام آرمان بذر سپاهان می‌درخشد؛ چرا که این مجموعه با هدف کمک به کشاورزان برای رشد انواع گیاه و بذر راه‌اندازی شد و تا به امروز به فعالیت صادقانه‌ی خود ادامه داده است. این شرکت که خود تولیدکننده انواع کود می‌باشد، با وارادات کودهای خارجی به عنوان برترین مرجع برای خرید کودهای داخلی یا خارجی به شمار می‌رود. ناگفته نماند که در میان محصولات فروشگاه شرکت آرمان بذر سپاهان علاوه بر کودهای اورگانیک، انواع کود شیمیایی هم وجود دارد تا کشاورزان بسته به نیاز خود خرید نمایند. این شرکت وزین که از سال ۲۰۰۹میلادی فعالیت تخصصی خود را آغاز کرد، موفق به کسب مقام بالایی در کشور شده و با فعالیت در زمینه تولید داخلی گامی بزرگ در مسیر تعالی کشور برداشته است.

https://armanbazr.com/

اصلی‌ترین نکات پیش از خرید انواع کود کدامند؟

انتخاب یک مرجع خرید مناسب و مطمئن بخش اصلی کار یک کشاورز در مرحله خرید و کوددهی می‌باشد، اما لازم است پیش از خرید به چند نکته مهم هم توجه ویژه شود تا خریدی رضایت بخش صورت بپذیرد. برخی از مهم‌ترین اصول خرید کود به شرح زیر می‌باشند:

کود۱

  1. از انجا هر نوع گیاه یا بذری به کود خاصی برای رشد و تقویت نیاز دارد، می‌بایست حتماً از کود مخصوص به گیاه خریداری کنید تا تأثیر مثبت داشته باشد. به عبارت دیگر خرید کودهای قوی‌تر برای رشد بیشتر گیاه تأثیری نخواهد داشت، پس کود متناسب با نوع گیاه را خریداری کنید.
  2. خرید کود اورگانیک یا شیمیایی هم بخش مهمی است که می‌بایست بسته به حوزه فعالیت کشاورزی خود و نوع گیاهانی که پرورش می‌دهید تصمیم‌گیری شود. البته ناگفته نماند که استفاده از کودهای اورگانیک به مراتب بسیار بسیار بهتر از کودهای شیمیایی است، حتی اگر قیمت بالاتری نسبت به کود شیمیایی داشته باشد.
  3. اگر برای رفع مشکل یا آفتی در گیاه نیاز به خرید کود وجود داشته باشد، حتما می‌بایست از کارشناسان فروش مشاوره دریافت شود تا بهترین گزینه برای خرید انتخاب شود. بدون شک افزایش اطلاعات درباره انواع کود به استفاده بهتر از آن هم کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تمامی تولیدات شرکت آرمان بذر سپاهان تحت لیسانس موسسه اصالت محصولات اورگانیک CERES آلمان بوده و افراد با خیالی آسوده از این مجموعه خرید می‌کنند، اما دریافت مشاوره پیش از خرید بسیار مهم خواهد بود. از آنجا که تنوع بالایی از انواع کود در این فروشگاه وجود دارد، با راهنمایی گرفتن از کارشناسان فروش به راحتی می‌توانید خرید نمایید.

لطفاً اصولی کشاورزی کنید!

خرید کود باکیفیت و تائید شده برای پرورش درست گیاهان ضرورت دارد، اما تشخیص کیفیت کود توسط کشاورزان غیرممکن است. برخی از کشاورزان با خرید کود و استفاده از آن به روشن نادرست یا در زمان نامناسب جکم به بی کیفیت بودن کود خریداری شده می‌دهند. در حالی که از اصول استفاده از کود خریداری شده هیچگونه آگاهی و اطلاعاتی ندارند، لازم است بدانید که هر گیاهی در فصل خاصی نیاز به دریافت کود داشته و روش کوددهی به هر گیاه با دیگر نمونه‌ها متفاوت می‌باشد. پس اگر کشاورز نیستید، برای خرید کود از آرمان بذر سپاهان اقدام نکنید، زیرا کشاورزان با دانش و تجربه به تمامی اصول کشاورزی مسلط هستند. کود و استفاده از آن برای رشد گیاهان تنها به افرادی کمک خواهد کرد که در کشاورزی خبره باشند و به صورت اصولی به پرورش گل، گیاه و.... می‌پردازند.

کود۲

خرید اینترنتی انواع کود از آرمان بذر سپاهان

با پیشرفته شدن تکنولوژی و تبدیل شدن اینترنت به بخش مهمی از زندگی افراد در سراسر جهان، شرکت آرمان بذر سپاهان هم اقدام به راه‌اندازی سایت و فروش آنلایت محصولات اورگانیک، شیمایی و... کرده است. بنابراین با وجود این که این شرکت در اصفهان واقع شده، شما از سراسر ایران هم می‌توانید کود مورد نیاز خود را از شرکت آرمان بذر سپاهان خریداری کنید. این مجموعه موفق به دریافت نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد، به همین جهت مشتریان با خیالی آسوده به این وبسایت اطمینان کرده و خرید می‌کنند. همچنین خرید اینترنتی از این مجموعه مزایای دیگری هم دارد که برخی از آن‌ها عبارت هستند از:

  • ارائه ضمانت اصالت کالا و ضمانت قیمت
  • امکان بازگشت وجه در صورت بروز مشکل
  • پشتیبانی دقیق از وبسایت
  • ارسال سریع و به موقع محصولات

افزون بر این در وبسایت این مجموعه تمامی محصولات به خوبی معرفی شده‌اند تا کشاورزان در زمان خرید بتوانند بهتر انتخاب و خرید نمایند. با خرید در یک مسیر امن اینترنتی از شرکت آرمان بذر بدون حضور در مجامع شلوغ و دور از کرونا می‌تواند احتیاجات کشاورزی خود را فراهم نمائید. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت خرید از این وبسایت یک اقدام عاقلانه و مقرون به صرفه می‌باشد. برای خرید تنها کافی است روی لینک آبی http://armanbazr.com کلیک کنید تا در عرض چند دقیقه کوتاه محصولات مورد نیاز را خریداری کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها