|
کدخبر: 204385

بررسی مشخصات فنی انواع گریدهای پرفروش روغن بردبار

خرید و فروش انواع روغن های بردبار در گرید های مختلف با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها در بازرگانی فیداراویل همراه با ارسال به سراسر ایران

روغن های بردبار دارای گرید های مختلفی هستند که هر یک دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند در این مقاله قصد داریم تا شما رو با مشخصات پر فروش ترین روغن های بردبار آشنا سازیم.

بردبار ۱۰۰:

روغن بهران بردبار ۱۰۰ به جهت کارکرد برای روغن کاری های شدید بسیار مناسب بوده و همانند چرخ دنده ها کار میکنند. از این جهت که چرخدنده ها تحت فشار شدید به کار خود ادامه می دهند و آن ها را متحمل می شوند. 

این روغن ها با ترکیبات گوگرد که تضمین کننده عملکرد خوب سرعت بالا و فشار شوک هستند و ترکیبات فسفر جهت عملکرد کم سرعت و بار زیاد تشکیل شده اند که روغن بردبار بهران ۱۰۰ از روغن های روان کننده با کیفیت بسیار بالا و روغن معدنی تصفیه شده بر مبنای فن آوری افزودنی فشار قوی پیشرفته و پایداری حرارتی برجسته و ظرفیت حمل بار بالا می باشد. 

روغن بهران بردبار ۱۰۰ توانایی مورد استفاده قرار گرفتن در روغن کاری چرخ دنده های حلقوی و مارپیچ و در برخی از برنامه های کاربردی چرخ دنده های نوع سبک را نیز دارد که دارای خصوصیات ویسکوزیته عالی نیز می باشد. 

سیستم افزودنی فشار پیشرفته در کنار انکه ظرفیت حمل بار بالا را ممکن می سازد ، بلکه به جهت محافظت در برابر سایش میکروسکوپی ساخته شده است. 

محافظت در برابر سایش میکروسکوپی به عنوان محافظت از میکرو گودال نیز شناخته شده که جلوگیری از سایش مخرب در سطح میکرو عملی مهم می باشد. 

استفاده از این روغن برای روغن کاری جعبه دنده های صنعتی با استفاده از گردش اجباری یا روغن کاری اسپلش بسیار پیشنهاد می شود. جهت آشنایی با این محصول و خرید و فروش بردبار ۱۰۰ به سایت ما مراجعه نمایید. 

روغن بردبار 100

مزایای این روغن عبارت است از : 

تضمین کنندت تشکیل کمترین رسوب و افزایش عمر فیلتر. 

عملکرد پر فشار کامل حداکثر محافظت از دنده ها در برابر سایش و بارگذاری شوک. 

جداسازی خوب آب و خصوصیات دفع آب به معنی کاهش زمان طولانی مدت.

عمر روغن کاری و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات

محافظت بالا در برابر خوردگی و سایش و در نتیجه نیاز به نگهداری کمتر.

بردبار ۱۵۰:

روغن بردبار ۱۵۰ به جهت روانکار مخصوص دنده های صنعتی با خاصیت کاهش اثر فشار برای مصرف در جعبه دنده دستگاه های صنایع مختلف تولید و مورد استفاده قرار میگیرد. 

این روغن مناسب به جهت روانکاری دنده های تحت بار سنگین شامل دنده های مار پیچ، هیپوئید و یا تاقان های ساده در گستره دمایی ۹- تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد می باشد.

از جمله مزایای روغن بهران بردبار ۱۵۰

خاصیت پایداری حرارتی و اکسیداسیون خوب،

محافظت بسیار خوب در برابر زنگ زدگی و خوردگی،

خاصیت جدا پذیری عالی روغن از آب،

خاصیت ضد سایش و تحمل بار بسیار خوب،

سازگاری با آب بند ها و رنگ های مصرفی ،

عاری از مواد افزودنی حاوی سرب و… می باشد.

با توجه به نوسانات قیمت در خصوص خرید و فروش روغن بردبار ۱۵۰  تصمیم داریم تا این محصول را با بهترین قیمت در عین حال بهترین کیفیت به شما عرضه کنیم زیرا این روغن ها از جمله محصولات پر کاربرد محسوب می شوند. برای اطلاع از قیمت و خرید و فروش بردبار ۱۵۰ به ادرس سایت ما مراجعه نموده تا ضمن اطلاع از قیمت، از ویژگی های این محصولات با خبر شوید. 

بردبار ۲۲۰:

روغن بردبار ۲۲۰ مناسب برا پاسخگویی به وسیع ترین نیازهای روغن کاری مانند چرخ دنده ها که تحت فشار شدید کار می کنند می باشد. 

روغن دنده صنعتی بهران بردبار ۲۲۰ توانایی مورد استفاده قرار گرفتن در روغن کاری چرخ دنده های حلقوی و مارپیچ و در برخی از برنامه های کاربردی چرخ دنده های نوع سبک را داشته که این مواد افزودنی با فلزات آهنی و غیر آهنی مورد استفاده در واحدهای چرخ دنده های صنعتی سازگار می باشد.

از جملع مزایای این روغن صنعتی تشکیل می توان به تضمین کمترین رسوب و افزایش عمر فیلتر اشاره کرد.  همچنین عملکرد پر فشار کامل حداکثر محافظت از دنده ها در برابر سایش و بارگذاری شوک را به شما داده و محافظت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد.

روغن بردبار220

به علت نوسانات قیمت در بازار ممکن است خرید این محصول با مشکلاتی رو به رو شود. از این رو‌بهتر است آن را با بهترین کیفیت در عین حال قیمتی مناسب تهیه نمایید. همچنین فروشگاهی که از آن قصد خرید دارید نیز دارای اهمیت بوده که باید حتما به این‌ نکته توجه نمایید. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش بربار ۲۲۰ و همچنین آشنایی با ویژگی های این محصول به سایت ما fidaroil.com  مراجعه و‌ در صورت نیاز اقدام به خرید کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر