|
کدخبر: 169443

چه کسانی از گرانی میوه سود می برند؟

خسروی، نماینده مردم بیرجند در مجلس با انتقاد از اینکه به مبارزه با فساد توجه جدی نشده است، گفت: در حالی که گفته می شود سیب روی دست کشاورزان مانده چرا با این وجود مردم باید میوه را گران خریداری کنند؟

اصناف چه کسانی از گرانی میوه سود می برند؟

حسین خسروی اسفزار با تاکید بر ضرورت مبارزه جدی با فساد اقتصادی، گفت: مقام معظم رهبری در ابلاغیه ۲۴ بندی اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت مبارزه با فساد تأکید کردند اما هشت سال گذشته و متأسفانه توجه چندانی نشده است.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند برای جهش تولید باید جلوی فساد گرفته شود افزود: برای بهبود وضعیت تولید زحمات زیادی کشیده شده و به طور قطع  بی توجهی نسبت به فساد از بین رفتن تولید را در پی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با طرح این سوال که چرا نهاده‌ها مدت‌ها در گمرک معطل مانده و به دست کشاورزان و دامداران که هزاران مشکل دارند، نمی‌رسد، تصریح کرد: اگر جلوی فساد گرفته نشود، تولید به جایی نخواهد رسید، باید نظارت بر بانکها و گمرک افزایش یابد چرا که برخی از بانک ها مجاری فساد هستند و باید دست افراد فاسد از آنها کوتاه شود.

خسروی یادآور شد: در حالی که گفته می شود سیب روی دست کشاورزان مانده چرا با این وجود مردم باید میوه را گران خریداری کنند؛ آیا این چیزی جز فساد و دلال‌بازی است؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک باید بانکداری و به تولید کمک کند اما متاسفانه ساختمان‌سازی می‌کند و در این خصوص باید نظام بانکداری اصلاح شود.

وی افزود: مردم به دعوت رئیس جمهور در بورس سرمایه‌گذاری کردند اما آیا آورده مردم به سمت تولید رفت؟ دولت باید جلوی فساد و رشد نقدینگی را بگیرد و نقدینگی به جای دپو شدن، باید به سمت تولید برود.

 

منبع: خانه ملت
  • ناشناس ارسالی در

    نظارتی صورت نمی گیردچون اگرنظارت صورت گی ردسیب وپرتغال کیلویی ۲۰ هزارتومان احتکار شده شب عیدالان روی دست بنکدارنمی مانددلا ل واحتکاردرحوزه های مسکن وخودروطلاوارزوم یوه ومایحتاج زندگی نفس مارابریده است

ارسال نظر