|
کدخبر: 167991

جدیدترین قیمت هندزفری در بازار + جدول

هندزفری ریمکس مدل RM-۵۱۰ به قیمت ۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اصناف جدیدترین قیمت هندزفری در بازار + جدول

یک دیدگاه برای دسته‌بندی هندزفری، این تجهیزات را با داشتن یا نداشتن سیم، تقسیم‌بندی می‌کند. به عبارت دیگر، هندزفری‌ها به دو نوع سیمی و بی‌سیم تقسیم می‌شوند.

هندزفری‌های سیمی

همانطور که از اسم این هندزفری‌ها مشخص است، بارزترین ویژگی محصولات قرار گرفته در این دسته‌بندی، دارابودن سیم است. به عبارت دیگر، هر چقدر سیم این نوع هندزفری‌ها باکیفیت‌تر باشد، تجربه کاربری بهتری نصیب کاربران می‌شود.

هندزفری‌های بی‌سیم

هندزفری‌های بی‌سیم برای راحتی بیشتر کاربران به بازار عرضه شدند. این هندفری‌ها به طور عمده از طریق بلوتوث به دستگاه‌های مقصد متصل می‌شوند. از جمله مشخصات هندزفری خوب بی‌سیم باید به نسخه بلوتوث پشتیبانی‌شده توسط آن اشاره کنیم.

چندی پیش بهترین هندزفری‌های بلوتوثی و بی‌سیم از نسخه ۴.۲ بلوتوث برای اتصال به گوشی و لپ‌تاپ استفاده می‌کردند، اما با به روی کار آمدن نسخه ۵ بلوتوث، این نسخه در هندزفری‌های بلوتوثی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

اگر تصمیم دارید یک هندزفری تهیه کنید و طور همزمان به دو یا چند دستگاه متصل کنید، باید حتما روی هندزفری‌های بلوتوثی تمرکز کنید که با بلوتوث نسخه ۵ یا بالاتر کار می‌کنند. این ویژگی در هدفون‌های بلوتوثی دارای نسخه بلوتوث کمتر از ۵ پشتیانی نمی‌شود.

قیمت انواع هندزفری در بازار به شرح زیر است:

 

 

نام کالا  قیمت (تومان)
هندزفری ریمکس مدل RM-510 ۹۸,۹۰۰
هندزفری بلوتوث مدل SP01 ۳۲,۴۰۰
هندزفری سلبریت مدل C6 ۱۷۰,۰۰۰
هندزفری با کیفیت مدل S8 به همراه سری اضافه ۲۶,۹۰۰
هندزفری مدل L-86 ۱۰۵,۰۰۰
هندزفری مدل RT-T6 ۱۲۵,۰۰۰
هندزفری سلبریت مدل D1 ۴۲,۹۰۰
هندزفری مدل D21 - A ۱۲۹,۰۰۰
هندزفری زیپر مدل TH-800 ۲۹,۱۳۰
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها