|
کدخبر: 154228

با دلار ۲۵ هزار تومانی این گوشی ها را بخرید

بازار موبایل خیلی سریع به افزایش قیمت دلار واکنش نشان داد.

اصناف با دلار ۲۵ هزار تومانی این گوشی ها را بخرید

حالا ارزان ترین گوشی پرفروش بازار در این شرایط، گوشی Galaxy A ۱۱ سامسونگ است که با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

رصد بازار نشان می دهد قیمت بیشتر گوشی های پرفروش در یکی دو روز گذشته بیشتر شده است. بازار موبایل بعد از کاهش قیمت دلار در یکی دو ماه گذشته، خیلی دیر به ارزان شدن نرخ ارز واکنش نشان داد ، اما بعد از بالا رفتن قیمت دلار بلافاصله قیمت‌ها در بازار موبایل هم افزایش پیدا کرد تا نشان بدهد حرکت صعودی را خیلی بیشتر دوست دارد.

قیمت گوشی های پرفروش بازار مثل سامسونگ، شیائومی و هوآوی هم به تبع افزایش قیمت دلار در چند روز گذشته بیشتر از قبل گزارش شده است. با این اوصاف ارزان ترین گوشی های پرفروش بازار را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین گوشی های بازار بعد از افزایش قیمت دلار

یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش بازار گوشی Galaxy A ۱۱ سامسونگ است که با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می شود. گوشی شیائومی مدل Redmi note ۸ با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی شیائومی مدل Redmi note ۹ pro با قیمت ۶ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A۳۱ هم حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. گوشی سامسونگ مدل Galaxy A ۵۱ هم حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi note۸ pr۰ هم با قیمت ۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی اپل مدل iphone se ۲۰۲۰ هم حدود ۱۶ میلیون تومان است. گوشی موبایل اپل مدل iphone ۱۲ A ۲۴۰۴ هم با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها