|
کدخبر: 152635

تعطیلی برخی اصناف در روزهای پایانی سال

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مطرح کردن موضوع تعطیلی برخی اصناف و گروه‌های شغلی در روزهای پایانی سال به منظور کاهش بار ترافیکی خبر داد.

اصناف تعطیلی برخی اصناف در روزهای پایانی سال

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورا در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه کار امروز شورای شهر با برگزاری جلسه هم‌اندیشی شروع شده است، گفت: موضوع اصلی جلسه هم‌اندیشی مربوط به تذکرات اعضا بود که اعضا در مجموع در این دوره ۸۳۳ تذکر به شهرداری و دیگر ارگان‌های کشور داده‌اند که حدود ۷۰۰ مورد آن مربوط به شهرداری تهران بوده است.

وی افزود: در مجموع، اعضای شورای اسلامی شهر تهران از پاسخگویی شهرداری راضی بودند اما ۵۰ تذکر هنوز پاسخ داده نشده و پیشنهاد شده است این تذکرات پیگیری شود و اگر ماهیتاً درست نبوده است، مساله آن حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: روابط عمومی شورای شهر و شهرداری باید از این پس با حساسیت بیشتری به این موضوع بپردازند اما بحث سوال از شهردار منتفی شد.

هاشمی با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر تهران یک فوریت طرح پسماند، طرح ساماندهی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین لایحه گردشگری طرح تفصیلی مطرح شد و به تصویب رسید، اظهار داشت: مدتی است درباره واگذاری ساختمان‌های بهاران میان شهرداری، بهزیستی و استانداری اختلافاتی پیش آمده و بحث این است که وقتی واگذاری اتفاق می‌افتد خوب مدیریت نمی‌شود یا در جهت اهداف دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شیوع کرونا و افزایش سفرهای شهری در روزهای پایانی سال، گفت: ستاد کرونای تهران باید به این موضوع حساس شود و با توجه به اینکه با وجود پاندمی کرونا نمی‌توان از وسائل حمل‌ونقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی استفاده کرد باید برای حل ترافیک آخر سال فکر شود و در جلسه ستاد کرونای تهران حتماً این موضوع مطرح می‌شود.

وی ابراز کرد: به نظر می‌رسد بعضی از اصناف و اداره‌ها باید در آخر سال تعطیل شوند تا آخر سال شاهد افزایش کرونا در سطح شهر و کشور نباشیم.

محسن هاشمی همچنین درباره حضورش در دوره بعدی شورای شهر و کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت: هنوز قانع نشده‌ام و امیدوارم قانع نشوم که در انتخابات شورا و ریاست جمهوری شرکت کنم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها