|
کدخبر: 95821

کارکنان شهرداری تهران تسهیلات می‌گیرند

یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در هنگام انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند، در شورای شهر تصویب شد.

گسترش نیوز: در جریان دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در هنگام انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شده و یا جان خود را از دست داده‌اند، بررسی شد.

احمد مسجد جامعی در خصوص یک فوریت این طرح، گفت: این طرح را برای جبران خدمات کسانی که در صف مقدم مقابله با کرونا در حوزه خدمات شهری هستند ارائه دادم. یک کم لطفی در رسانه‌ها به حوزه خدمات شهری وجود داشت. اگرچه که فعالیت جامعه پزشکی و درمانی دوچندان شد، اما در این اتفاق در خط مقدم مقابله همکاران ما قرار داشتند که نقش آنها دیده نشد.

او ادامه داد: تصور می‌شد شهر را باد و باران اداره می‌کند اما در تمام اتفاقاتی که رخ داد آنها نقش بی‌بدیلی داشتند.

مسجد جامعی به انجام وظایف پرسنل بهشت زهرا اشاره کرد و گفت: آنها در اجرای وظایف خود هیچ کوتاهی نکردند. اسناد نشان می‌دهد که ۵۰ سال پیش انجمن شهر از مسئولان شهرداری درخواست کرد که یک پزشک در بهشت زهرا (س) مستقر کنند تا مراقبت از سلامت غسال‌ها را انجام دهد.

او تصریح کرد: این نامه به دلیل سرایت بیماری از یک جنازه به غسال و انتقال او به بیمارستان فیروزآبادی مطرح شد. در گذشته این پیش‌بینی شده است که یک نفر از حوزه خدمات شهری ممکن است در اثر مجاورت مبتلا به بیماری شود و پیش‌بینی هایی برای صیانت از جان آنها در نظر گرفته شد و لازم است این اقدام برای جبران خدمات همکارانمان در مراقبت امور بهداشت شهری و اعطای تسهیلات ویژه به کارکنانی که در هنگام انجام وظیفه به بیماری مبتلا می‌شوند ارائه شود.

مسجد جامعی همچنین با اشاره به روز کارگر، گفت: یکی از کارگران هنرمند بسیار ارزشمند خود به نام رمضان فرخ لو را از دست دادیم که اصناف کارگران را در حوزه تعزیه گردانی فاخر به کار گرفتند اما در قطعه هنرمندان نیز دفن نشد و لازم است از ایشان یادی کنیم.

گفتنی است، در نهایت یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در هنگام انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند با رای مثبت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها