|
کدخبر: 151261

قیمت مرغ ۹ هزار تومان می شود؟

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: در شرایط حاضر کاهش قیمت مرغ به ۹ هزار تومان امکان پذیر نیست.

اصناف قیمت مرغ ۹ هزار تومان می شود؟

«ذبیح الله اعظمی ساردویی»، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس، در رابطه با پیشنهاد قالیباف مبنی بر کاهش قیمت مرغ به۹ هزار تومان گفت: در شرایط حاضر کاهش قیمت مرغ به ۹ هزار تومان امکان پذیر نیست، مگر آنکه قیمت کنجاله، کلزا و ذرت و سویا به قیمت قبلی خود بازگردد.

او ادامه داد: سامانه بازارگاه از قبل شرایط بهتری دارد اما باید صد در صد در توزیع نهاده ها نقش پیدا کند و از ورود نهاده های خوراک به بازار سیاه جلوگیری شود، در این صورت اگر خوراک دام ارزان قیمت به دست مرغدار برسد و توزیع عادلانه انجام گیرد امکان تولید مرغ به قیمت پایین وجود دارد.

اعظمی ساردویی بیان کرد: شاید قالیباف اخباری دارد که چنین حرفی زده است، شاید می خواهد دلار را به زیر ده هزار تومان و یا به قیمت ۴۲۰۰ برساند. نمی دانم باید از خود ایشان پرسید. زمانی که رئیس یک قوه مقننه در جلسه سران قوا حرفی را می زند قطعا برای آن دلیل و توجیهاتی دارد اگر ایشان اخباری داشته باشد که بتواند ارز ترجیحی در اختیار واردکنندگان قرار دهد، این امکان پذیر است.

منبع: برنا
  • ناشناس ارسالی در

    شخصی که مولتی میلیاردر تشریف داره اون چه میدونه در مورد ۸۰درصد جامعه که در زیر فقر تشریف دارن شما هم ۳سال موند سرتون رو تکون بدید تموم شد به فکر خودتون باشید نه مردم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها