|
کدخبر: 143058

ارزان قیمت ترین یخچال فریزر در بازار + جزییات

ارزان ترین یخچال الکترو استیل از ارزان ترین یخچال ال جی حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت کمتری دارد.

اصناف ارزان قیمت ترین یخچال فریزر در بازار + جزییات

خرید یخچال فریزر با کیفیت بالا این روزها و بعد از افزایش بیش از حد قیمت لوازم خانگی، بیشتر یک خرید لاکچری است تا خرید یک وسیله ضروری. قیمت برندهای خارجی در چند ماه گذشته افزایش زیادی داشته است و برای ارزان ترین یخچال خارجی حداقل باید بالای ۲۰ میلیون تومان هزینه کرد. یخچال فریزرهای ایرانی هم دست کمی از خارجی ها ندارند. مثلا ارزان ترین یخچال الکترو استیل حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ارزان ترین یخچال های الکترو استیل

یخچال فریزرcombei es۱۱ با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت یخچال فریزر combies۱۴ هم حدود ۷ میلیون تومان است.

یخچال فریزر es۲۰ هم با قیمت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود.

یخچال فریزر ES۲۷ هم حدود ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. یخچال فریزر COMBIES۳۵ هم با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت یخچال فریزر دوقلو ESR۲۳ هم حدود ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. یخچال فریزر ساید بای ساید ES۵۱ هم با قیمت ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود.

ارزان ترین یخچال فریزر ال جی

یخچال فریزر BF۳۲۰ با قیمت ۲۶ میلیون تومان یکی از ارزان ترین یخچال های این برند است. یخچال فریزر TF۳۴ هم با قیمت ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

یخچال فریزر TF۳۳ هم ۳۱ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید SXS۳۳ هم حدود ۵۵ میلیون تومان است. یخچال فریزر ساید بای ساید SXP۴۵ هم با قیمت ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید SXI۵۳۵W با قیمت ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر