|
کدخبر: 142067

قیمت لوازم خانگی در آستانه ریزش

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: با عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی تا پایان سال جاری کاهش می یابد.

اصناف قیمت لوازم خانگی در آستانه ریزش

کیوان گردان اظهار داشت: با عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی در بازار کاهش می‌یابد.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با این اقدام انتظار داریم در زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در کشور تا پایان سال جاری گام‌های اساسی بر داریم.

عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی

وی با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از همین هفته آغاز می‌شود، گفت: در این راستا تمام مسیرهای منتهی به فروش ورق‌های فولادی در بازار سیاه را بستیم.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این شیوه جدید عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی همانند خودروسازان ادامه خواهد داشت و تمام تولیدکنندگانی که پروانه بهره برداری دارند، می‌توانند با استفاده از این فرصت ورق‌های فولادی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گردان با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به کاهش قیمت ورق نیز کمک خواهد کرد، گفت: پیش از این تولیدکنندگان نمی‌توانستند کمتر از ۱۰۰ تن در بورس فولاد خریداری کنند، اما در شیوه نامه جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌توانند با حجم کمتری از بورس، ورق‌های فولادی خریداری کنند.

آغاز فروش ورق‌های فولادی ارزان قیمت به تولیدکنندگان لوازم خانگی

حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: شیوه نامه فروش فولاد به تولیدکنندگان لوازم خانگی در بورس نیازمند آئین نامه است و انتظار داریم با توزیع فولاد ارزان قیمت به روش صحیح، زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار فراهم شود.

وی افزود: با این شیوه فروش ورق‌های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی به قیمت مناسب آغاز خواهد شد و این در کاهش قیمت محصولات لوازم خانگی مؤثر خواهد بود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران اظهار امیدواری کرد: با کاهش قیمت ورق‌های فولادی قیمت لوازم خانگی در بازار از یک تا سه ماه آینده، برای مصرف کنندگان در بازار کاهش یابد.

منبع: مهر

ارسال نظر