|
کدخبر: 125381

مقدار یارانه هر نفر بعد از تصویب طرح جدید

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: در صورت تصویب طرح الزام دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی ۲۰ میلیون نفر ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان و ۴۰ میلیون نفر نیز ماهیانه ۶۰ هزار تومان به صورت بن کالایی دریافت خواهند کرد.

اصناف مقدار یارانه هر نفر بعد از تصویب طرح جدید

رحیم زارع در خصوص آخرین وضعیت طرح الزام دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی تصریح کرد: این طرح به زودی در صحن علنی تعیین تکلیف خواهد شد و براساس آن دولت مکلف است به منظور تامین بخشی از نیاز‌های معیشتی خانوار‌ها به ویژه خانوار‌های کم برخوردار در طرح معیشت خانوار، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار اقدام نماید.

وی گفت: برای اجرای این طرح ۳۰ هزار میلیارد تومان در نیمه دوم سال از محل بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است و براساس این طرح ۶۰ میلیون ایرانی یارانه معیشتی غیرنقدی دریافت می‌کنند.

زارع افزود: ۲۰ میلیون از این افراد ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان و ۴۰ میلیون نیز ماهیانه ۶۰ هزار تومان به صورت بن کالایی دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید گفت: ​این طرح بیش از هفت دهک جامعه را شامل می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم
  • 1 ارسالی در

    با یارانه ماهانه دوسطل ماست هم نمیتو ان بخریم حالا مجلس و دولت بعداز این همه جلس ه و صرف هزینه می خواهند ان را افزایش بده ند به 4 سطل ماست افرین - یک سئوال مطرح ا ست 4 سطل ماست را چند روز می توان مصرف کر د اینهم کار برای چندین ماه حضرات

  • ناشناس ارسالی در

    پس تملیف بیکارهای بدبخت چه میشود کدام گر وه قرار میگیرند؟

ارسال نظر