|
کدخبر: 118156

قیمت انواع روغن ترمز در بازار + جدول

در این گزارش سعی داریم مروری بر قیمت برخی از روغن ترمزهای موجود در بازار باتوجه به قیمت های ثبت شده در هفته اول شهریورماه ۹۹ داشته باشیم.

اصناف قیمت انواع روغن ترمز در بازار + جدول

همانقدر که روغن موتور اهمیت بسیار بالایی در موتور دارد و تعویض به موقع آن می تواند تضمین کننده سلامت موتور و قطعات متحرک آن باشد، روغن ترمز هم می تواند اهمیت بسیار بالایی در حفظ ایمنی سرنشینان اتومبیل و عملکرد صحیح سیستم ترمز در مواقع ضروری داشته باشد که در صورت کمبود آن در مخزن روغن و یا تخلیه آن به هر علت، می تواند خطرات جانی بسیار زیادی برای سرنشینان اتومبیل به همراه داشته و یا در خوشبینانه ترین حالت ممکن یک تصادف جزیی برای شما به همراه داشته باشد.

 

در بازار ایران خوشبختانه روغن ترمزهای داخلی و خارجی زیادی وجود دارد و مشتریان بسته به نیاز اتومبیل و بودجه ای که حاضرند برای این روغن پراهمیت هزینه کنند، می توانند روغن ترمز مورد نیاز خود را از کمتر از ۱۰ هزار تومان تا بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان به راحتی تهیه کرده و مشکل حیاتی ترین سیستم اتومبیل خود را به راحتی برطرف کنند.

در این خصوص می توان به روغن ترمز هراز مدل Dot ۳ و با حجم ۲۵۰ میلی لیتری اشاره کرد که مشتریان می توانند این روغن ترمز را در بازار با قیمت ۹ هزار تومانی خریداری کنند، اما در بازار روغن ترمزهای گران قیمت از شرکت الف و یا آیسین برای خودروهای بنزینی، کامیونت ها، ون و یا خودروهای شاسی بلند هم دیده می شود که قیمت آن حتی از ۱۰۰ هزار تومان هم فرار می رود.

حال اگر فکر می کنید که روغن ترمز شما نیاز به تعویض دارد و یا چراغ اخطار ترمز شما (ترمز دستی) روشن شده است، لازم است که به این سیستم حیاتی در اولین فرصت رسیدگی کنید. حال امروز سعی داریم مروری بر قیمت برخی از روغن ترمزهای موجود در بازار و باتوجه به قیمت های ثبت شده در هفته اول شهریورماه ۹۹ داشته باشیم که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید:

 

ترمز

 

 

 

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها