|
کدخبر: 151432

چه خبر از استخدام فرزندان ایثارگران در وزارت نفت!

استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

فریدون همتی شامگاه روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه در نخستین روز از دهه مبارک فجر با خانواده شهید غلامحسین پرخیده و جانباز حسین رئیسی دیدار کرد.

وی در حاشیه این دیدارها با اشاره به انجام پیگیری در خصوص رفع مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: طی رایزنی با وزیر نفت، پیگیری لازم به منظور اخذ مجوز استخدام برای فرزندان خانواده‌های معظم شاهد هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه این وزارتخانه صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان با تجلیل از استقامت و ایثار خانواده‌های شهدا و جانبازان، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا دانست.

همتی ابرازکرد: مادران خانواده‌های معظم شهدا با تربیت فرزندانی صالح روح پدران شهید خود را شاد کردند واین فرزندان هم ادامه دهنده راه شهدا هستند.

استاندار هرمزگان افزود: خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و باید توجه ویژه‌ای به معیشت آنان شود که در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

همتی همچنین طی دیدار با خانواده شهید پرخیده و جانباز حسین رئیسی دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات این دوخانواده معظم صادر کرد.

شهید پرخیده، متولد روستای رهبران بخش رودخانه از توابع استان هرمزگان، در شش خردادماه سال ۱۳۶۵ در شهر فاو عراق به شهادت رسید.

حسین رئیسی نیز در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها