|
کدخبر: 134113

استخدام گسترده در نیروی انتظامی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، نسبت به جذب نیرو از طریق دانشگاه افسری یا گزینش در مقطع درجه داری اقدام می‌کند.

استخدام استخدام گسترده در نیروی انتظامی

پذیرش در دانشگاه افسری از طریق آزمون ورودی صورت می‌گیرد ولی شرکت در دوره‌های درجه داری گاها از طریق آزمون ورودی و مصاحبه یا صرفا از طریق مصاحبه و بدون نیاز به شرکت در آزمون انجام می‌شود.

همان گونه که تنها افراد واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین، می‌توانند نسبت به نام نویسی در مقطع افسری اقدام نمایند، متقاضیان مقطع درجه داری نیز باید برای شرکت و ثبت نام در آزمون ورودی دارای شرایط اعلام شده از سوی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی باشند. از همین رو، داوطلبانی که علاقه مند به استخدام در نیروی انتظامی هستند باید در ابتدا از ضوابط مورد نیاز مطلع شوند و سپس در بازه زمانی تعیین شده به انجام اقدامات لازم بپردازند.

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش به عمل می‌آید.

زمان استخدام نیروی انتظامی ۹۹

اطلاعیه زمان ثبت نام مقطع درجه داری آزمون ورودی نیروی انتظامی هر ساله از طریق سایت رسمی این ارگان به نشانی police.ir منتشر می‌شود. بنابراین افرادی که علاقه مند به استخدام در نیروی انتظامی هستند می‌بایست پیگیر اخبار مربوطه باشند تا بتوانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نام نویسی آزمون استخدامی نیروی انتظامی درجه داری در سال ۹۹ از تاریخ ۲۶ خرداد آغاز شد و تا ۲۶ تیر ماه ادامه داشت که پس از پایان مدت زمان مذکور نیز، مهلت مجددی در اختیار داوطلبان قرار نگرفت که طبق اطلاعیه منتشر شده از طریق سایت مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی، این زمان برای متقاضیان مرد در مقطع افسری سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱، از تاریخ ۱ مهر ماه ۹۹ تا ۱ آبان ماه ۹۹ است.

علاقه مندان به ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین در مقطع افسری می‌توانند جهت اطلاع از رشته‌های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل نمایند. همچنین برای آگاهی از جزییات زمانی مراحل بعدی می‌توانید به کانال تلگرام آزمون‌های استخدامی ایران مشاوره بپیوندید.

نحوه استخدام نیروی انتظامی ۹۹

ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی و از طریق سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir می‌شود. داوطلبانی که کلیه شرایط اعلامی از سوی این ارگان را دارند باید با مراجعه به سایت مذکور فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

شرایط استخدام نیروی انتظامی ۹۹

کلیه داوطلبانی که تمایل دارند به استخدام نیروی انتظامی درآیند باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی را داشته باشند. شرایط اعلامی از سوی این ارگان برای استخدام افراد در مقطع درجه داری به شرح زیر هستند.

شرایط عمومی

 اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام

 اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی کشور و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها

 تابعیت جمهوری اسلامی ایران (متقاضی می‌بایست ایرانی الاصل بوده و دارای شناسنامه ایرانی و پدر و مادر ایرانی الاصل باشد

  عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

 عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام

 عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی

 نداشتن سوء پیشینه کیفری

 عدم اعتیاد به مواد مخدر

 داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر

 داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد نظر

شرایط اختصاصی

 ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش صورت می‌پذیرد.

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال ملاک پذیرش علاقه مندان است.

حداقل معدل برای ثبت نام متقاضیان ۱۴ می‌باشد.

صرفا داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام هستند.

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می‌باشد.

شرایط ارفاقی

داوطلبانی که دارای هر یک از شرایط مندرج در ادامه مقاله باشند؛ در اولویت جذب قرار می‌گیرند.

 داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت)

 خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی

  عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری

 تذکرات

  کد ملی داوطلب، به عنوان نام کاربری و کلمه عبور، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظر گرفته شده است.

در صورت فراموش نمودن کلمه عبور، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید.

داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند، می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند. ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی‌گردد.

 تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کد رهگیری ملاک تایید ثبت نام می‌باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می‌باشد، فراخوان نخواهند شد.

  داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می‌باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می‌باشد.

 پس از اتمام نام نویسی برای دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی‌با شد. پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری، فراخوان صورت می‌گیرد.

 لازم به ذکر است که پس از پایان مهلت ثبت نام، نام نویسی جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می‌باشد.

  دریافت رسید ثبت نام (کد رهگیری) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود.

 در صورت بروز هر گونه مشکل، داوطلبان می‌بایست به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

نکته بسیار مهم این است که داوطلبان می‌بایست در بازه زمانی که مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی تعیین کرده است اقدام به ثبت نام کنند زیرا در صورت تکمیل نکردن ثبت نام خود و پس از اتمام مهلت ثبت نام، دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد. بنابراین افرادی که تمایل به ثبت نام دارند باید برنامه‌ریزی نموده وثبت نام خود را در این زمان انجام دهند.

از آن جایی که استخدام در این ارگان نظامی در مقاطع افسری و درجه داری اجام می‌گیرد، افراد علاقه مند به نام نویسی در مقطع افسری، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین و در دست داشتن مدارک مورد نیاز می‌توانند به سایت مربوطه مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بایستی خود را برای مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین آماده کنند. برای اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها