|
کدخبر: 132882

برای استخدام ویژه در ارتش کلیک کنید

نیروی هوایی ارتش معمولا هر سال برای تامین کمبود نیروی انسانی خود اقدام به برگزاری آزمونی مشترک تحت عنوان " آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش " می‌کند.

استخدام برای استخدام ویژه در ارتش کلیک کنید

علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام می‌بایست در زمان مقرر به سایت اطلاع رسانی ارتش مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات و مدارک خواسته شده فرم ثبت نام خود را تکمیل نماید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ( آجا ) امسال نیز برای تامین نیروی انسانی خود در قسمت‌های مختلف از جمله نیروی هوایی، اقدام به جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش می‌کند و با انتشار اطلاعیه‌ای در پایگاه اطلاع رسانی ارتش به آدرس aja.ir شرایط، مدارک، سهمیه‌های موثر، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون، مدارک و نحوه ثبت نام، منابع آزمون و در نهایت رشته‌های شغلی مورد پذیرش خود در هر مقطع را اعلام کرده است.

ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش ۹۹ برای جذب نیرو در سمت درجه داری نیروی پدافند هوایی از میان دارندگان مدرک دیپلم رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به صورت رسمی و پیمانی ( ۵ساله ) برگزار می‌شود. لذا داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام و مراجعه به مراکز تعیین شده می‌باشند.

در ادامه این مقاله زمان، نحوه، شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش ۹۹ را ارائه داده‌ایم.

آجا در دو مقطع افسر پیمانی و کارمند علمی و تجربی نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی ارتش نیروی از واجدان شرایط استخدام نیروی می‌پذیرد.

ثبت نام نیروی هوایی ارتش به صورت حضوری بوده و متقاسان لازم است با مراجعه به دفاتر گزینش و استخدام مربوطه با ارائه مدارک لازم ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام هر نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش در بازه‌های زمانی جداگانه صورت میگیرد که در این بخش زمان دقیق آن ارائه شده است.

 متقاضیان استخدام در نیروی هوایی ارتش لازم است از تاریخ ۹۹/۰۷/۲۸ الی ۹۹/۸/۲۸ در ایام هفته از ساعت (۸ الی ۱۳) و دوشنبه‌ها و پنج ‌شنبه‌‌ها از ساعت ( ۸ الی ۱۱ ) حضوراً به یکی از حوزه‌‌های ثبت نام تعیین شده توسط ارگان مربوطه مراجعه و پس ازتحویل مدارک نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 متقاضیان استخدام در نیروی پدافند هوایی ارتش لازم است از تاریخ ۹۹/۸/۵ الی ۹۹/۸/۱۵ در ساعات اداری (۸ الی ۱۳ ) به صورت حضوری به محل‌های مندرج در آگهی مراجعه و ضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 نحوه ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش به این صورت است که متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن اصل و کپی مدارک خود به صورت حضوری به حوزه و مراکز تعیین شده مراجعه نمایند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها