|
کدخبر: 77847

یک قصه و هزار غصه!

چه طنز تلخی که به خاطر منافع صنفی، منافع ملی را حراج کنیم و تلخ‌تر آنکه می‌دانیم که آنچه بر زبان می‌رانیم واقعیت ندارد اما آن را جار می‌زنیم.

گسترش‌نیوز: انتخاب ذوب آهن اصفهان به عنوان صادر‌کننده نمونه، نشان از تحمل سختی‌ها و مقاومت در برابر بلندگوی صادرکنندگان سنگ آهن، که از قضا در این روزها خود را به جای معدنداران و معدنکاران جا زده‌اند، دارد و به درستی تصمیم وضع عوارض بر صادرات مواد اولیه اذعان دارد. چراکه پافشاری بر این تصمیم بخردانه، چنان خواب صادرکنندگان سنگ آهن را آشفته که کوچکترین زحمتی را به خود نمی‌دهند و از هم صنفانشان بپرسند که کدامیک قبل و بعد وضع عوارض، سنگ آهن به ذوب آهن اصفهان فروخته‌اند که کوچکترین نقشی را در ایجاد صادرات و خدمت شایسته تقدیر ذوب آهن اصفهان داشته‌اند تا در فرصت تقسیم غنائم از قافله عقب نمانند.

منصور یزدیزاده به حق و به درستی بر صندلی بزرگانی چون شیبانی تکیه زده و فرزند خلفی برای اسلاف خود است. درایت و تدبیر ایشان، پیگیری مجدانه در جلوگیری از تاراج انفال، به مذاق غارتگران ثروت خدادادی این مرز و بوم خوش نیامده، به نحویکه قصور و عواقب تصمیمات گذشتگان را به پای او نوشته‌اند. بد نیست کمی منصف باشیم. ذوب آهن اصفهان در جدایی معادن، تصمیم گیر نبوده و درد پدری را دارد که تک تک عزیزانش را از او جدا کرده باشند. به واقع که در این شرایط و مقاطع حساس، نیازمند تدبیر و راهگشایی هستیم.

چه طنز تلخی که به خاطر منافع صنفی، منافع ملی را حراج کنیم و تلخ‌تر آنکه می‌دانیم که آنچه بر زبان می‌رانیم واقعیت ندارد اما آن را جار می‌زنیم.

ای وای اگر از پس امروز بود فردایی.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها