|
کدخبر: 250912

سردار آزمون فصل را از دست داد

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایرلورکوزن، در آستانه آمادگی کامل است.

اخبار سردار آزمون فصل را از دست داد

به گزارش گل کوچیک جرارد سیوانه در حال بررسی شرایط سردار آزمون برای استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی بایرلورکوزن است. سردار آزمون 3 بازی به بازیکن عنوان ذخیره به میادان آمده است. سردار آزمون به تازگی از یک مصدومیت نسبتا شدید رها شده است. سردار آزمون در این 3 بازی فرصت چندانی نداشته ولی چند فرصت گلزنی خوب گیرش آمده که با بی دقتی از دست داده است. سردار آزمون و سرمربی بایرلورکوزن منتظر فرصتی ایده‌آل می‌گردند تا توانایی های ستاره ایرانی را به همگان نشان دهند. برنامه لورکوزن برای استفاده از آزمون در فصل آینده است اما این بازیکن پس از تلاش فراوان در حال آماده شدن است تا آرام آرام بتواند جایی در ترکیب اصلی تیم جدیدش پیدا کند. سرمربی لورکوزن بارها به این موضوع اشاره کرده که در نظر دارد دقایق بیشتری را دراختیار آزمون قرار دهد تا او بتواند خودش را با شرایط وفق دهد. نظر سیوانه اساسا این است که «تمام بازیکنان حاضر در این تیم می‌توانند از ابتدا بازی کنند». آزمون تا به حال چهار بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و زمان استفاده از او رو به افزایش است. سیوانه در این باره گفت:« او حالا بین 35 تا 40 دقیقه بازی کرده است. فکر می‌کنم او می‌تواند در چند بازی آینده از ابتدا در ترکیب تیمش قرار بگیرد.» با این حال سیوانه در این باره که آیا سردار در بازی برابر ولفسبورگ در روز یکشنبه در ترکیب اصلی تیمش قرار دارد یا خیر صحبتی نکرد. هنوز تردیدهایی درباره آمادگی صددرصدی این بازیکن وجود دارد. این مربی سوییسی درباره شرایط آزمون گفت:« هنوز مشخص نیست که آیا آمادگی و قدرت بدنی او برای حضور 90 دقیقه‌ای در میدان کافی است یا خیر.» این تصور وجود دارد که این مهاجم ایرانی تنها پس از وقفه تابستانی در پایان فصل است که می‌تواند به نهایت قدرت و اوج آمادگی خود برای درخشش در زمین برسد. سیوانه در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم که ما آزمون را با صددرصد آمادگی در فصل آینده خواهیم دید.»

با سردار آزمون در حد و نام یک ستاره رفتار می‌شود. جنجال و غوغا دقیقا از زمان حضور سردار آزمون در آلمان شروع شد. از لحظه انتشار خبر امضای قرارداد سردار آزمون با بایرلورکوزن، شوری عجیب صفحات رسمی این باشگاه را در بر گرفت. سردار آزمون با قراردادی 5 ساله از زنیت به بایرلورکوزن پیوست. سردار آزمون نه تنها تمام رسانه های ایران را در برگرفت که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آلمانی هم به این مورد دچار شد.

خبر حضور سردار آزمون در بایر لورکوزن، تیتر اول تمام رسانه های ورزشی در ایران را به خود اختصاص داد. اتفاقی که با توجه به محبوبیت سردار در ایران و سطح کیفی این بازیکن و البته شایعات همیشگی در مورد مقصد بعدی ازمون، طبیعی بود. سردار آنقدر در پنجره زمستانی امسال بازیکن مهمی محسوب می شد که حتی رومانو و دی مارتزیو، دو خبرنگار مشهور دنیای فوتبال در حوزه نقل و انتقالات هم بارها خبرهایی را در مورد او منتشر کردند. بنابراین مسئولان باشگاه لورکوزن کاملا به جذابیت های این انتقال آگاه بودند و تلاش کردند حضور سردار در لورکوزن را به بهترین شکل ممکن پوشش بدهند. تلاشی که به موفقیت هم رسید و با نگاهی به صفحات رسمی این باشگاه در اینستاگرام و توییتر، درک این موضوع ساده تر می شود.

ارسال نظر