|
کدخبر: 249614

شانس با سردار آزمون یار نبود ؟

ستاره ایرانی بایر لورکوزن می‌توانست منجر به کسب امتیاز برای تیمش مقابل کلن شود که این اتفاق برای او نیفتاد.

اخبار شانس با سردار آزمون یار نبود ؟

به گزارش گل کوچیک، سردار آزمون بالاخره شانس بازی در دقایق طولانی را به دست آورد. سردار آزمون در دو فرصت قبلی دقایق کوتاهی به میدان آمده بود. سردار آزمون به تازگی از بند مصدومیت نسبتا شدید رها شده است. سردار آزمون کم کم در حال جا افتادن در ترکیب تیم جدید خود است. سردار آزمون روز گذشته بهترین فرصت را پیدا کرد که خود را برای بازی های بعدی در ترکیب ثابت قرار دهد اما ......

سردار آزمون پس از دو حضور تعویضی در دو مسابقه حساس مقابل بایرن مونیخ در بوندس لیگا و آتالانتا ایتالیا در لیگ اروپا، امشب هم در تقابل حساس برابر کلن از ابتدا به میدان رفت، اما در شبی که می‌توانست گلزنی کند این اتفاق را برای خود رقم نزد و سه فرصت خوب هدر داد.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که پس از سپری کردن روزهای درخشان در زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، انتقال پر سر و صدایی به باشگاه آلمانی داشت، امشب سومین حضورش در ترکیب این تیم به‌عنوان یار تعویضی را تجربه کرد و در حالی که یک شوت در چارچوب و دو شوت خارج از چارچوب داشت، موفق به گلزنی نشد.

آزمون که در ۱۵ مسابقه این فصل زنیت سنت‌پترزبورگ هفت گل در لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده بود، با انگیزه مضاعفی در بازی امشب بایر لورکوزن مقابل کلن به میدان رفت ولی در نهایت نتوانست به خواسته‌اش که باز کردن دروازه بود، برسد و در دیداری که ۱۰ پاس صحیح، ۱۶ لمس توپ، یک برتری در دوئل زمینی، یک برد در جدال هوایی و یک خطا داشت، بدون گل زده زمین را ترک کرد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه بایر آرنا، یکی از مسابقات هفته بیست و ششم بوندس لیگا آلمان را مقابل کُلن رده هشتمی برگزار کرد که سردار آزمون برای سومین بازی متوالی در ابتدا نیمکت‌نشین بود.

سردار آزمون که طی دو دیدار اخیرشان در لحظات پایانی وارد زمین می‌شد، امشب مقابل کلن از دقیقه ۶۴ به ترکیب بایر لورکوزن اضافه شد که سه دقیقه پس از ورودش به مسابقه تیمش یک گل دریافت کرد.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن لحظاتی پس از این گل در پشت محوطه جریمه کلن صاحب یک توپ شد، اما نتوانست از پاس دیابی بهره ببرد و سایه توپ را زد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها