|
کدخبر: 225177

لباس پرحاشیه مهدی قائدی در شب تولدش

همسر مهدی قائدی با انتشار عکسی از مهدی قائدی از یک تولد لاکچری دیگر برای مهدی رونمایی کرد .

اخبار لباس پرحاشیه مهدی قائدی در شب تولدش

به گزارش پایگاه خبری پیشنهاد ویژه: مهدی قائدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قائدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قائدی در هنگام حضورش در ایران بازیکن پر طرفدار استقلال بود که رفتنش از این تیم موجب ناراحتی هواداران شد . مهدی قائدی اخیرا تولدش بوده است که تولد های لاکچری که میگیرد در فضای مجازی بسیار سرو صدا کرده است. در ادامه آخرین عکس از تولد مهدی قائدی را می بینید.

مهدی قائدی

 

افتخار جدید برای مهدی قایدی پس از نیم فصل حضور در امارات

کارشناس اماراتی به ستایش از مهدی قایدی پرداخت و او را جزو بازیکنان خارجی خوب شاغل در لیگ این کشور دانست.

الامارات الیوم نوشت: تا آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیگ امارات روزهای زیادی باقی نمانده است. ولید الشامسی کارشناس فوتبالی و مدیر برنامه بازیکنان در امارات پیش بینی کرد که ۹ تیم از ۱۴ تیم شاغل در لیگ برتر امارات در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان جدید جذب کنند.

او گفت: تاجایی که من خبر دارم باشگاه‌ها در زمستان سال جاری بیشتر از تابستان قبل تغییرات خواهند داشت به طوری که ۹ باشگاه قصد دارند که بازیکنان جدید جذب کنند.

الشامسی درباره تاثیر گذارترین بازیکنان خارجی در فصل جاری لیگ امارات گفت: لابا کودجو مهاجم العین، ژائو پدرو ستاره برزیلی الوحده و مهدی قایدی ستاره ایرانی الاهلی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان در فصل جاری بوده‌اند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها