|
کدخبر: 223629

عکس پرحاشیه کتایون ریاحی ! / دختر کنار او کیست؟!

رکنا: کتایون ریاحی بازیگر زن مشهور در کنار دختر زیبایی در یک مهمانی خصوصی عکسی را گرفته است.

اخبار عکس پرحاشیه کتایون ریاحی ! / دختر کنار او کیست؟!

به گزارش رکنا، کتایون ریاحی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران است.  یکی از اصلی ترین نقش ها در سریال یوسف پیامبر (ع) به کتایون ریاحی رسیده بود. وقتی از کتایون ریاحی درباره این سریال سوال شد او پاسخ عجیبی داد. کتایون ریاحی مدعی شد که حتی یک بار هم سریال یوسف پیامبر (ع) را ندیده است. ظاهرا کتایون ریاحی هیچ یک از کارهایش را نمی بیند مگر در اکران خصوصی!

نوه محمدعلی فردین تصویری را از کتایون ریاحی بازیگر مطرح در یک مهمانی منتشر کرد. تصویری خاص و جذاب از کتایون ریاحی بازیگر خوش چهره و مطرح در فضای مجازی توسط نوه محمدعلی فردین منتشر شد.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی نقش اصلی سریال "یوسف پیامبر (ع)"

کتایون ریاحی بازیگر اصلی سریال «یوسف پیامبر (ع)» به نویسندگی و کارگردانی فرج الله سلحشور است که در آن نقش زلیخا را در برابر مصطفی زمانی یعنی "یوسف" بازی کرد. این سریال نه تنها بارها دیده شد که مصطفی زمانی بعد از آن به بازیگر اصلی بسیاری از فیلم و سریال‌ها بدل شد.

خود سریال هم جزو آثاری بود که به دلیل داستان قرآنی آن علاوه بر مخاطب ایرانی در کشورهای منطقه مثل تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی هم پخش شده است و به گفته برخی مسئولان صداوسیما این سریال در ۶۰ کشور جهان بینندگانی داشته است.

کتایون ریاحی «یوسف پیامبر» را ندیده است

«یوسف پیامبر» سال ۸۷ از تلویزیون پخش شد که هفته‌ای یک بار روی آنتن می‌رفت و بعد از آن با ارتقای کیفیت اثر، طی سال‌های متمادی از شبکه‌های مختلف سیما مثل آی فیلم فارسی، عربی، تماشا، شبکه قرآن و … چندین بار پخش شده است. گاهی هم تعداد بالای این بازپخش‌ها مثل «مختارنامه» مورد انتقاد قرار گرفته است و این سخن کتایون ریاحی به عنوان بازیگر اصلی سریال که هنوز آن را ندیده است برای بسیاری حیرت‌انگیز بود.

کتایون ریاحی چه زمانی آثارش را می بیند؟

کتایون ریاحی در این مراسم در پاسخ به تعجب مجری که می‌پرسد «مگه می‌شه؟» جواب می‌دهد که «من تقریباً هیچ کدام از کارهایم را نمی‌بینم، مگر اینکه در اکران‌های خصوصی که خود بازیگر هم حضور دارد ببینم. در زمان پخش سریال «یوسف» بر سر کار دیگری نبودم ولی اصولاً چون سر کارهای دیگر هستیم نمی‌توانیم آثارمان را ببینیم.»

مجری با این پاسخ، سخن آتیلا پسیانی را هم یادآوری می‌کند که او هم چندی پیش بیان کرد که ۱۷ سال است تلویزیون نمی‌بینم و همین سخن او واکنش‌هایی تند و تیز در برداشت که دوباره مجبور شد توضیحاتی ارائه کند و حداقل نسبت به آثاری که در این ۱۷ سال در تلویزیون در آنها بازی کرده و کم هم نبوده است سخنش را تعدیل کند.

سخنانی از این جنس هر از گاهی از برخی هنرمندان شنیده می‌شود و جالب اینجاست که برخی از این سخنان شاذ از کسانی است که خودشان در بیشتر سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته‌اند.

 

 

ارسال نظر