|
کدخبر: 120407

ماجرای پرونده های قاچاق در یزد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد در خصوص عملکرد نظارتی این سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: این سازمان طی پنج ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵۰۰۰ مورد بازرسی و ۵۲ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال تشکیل داده است.

اخبار ماجرای پرونده های قاچاق در یزد

محمد رضا علمدار یزدی همچنین از انجام  بیش از  ۶۹۰ مورد گشت مشترک کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: انجام گشتهای مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یاد آور شد: تکمیل و پایش اطلاعات انبار ها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار ها در دستور کار سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبار ها مورد تاکید می باشد .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اظهار داشت: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی با تلفن۱۲۴تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان ما در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام نمایند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها