|
کدخبر: 118849

افتتاح واحد تولیدی مس در هفته دولت در رزن

بخشدار مرکزی شهرستان رزن با اشار ه به افتتاح طرح های تولیدی رزن در هفته دولت، از افتتاح واحد تولیدی مس در این هفته خبر داد.

اخبار افتتاح واحد تولیدی مس در هفته دولت در رزن

مهدی عزیزی، بخشدار بخش مرکزی رزن با اشاره به افتتاح واحدها وطرح های تولیدی هفته دولت در رزن و واحد تولیدی مس، عنوان کرد: بخش مرکزی شهرستان رزن طبق سرشماری نفوس مسکن سال ۹۵ دارای ۷۸۷ کیلومتر مربع وسعت و ۹۹۷۰ خانوار و ۳۳ هزار و ۶۲۳ نفر جمعیت است.

وی اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان رزن زادگاه عالمان و عارفان بزرگی همچون آخوند ملاعلی معصومی همدانی است که از افتخارات جهان اسلام و تشیع محسوب می شود.

وی افزود: بخش مرکزی شهرستان رزن طبق سرشماری نفوس مسکن سال ۹۵ دارای ۷۸۷ کیلومتر مربع وسعت و ۹۹۷۰ خانوار و ۳۳ هزار و ۶۲۳ نفر جمعیت است.

عزیزی با بیان اینکه بخش مرکزی رزن دارای دو دهستان به نام های رزن و خرقان و تعداد ۴۶ روستا است، ادامه داد: این بخش متشکل از یک شهر و ۴۶ روستا بوده که ۳۸ روستا دارای دهیاری، سه روستا فاقد دهیاری و پنج روستا خالی از سکنه است.

بخشدار بخش مرکزی رزن از بهره برداری ۲۳ پرژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت امسال در این بخش خبرداد و خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی دو پروژه دیگر در هفته دولت آغاز خواهد شد.

عزیزی با اشاره به پروژه های مهم قابل بهره برداری بخش مرکزی رزن گفت: افتتاح واحد تولیدی مس با ۵۰ نفر اشتغال، طرح توسعه شرکت رایان نیک با اشتغال ۳۰ نفر و پروژه های بهسازی و آسفالت معابر روستاهای ماهنیان و وهنده در هفته دولت انجام می شود.

 بخشدار مرکزی شهرستان رزن از افتتاح و بهره برداری ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت در بخش مرکزی رزن خبر داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها