|
کدخبر: 117191

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد

رتبه ممتاز همدان در نگهداری ماشین آلات راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۶ و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری همدان افزوده شد.

اخبار رتبه ممتاز همدان در نگهداری ماشین آلات راهداری

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم،  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به حفظ و نگهداری ماشین آلات راهداری، افزود: همدان در حفظ و نگهداری ماشین آلات راهداری، جز استان های برتر است

وی با بیان از افزایش ماشین آلات راهداری استان، گفت:  ۲ دستگاه شامل بیل مکانیکی به ناوگان افزوده شد.

وی ابراز داشت: ۲۲ دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز فرسوده و از رده خارج شده اند.  

این مسئول در خصوص بازسازی ۲۵ دستگاه نیمه سنگین و سنگین این اداره کل یادآور شد: 11 دستگاه سنگین شامل 5 دستگاه گریدر و ۲ دستگاه لودر ۲ دستگاه بلدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه برفخور و دستگاه نیمه سنگین شامل 14 دستگاه کامیون این اداره بازسازی شدند.  

معاون راهداری استان همچنین از افزوده شدن ۲ دستگاه سواری خبر داد و تأکید کرد: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات سالیانه بیش از ۷۰ میلیارد ریال نیاز است.  

پرورشی خرم در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه استان همدان در بحث حفظ و نگهداری از ماشین آلات راهداری جزء استان های برتر است، تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می رسد جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. 

پیش از این، حوزه راهداری همدان دارای ۴۰۶ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین  بود که ۶ دستگاه ماشین آلات دیگر نیز اخیرا به این مجموعه افزوده  شد.  

همدان حدود ۵ هزار و ۱۱۴ کیلومتر راه دارد که افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و بقیه آزاد راه ، بزرگراه و راه فرعی و اصلی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها