|
کدخبر: 117190

شوک ویژه در انتظار کسب و کار زنان همدانی

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به حمایت از زنان فعال در کسب و کارهای خرد و کوچک ارزش آفرین، از تفاهم نامه اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان در استان خبر داد.

اخبار شوک ویژه در انتظار کسب و کار زنان همدانی

علی محمدی، مشاور استاندار  و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به تفاهم نامه اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان و اهمییت حمایت از زنان فعال در کسب و کارهای خرد و کوچک ارزش آفرین، ابراز کرد: تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری‌ مشترک با رویکرد اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان  به شبکه پستی بین دفترامور زنان وخانواده و اداره کل پست استان منعقد شد.

وی با بیان اهدافی که این تفاهم نامه به دنبال آن است، افزود: از رویکردها ی این همکاری؛ اتصال به سامانه بازار الکترونیک و توزیع محصولات خانگی زنان (کالا وخدمات)، استفاده از ظرفیت، فضا و امکانات تبلیغاتی پست به منظور تشریح محصولات تولیدی زنان است.

وی  معرفی زنان فعال و موفق در کسب و کار های خرد و مشاغل خانگی به پست برای اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه مجازی) درسامانه ebazar به نشانی www. ebazar. post. ir و ارائه نرم افزار مربوطه به منظور معرفی و فروش محصولات، کالا و خدمات آنان در سامانه از دیگر موارد همکاری پست با دفتر امور زنان و‌ خانواده خواند که در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها