|
کدخبر: 297471

حمله مسلحانه به زندان اصفهان

فرمانده انتظامی دلیجان بیان کرد: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیر اندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان نموده و سریعا از محل متواری شدند.

اجتماعی حمله مسلحانه به زندان اصفهان

سرهنگ مجتبی جمالی، فرمانده انتظامی دلیجان بیان کرد: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان نموده و سریعا از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی پوکه های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیراندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده و با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهرهای دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: ساعاتی بعد یک دستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست ماموران گشت کلانتری ضمن حمله به ماموران با سرعت متواری شد.

فرماند انتظامی دلیجان گفت: با اعلام این خبر و احتمال اینکه این خودرو همان خودروی مورد استفاده مهاجمان مسلح متواری است، دستورات هوشیاری صادز و دستگیری آنها به کلیه یگان ها ابلاغ شد.

سرهنگ جمالی افزود: در ادامه  راننده خودرو پس از متواری شدن از محل ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و ماموران تیر اندازی کرد.

وی گفت:  پس از تعقیب و گریز صورت گرفته، ماموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیر اندازی کرده  و  او را در خیابان امام دلیجان متوقف کردند..

وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت کرد.

سرهنگ جمالی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و وینچستر و ۷۱  عدد فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله های استفاده شده از خودرو متهم افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها