|
کدخبر: 290222

مزایای وبلاگ نویسی

راه اندازی و نگهداری یک وبلاگ می‌تواند کار بزرگی باشد، مزایای وبلاگ نویسی و معایب وبلاگ نویسی زیاد هستند. چه کسب درآمد خلاقانه به صورت آنلاین باشد و چه صرفاً ایجاد فاکتور دانستن/پسندیدن/اعتماد برای مشتریان بالقوه، ارزش زیادی از وبلاگ نویسی حاصل می‌شود.

شروع وبلاگ نویسی

اما قبل از شروع یک وبلاگ، مردم اغلب تصورات نادرستی در مورد چگونگی آن دارند: وبلاگ نویسی سخت نیست. شما فقط چند پست بنویسید و منتشر کنید. در واقع یک تعهد بزرگ برای ایجاد یک وبلاگ معمولی است که به صورت آنلاین درآمد کسب می‌کند و مزایای وبلاگ نویسی زیاد است.

  • "هیچ کس مطالب وبلاگی که من می‌نویسم را نمی‌خواند، پس زحمت نوشتن آن بیهوده است؟"

اگر مطالب وبلاگ شما مفید و جالب باشد، مخاطبین جذب آن خواهند شد.

  • "شاید شروع وبلاگ نویسی کار سخت و زیادی داشته باشد."

ممکن است که کار زیادی داشته باشد اما مزایای زیادی دارد و ارزش بالایی نیز دارد!

  • "من برای راه اندازی یک وبلاگ هیچ پولی ندارم، بنابراین نمی‌توانم این کار را کنم."

خوشبختانه، شروع به کار اصلاً هزینه زیادی ندارد و این از مزایای وبلاگ نویسی است.

مزایای وبلاگ نویسی

  1. مزایای وبلاگ نویسی کم هزینه

بر خلاف سایر مشاغل یا جنبه های شروع یک تجارت بزرگتر، راه اندازی یک وبلاگ به پول نقد اولیه کمی‌نیاز دارد. اگر قبلاً یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید، واقعاً به سادگی ایجاد یک صفحه وبلاگ در سایت خود است - بدون نیاز به منابع اضافی که این از مزایای وبلاگ نویسی است.

اگر یک وبلاگ را از ابتدا با ایده ساختن آن به عنوان تجارت خود راه اندازی می‌کنید، باید سایت خود را راه اندازی کنید. اگرچه می‌توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید، من توصیه می‌کنم از همان ابتدا مقدار کمی‌پول در آن قرار دهید - فقط کافی است برای نام دامنه و میزبانی بپردازید.

  1. مزایای وبلاگ نویسی تخصصی

صرف نظر از اینکه هدف نهایی شما کسب درآمد آنلاین یا آفلاین است، نوشتن پست های وبلاگ خوب به شما کمک می‌کند تا خود را به عنوان یک متخصص در یک موقعیت شغلی تثبیت کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک دونده هستید و به دنبال استخدام یک متخصص تغذیه ورزشی هستید. وب‌سایت متخصص تغذیه «A» شامل یک بیوگرافی مختصر، برخی از صفحات در مورد خدمات آنها و صفحه تماس با ما است. وب‌سایت متخصص تغذیه «B» همین جنبه‌ها را دارد، اما همچنین شامل یک وبلاگ است که در آن او نکات مفیدی را برای تغذیه دویدن به اشتراک می‌گذارد.

شما به سمت استخدام کدام گرایش دارید؟ بیشتر مردم بیشتر احساس می‌کنند با متخصص تغذیه B ارتباط دارند، زیرا می‌توانید بگویید که این خانم واقعاً در شغل خود متخصص است.

  1. انعطاف پذیری! شما می‌توانید در هر زمان در یک وبلاگ کار کنید.

انعطاف پذیری دلیل اصلی ورود بسیاری از وبلاگ نویسان به این حوزه است. ایجاد وبلاگی که از طریق درآمد غیرفعال درآمد کسب کند به این معنی است که شما می‌توانید در هر زمانی از روز کار کنید و در هر زمانی از روز درآمد کسب کنید و این مورد از مهمترین مزایای وبلاگ نویسی است.

همچنین، معمولاً هیچ ضرب‌الاجل فوری وجود ندارد - به غیر از محتوای حمایت‌شده یا آن ضرب‌الاجل‌هایی که به خودتان تحمیل می‌کنید (که قطعاً می‌تواند چیز خوبی باشد).

  1. کسب درآمد از مزایای وبلاگ نویسی

این زمینه به نوعی شگفت انگیز است که راه های زیادی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی وجود دارد. همه آنها لزوما آسان نیستند، و بسیاری برای اولین بار ایجاد ترافیک زمان می‌برند - اما گزینه های زیادی برای استفاده از مزایای وبلاگ نویسی مانند این وجود دارد:

  • درآمد تبلیغات (کسب درآمد از طریق تبلیغات قرار داده شده در ستون کناری وبسایت شما، در محتوا و غیره)

  • بازاریابی وابسته (لینک های ویژه ای که هنگام خرید یک محصول برای شما پورسانت دریافت می‌کنند)

  • محتوای حمایت شده (زمانی که یک شرکت به شما پول می‌دهد تا محصول یا خدمات خود را در یک پست یا اشتراک اجتماعی نشان دهید)

  • فروش محصولات خود(دیجیتال و فیزیکی – کتاب های الکترونیکی، دوره ها، تی شرت ها و سایر کالاها و غیره)

  • فروش خدمات خود (آموزش شخصی آنلاین، مربیگری تغذیه، نویسندگی آزاد، خدمات رسانه های اجتماعی و غیره)

استراتژی درآمد شما مطمئناً تحت تأثیر مدل کسب و کار شما خواهد بود. اگر از یک وبلاگ به عنوان بخشی از یک کسب و کار کوچک استفاده می‌کنید - مانند یک استودیوی آموزشی شخصی که اداره می‌کنید - تمرکز شما احتمالاً بر این خواهد بود که مشتریان با شما ارتباط برقرار کنند و برای بازدید به آنجا بیایند. پول شما از آن مشتریان حضوری بدست خواهد آمد.

از طرف دیگر، اگر برنامه شما کسب درآمد آنلاین است، درآمد شما احتمالاً شامل برخی از انواع دیگر جریان های درآمد - مانند تبلیغات یا بازاریابی وابسته است که از مزایای وبلاگ نویسی امکان استفاده از تمامی‌آنهاست.

  1. ارتباط از مزایای وبلاگ نویسی

آیا دوست ندارید کسی که نمی‌شناسید در وبلاگ یا کانال های اجتماعی شما نظر بگذارد؟ این احساس شگفت انگیزی است که بدانید شخصی در آنجا محتوای شما را می‌خواند و به اندازه کافی با آن ارتباط دارد که برای اظهار نظر وقت بگذارد.

به عنوان مثال شخصی، یکی از چیزهای مورد علاقه من در دنیا این است که یک تگ تصادفی در اینستاگرام از شخصی دریافت می‌کنم که عکسی از خود در حال دویدن منتشر کرده است و از برنامه تمرینی من برای آماده شدن برای مسابقه استفاده می‌کند. هیچ احساس بهتری وجود ندارد!

مطمئن شوید که به طور مرتب به این نظرات پاسخ می‌دهید تا با خوانندگان یا مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. استفاده از این مزایای وبلاگ نویسی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

  1. ترافیک وب سایت بالا

اگر در حال ایجاد یک وبلاگ به عنوان بخشی از یک مدل کسب و کار کوچک بزرگتر هستید، آن وبلاگ به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند. گوگل محتوای تازه را دوست دارد و هر پست وبلاگی که می‌نویسید کمک می‌کند

  • الف) به گوگل بگویید که یک سایت فعال هستید و

  • ب) به شما این فرصت را می‌دهد که به طور بالقوه برای مجموعه جدیدی از کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها