|
کدخبر: 265980

هشدار جدی پلیس به این افراد

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: ناامنی، اوباش‌گری و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز ما نیروی انتظامی است و در صورت مواجهه با این موارد با اقتدار با قانون‌گریزان برخورد می‌شود.

اجتماعی هشدار جدی پلیس به این افراد

سردار قاسم رضایی بعد از ظهر سه‌شنبه در هفدهمین کمیسیون عملیات فراجای ویژه فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: آموزش کارکنان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی برای انجام دقیق مأموریت‌ها به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بدون شک آموزش کارکنان باید به طور میدانی باشد و مأمور آموزش‌های تاکتیکی را در صحنه اجرا کند تا بتواند در زمان نیاز از آن استفاده کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در برخورد با افراد هنجارشکن باید مقتدرانه عمل کند، افزود: ناامنی، اوباش‌گری و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز نیروی انتظامی است و در صورت مواجهه با این موارد با اقتدار با قانون‌گریزان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به لزوم پایش هوشمند عملیات‌های پلیس تصریح کرد: فراجا یکی از سازمان‌های پیشرو در بحث هوشمندسازی است و ما باید با پشتکار بیشتر از تجهیزات نوین برای ارتقا بازدهی مأموریت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

سردار رضایی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در مأموریت‌های پلیسی، خاطرنشان کرد: در صورتی که در مأموریت، متهم تسلیم پلیس شود یک تلنگر هم به او ممنوع و حرام است اما اگر فردی به مأمور جسارت کند با او مقتدرانه برخورد خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان البرز در برقراری امنیت و آرامش خاطر مردم، عنوان کرد: به همه مجرمان و هنجارشکنان هشدار می‌دهیم دست از اعمال خلاف قانون بردارند، چراکه در صورت قانون‌شکنی با برخورد سخت فرزندان ملت در فراجا روبه‌رو می‌شوند.

منبع: مهر

ارسال نظر