|
کدخبر: 260732

ممنوعیت ورود دوچرخه به این پارک ها

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: پارک‌های مادر و کودک کوچک و محله‌ای هستند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک‌ها وارد نشود تا به بچه‌های کوچک آسیب وارد نشود.

اجتماعی ممنوعیت ورود دوچرخه به این پارک ها

مریم اردبیلی، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران اظهار داشت: برخی از پارک‌ های بانوان ما پیست دوچرخه سواری دارد، اما پارک‌های مادر و کودک کوچک هستند و پارک‌های محله‌ای محسوب می‌شوند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک‌ها وارد نشود تا به بچه‌های کوچک آسیب وارد نشود.

او با اشاره به اینکه بوستان‌های ویژه بانوان پیست دوچرخه دارد، اضافه کرد:، اما اگر محله‌ای داشته باشیم که بتوانیم دورتادور بخشی را به گونه‌ای ایجاد کنیم که امکان دوچرخه سواری وجود داشته باشد، این کار را انجام می‌دهیم.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در دوره جدید مدیریت شهری برنامه جدیدی برای پرسنل خانم شهرداری تهران در نظر گرفته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: یک نیازسنجی از همکاران خانم به واسطه حضور و مطالباتی که دارند انجام شده است که مبنی بر توسعه فردی بانوان شهرداری تهران است. همچنین برای توسعه شغلی آن‌ها نیز یک برنامه ریزی آموزشی، کسب مهارتی و رویدادی انجام شده است.

منبع: جامعه۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها