|
کدخبر: 255969

مشاوره رایگان در ایستگاه های مترو

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در توئیتی از طرح ارائه خدمات مشاوره رایگان در ایستگاه‌های پرتردد مترو تهران خبر داد.

اجتماعی مشاوره رایگان در ایستگاه های مترو

وحید یامین‌پور  تصریح کرد: «مشهور است که ازدواج جداکننده فرد از فرهنگ جوانی و وارد کننده او به بزرگسالی است. اما همین بزرگسالان اغلب مهارت کافی برای زندگی مشترک را کسب نکرده‌اند. همکاران من سالانه حدود ۵هزار کارگاه مشاوره رایگان برگزار می‌کنند اما این بار با طرح آزمایشی سایه مهر خودشان به میان جوانان آمده‌اند.»

وی افزود: «طرح ارائه خدمات مشاوره رایگان در ایستگاه های پر تردد مترو تهران اجرا میشه. از ابتدای ماه رمضان بیش از ۳هزار نفر به مشاورین مراجعه کرده‌اند. این طرح به صورت آزمایشی در تهران انجام میشه. بعد در مکان های عمومی مانند پارک ها و مکان‌های پر رفت و آمد مردم در سایر استان اجرا خواهد شد.»

 حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز پیش از این گفته بود: از اول ماه رمضان ۲۷۰۰ مراجعه به میزهای مشاوره رایگان در ایستگاه‌های مترو انجام شده که در صورت نیاز به مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده می‌شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها