|
کدخبر: 321047

صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد؛

واریز بیش از ۷۵۲ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته دیماه ۱۴۰۲

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۷۵۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و اعلام کرد: سود سال مالی ۱۴۰۲ نیز طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی به حساب این بازنشستگان واریز خواهد شد.

آموزشی واریز بیش از ۷۵۲ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته دیماه ۱۴۰۲

روابط‌عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان در گزارشی از آخرین وضعیت واریزی صندوق به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق اعلام نمود: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه می‌باشد که به حساب ۲۶۵۰ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌ و از دوم آذر تا اول دیماه ۱۴۰۲  بازنشست شده اند واریز گردید.

در گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان آمده است: این افراد همچنین شامل بازخرید‌ها، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند و در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آنها واریز شده است.

بنابراین گزارش، با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه در سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای موسسه به آدرس szf.satpay.ir واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود. همچنین فرهنگیانی که قبلا در بانک سرمایه حساب نداشتند، توسط بانک برای آنها افتتاح حساب صورت گرفته است، بنابراین بازنشستگان برای اطلاع از واریز سهم‌الشرکه، به صورت حضوری یا اینترنتی موجودی حساب خود در بانک سرمایه را بررسی نمایند.

روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته به کمتر از یک ‌ماه گزارش نموده است: این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری، به طور کامل و یکجا دریافت می‌نمایند.

براساس گزارش روابط‌عمومی صندوق ذخیره، اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه باعث ترغیب بیشتر فرهنگیان به عضویت در صندوق شده است به طوری که علاوه بر معلمان جدیدالاستخدام، فرهنگیان شاغل نیز که عضو صندوق نبودند، نسبت به عضویت اقدام کرده‌اند.

روابط‌عمومی موسسه از فرهنگیانی که علاقه مند به عضویت در صندوق می باشند  خواسته است با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.

 همچنین فرهنگیانی که عضو موسسه هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف ۵ درصد حقوق و مزایا اقدام کنند تا به همان میزان از سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های صندوق بهره‌مند شوند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها