|
کدخبر: 311839

لحن تند یکی از معلمان آموزش و پرورش به این مقام مسئول!

فرهاد قنبری یکی از معلمان آموزش و پرورش به اظهارات استاندار قم درباره ارزیابی معلمان واکنش تندی نشان داد.

آموزشی لحن تند یکی از معلمان آموزش و پرورش به این مقام مسئول!

سخن بسیار درست و بجایی است و معلمان به عنوان نمایندگان تعلیم و تربیت جامعه باید مدام مورد ارزیابی قرار گرفته و سطح علمی و فرهنگی آنها مورد سنجش قرار بگیرد. اما قبل از آن باید ابتدا هر سه ماه یکبار سطح علمی و فرهنگی رئیس جمهور مورد ارزیابی قرار بگیرد، سطحی علمی و فرهنگی وزیران مورد ارزیابی قرار بگیرد، سطح علمی و فرهنگی نمایندگان مجلس مورد ارزیابی قرار بگیرد، سطح علمی و فرهنگی مدیران و شهرداران و فرمانداران و استانداران و اعضای شوراها هم مورد ارزیابی قرار بگیرد وگرنه نمی‌شود که همه در یک ... سیر کنند و از معلمان که کمترین حمایت در میان کارکنان دولت را دارند، ارزیابی عملکرد فصلی صورت بگیرد.

به شخصه حاضرم با استاندار قم، نمایندگان مجلس و همه وزیران حوزه سیاسی و فرهنگی کشور در مورد صلاحیت علمی و فرهنگی حوزه کاری خودشان، گفتگو و مباحثه داشته باشم و حتی اگر عموم آنها قادر به تبیین درست بدیهیات اولیه حوزه کاری خود بودند، برای همیشه شغل معلمی را کنار بگذارم.

منبع: نو اندیش
  • Iman Arzanesh ارسالی در

    حرف حق جوابی نداره.اینا فقط دیوار کوتاه تر از معلمان ندیدن!!!! موقع انتخابات عزی ز و بعد از انتخابات فراموش میشن!!!! کمتر ین حقوق ، صفر ریال تسهیلات از همه نوعش، طرف یه کارمند ساده بانک با مدرک لیسانس ه ست بروید ببینید چقدر تسهیلات بهش میدن!!! !!! اما برای کسی که حداقل لیسانس دارند و عامل تربیت تمام شغلها هستند صفر ریال تس هیلات!!!! باید هم کشور درجا بزنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها