|
کدخبر: 311623 شبنم درخشان

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

صفر تا صد جنجال توهین نماینده مجلس به فرهنگیان / ماجرا چه بود؟

علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز در مجلس با رفتار بی ادبانه باعث رنجش خاطر فرهنگیان بخصوص معلمان خوزستانی شد.

آموزشی صفر تا صد جنجال توهین نماینده مجلس به فرهنگیان / ماجرا چه بود؟

اخیرا گروهی از معلمان خوزستانی برای دیدار با  علیرضا منادی سفیدان، نماینده تبریز در جلوی درب دفتر او جهت درددل کردن و بیان معضلات و مشکلات خود مراجعه کرده بودند که با رفتار بی ادبانه و توهین آمیز این نماینده مجلس روبرو شدند که واکنش‌های منفی بسیاری را به دنبال داشت. حتی بسیاری از رسانه‌های اصولگرا نسبت به این حرکات زننده نماینده واکنش نشان دادند. در این گزارش به ماجرای توهین نماینده مذکور و واکنش رسانه ها و مردم می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید. 

عصر ایران نوشت: پادشاه کدام دیاری که اینطور جلوی معلمان لم داده ای و دندانهایت را تمیز میکنی و بادام میخوری ؟ ابادمجان دورقاپ چینهای  این نماینده هم درمورد خواسته های معلمان مدام بیان میدهند این وظیفه دکتر نیست یعنی قرار نیست برایشان کاری انجام دهد.

روزنامه ایران نوشت: شورای نگهبان این نماینده را ردصلاحیت کند /رفتارهایش عجیب و دور از ادب است. در یک جلسه دو دقیقه ای بین این نماینده و مردم انواع و اقسام رفتارهای زشت و زننده و خلاف شان حضور در جمع این نماینده دیده شد.  او در حالی که موظف بود مطابق دستور کار جلسه (دیدار مردمی) به مشکلات مردم گوش بدهد، با رفتارهایی همچون دست کردن در دهان و تمیز کردن دندان‌ها، خوردن تنقلات، باد زدن خود، لم دادن و بی‌توجهی به مخاطب، اینگونه نشان داد که گویا  قصدی برای گوش دادن به سخنان آن فرد ندارد.

بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی فارغ از هرگونه نگاه جناحی یا سیاسی، خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاعش شدند و بعضی نیز ابراز امیدواری کردند در احراز صلاحیت داوطلبان مجلس آتی چنین مواردی با قاطعیت از سوی شورای نگهبان مد نظر قرار گیرد.

عکسی قدیمی تر از رفتار این نماینده نیز منتشر شده است که بسیار متاثر کننده و تاسف بار است.

منادی1

تسنیم خواستار عذرخواهی این نماینده شد و اینگونه تیتر زد؛ هیات نظارت با این رفتارهای زننده برخورد کند، آقای منادی بی‌معطلی عذرخواهی کن!

علی خضریان؛ نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس پیرامون کلیپ منتشر شده از یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی که در مواجهه با فرهنگیان پربازدید شده است، گفت: ما مفتخر به نمایندگی و رسیدگی به مشکلات، دغدغه‌ها، حوائج مردمی هستیم که در کلام و احادیث نقل شده از ائمه معصومین علیهم‌السلام از حاجات مردم به عنوان نعمت الهی یاد شده است. لذا می‌بایست مراقبت کرد با اقشار مختلف مردم خصوصاً مردمانی که بعضاً از راه دور خود را به دفاتر نمایندگان رسانده‌اند، با نگاه نعمات الهی نگاه کرد و خدای ناکرده حتی در صورت عدم امکان رفع مشکل ایشان، رفتارهای زننده و دور از شأن یک نماینده مجلس از خود نشان ندهیم.

آقای منادی استعفا دهید

واکنش محمدرضا نیک‌نژاد، کارشناس آموزش و پرورش در‌خصوص رفتار توهین‌آمیز منادی سفیدان، نماینده مجلس در مقابل معلمان به خبرهای فوری مهم گفت: آقای منادی اگر دلسوز نظام است به احترام آبروی نظام و یک میلیون معلمی که در جامعه وجود دارد و به خاطر رفتارهای پیشین و دروغ‌هایی که تا به امروز گفته استعفا دهد، آقای منادی به عنوان یک مسئول باید پاسخ‌گوی رفتارشان باشند البته این نوع رفتارها در دولت قبلی هم از آقای عیسی کلانتری در محیط زیست دیده شد زمانی که اتوبوس خبرنگاران دچار سانحه شد. آقای منادی اگر با این رفتار بخواهد به کلاس درس برود باید در آن کلاس را گل گرفت.

درادامه واکنش المیرا شریفی مقدم را در صدا و سیما مشاهده می‌کنید. 

ویدیویی از فرهنگیان  در جلوی درب دفتر آقای منادی که به مدت سه روز در اینجا اسکان داشتند هم این روزها پر بازدید شده است.

واکنش علیرضا داوری به رفتار عجیب علیرضامنادی در توییتر

داوری-منادی

  • ناشناس ارسالی در

    با رای مردم نماینده میشن بعدش خودشونو ار باب مردم میدونن همشون اینجورین بی ادب پر و

  • احمد ارسالی در

    کاملا بیشرفه

  • امیر ارسالی در

    خوب میگه دیگه صبحانه و ناهار نخورده عزیز یدونه کشمش خوردن اینقدر حاشیه دارهاونا یی که اعتراض دارن بفهمن نماینده بودن چه سخته و یقه فرد دست هزاران نفر هست این بو د رتبه بندی رو آورد این بود با مافیای کن کور جنگید معذرت خواهی هم کرد متشکرم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها