|
کدخبر: 311110

فوری / خبر خوش وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان

مجوز استخدام بیش از ۵۰ هزار معلم جدید صادر شده و ۲۵ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان به بدنه آموزش و پرورش ملحق خواهند شد.

آموزشی فوری / خبر خوش وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان

«رضا مرادصحرایی» وزیر آموزش‎ و پرورش با حضور در مراسم استقبال از نو معلمان استان خراسان رضوی، گفت: از سال ۹۴ تا ۱۴۰۲، جمعیت دانش ‎آموزی ایران حدود ۳ میلیون نفر اضافه شده است.

وزیر آموزش‎ و ‎پرورش با اشاره به اینکه در شهریور سال ۹۷ و در دوره دوم دولت قبل، رئیس مرکز منابع انسانی وزارت وقت از کسری نیروی انسانی خبر داد، اظهار کرد: در سه سال از دولت پیشین مجوز استخدام صادر نشد، به این دلیل که رئیس دولت وقت در مجلس بیان کرد هزینه تربیت دانش ‎آموز در دولت ۴ میلیون تومان و در مدرسه خصوصی یک میلیون تومان است.

هنجارشکنی پزشک مازندرانی برایش گران تمام شد

وی با تصریح این موضوع که از همان زمان آهنگ تقویت مدارس خصوصی در کشور آغاز شد، ادامه داد: بین تقویت مدرسه خصوصی و دولتی رابطه معکوس وجود دارد، تعداد مجوزهای استخدامی صادره در دو سال دولت جاری معادل ۸ سال قبل از آن است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امسال نیز مجوز استخدام بیش از ۵۰ هزار معلم جدید داشتیم و ۲۵ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان به بدنه آموزش و پرورش ملحق خواهند شد.

وی درباره آزمون‌های استخدامی، بیان کرد: برای آزمون ابتدایی تنها ۱۴ گرایش می‌توانستند شرکت کنند، اما با پیگیری‌های انجام شده این رقم را به ۷۰ رشته و گرایش افزایش دادیم.

صحرایی، تصریح کرد: همین ۴۰ و چند هزار معلم که آن‌ها را با وسواس انتخاب کردیم افتخار ماست. آینده سازان و معماران آینده ایران کودکان ما هستند و این آینده سازان را باید به دست معلمان قوی تربیت کنیم.

 

  • ناشناس ارسالی در

    ۳۰سال خدمت کردم بوی خوشی ازاموزش وپرورش ندیدم چرادروع منویسید فقط معوقات معوقات فقط بدبختی برای همین هست اموزش مابه اینجاختم شده

  • معلم ارسالی در

    منتظر واریز معوقه رتبه بندی و دیون هستیم هیچ وزرات خانه ای مثل اموزش و پرورش در قبال کارمندش بی مسئولیت نیست به خدا گرفت اریم نه پاداش نه معوقه نه حقوق مکفی....

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها