|
کدخبر: 288191

معرفی بهترین سایت های تدریس خصوصی در ایران و جهان

در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی و تدریس خصوصی ایران و کل جهان معرفی شده اند.

در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان و سایت های پربازدید و معتبر انتخاب آنلاین معلم خصوصی معرفی می شوند. اگر در جستجوی یک مدرس خصوصی خوب هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

در حال حاضر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بالاتر، افزایش معدل، موفقیت در کنکور، یادگیری بهتر زبان انگلیسی و گرفتن نمره بالا در آیلتس و تافل و ... بسیار متداول و مفید است. در کلاس های تدریس خصوصی اساتید به بهترین شکل خودشان را با شاگرد هماهنگ نموده و مطالب را به گونه ای ارائه می کنند که برای ایشان مفید باشد. کلاس های خصوصی می تواند به صورت تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس خصوصی آنلاین برگزار شود. بهترین معلم های خصوصی در کمترین زمان شاگرد خودشان را به نتیجه مطلوب می رسانند. اگر می خواهید در درس ریاضی نمره 20 بگیرید، فیزیک را مفهومی یاد بگیرید و یا مکالمه زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ... خودتان را تقویت نمائید، در هر صورت استفاده از کلاس های خصوصی بهترین گزینه است. تدریس خصوصی در منزل بازدهی بالاتری دارد اما معلم خصوصی آنلاین را با نرخ کمتری می توانید هماهنگ نمائید.

معرفی تعدادی از بهترین سایت های تدریس خصوصی جهان

از بهترین سایت ها و پلتفرم‌های تدریس خصوصی می توان به نرم افزار  Zoom، upGrad، Teachable و ... اشاره نمود. در ادامه سایت های بیشتری هم معرفی می شود.

1- سایت معلم خصوصی www.tutor.com

سایت tutor.com یک سایت خوب در زمینه تدریس خصوصی است که می توانید برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین به این سایت مراجعه کنید. البته اگر داخل ایران هستید توصیه می شود از سایت ایران مدرس استاد انتخاب نمائید. چرا که قیمت ها مناسب تر است و می توانید به صورت حضوری و در منزل با معلم های خصوصی داخل ایران هم کلاس داشته باشید.

2- سایت انتخاب استاد خصوصی www.hometutorsite.com

این سایت هم یکی از بهترین سایت ها در زمینه تدریس خصوصی است و اگر می خواهید معلم خصوصی اینترنتی و مجازی انتخاب کنید می توانید به این وب سایت هم مراجعه نمائید.

3- سامانه معلم خصوصی www.mytutor.co.uk

این سایت هم یکی از سایت های خوب انتخاب معلم خصوصی است و توضیح داده است که در انتخاب اساتید خودش دقت زیادی می کند. توضیحات ارائه شده در سایت به این صورت می باشد: ما در مورد اینکه چه کسی به عنوان معلم خصوصی در پلتفرم ما باشد بسیار حساس هستیم - فقط 1 نفر از هر 8 نفری که درخواست می کنند پذیرش خواهند شد.

4- سایت معتبر انتخاب استاد خصوصی skooli.com

این وب سایت بیشتر در زمینه خدمات تدریس خصوصی آنلاین فعالیت دارد. Skooli به مدارس، مناطق و سازمان‌ها یک پلت فرم آموزش آنلاین عادلانه و مقرون به صرفه را برای رسیدگی به افت یادگیری از طریق پشتیبانی تحصیلی 1:1 در بیش از 122 موضوع ارائه می‌کند. دانش‌آموزان فرصت‌های یادگیری نامحدودی از طریق دسترسی فوری، درخواستی، به معلمان حرفه‌ای در هر زمان و هر مکان، همه از یک محیط یادگیری آنلاین امن و مطمئن دارند.

5- princetonreview.com

در این وب سایت نتیجه گرفتن دانش آموزان تضمین شده است. برخی از توضیحات ارائه شده در سایت مذکور در ادامه مشاهده می شود: ما گرفتن نمره بالا توسط شما را تضمین می کنیم در غیر اینصورت هزینه شما برگردانده می شود. کلاس های آنلاین جدید ما برای حصول بالاترین نتیجه طراحی شده اند.

6- سایت معتبر معلم خصوصی tutordoctor.com

این وب سایت هم بیشتر در زمینه تدریس خصوصی مجازی و خدمات معرفی معلم خصوصی آنلاین فعالیت دارد. در سایت مذکور آمده است: مکان دیگر یک مانع نیست. مهم نیست در کجا زندگی می کنید، ما می توانیم معلم آنلاین عالی برای دانش آموز شما پیدا کنیم. خواه در مقطع ابتدایی، متوسطه، کالج یا حتی بزرگسالان باشند.

7- سایت عالی انتخاب مدرس خصوصی tutoreye.com

این سایت هم یکی از سایت های خوب و برتر تدریس خصوصی است و در زمینه های مختلف از جمله شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست، علوم و ... می توانید مدرس مورد نظر خودتان را از آن انتخاب نمائید. در وب سایت مذکور توضیح داده شده است: خدمات تدریس خصوصی آنلاین طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان! پیدا کردن یک معلم خصوصی در موضوعاتی که نیاز به کمک دارید بسیار آسان است. برای پیشرفت تحصیلی، Tutoreye را انتخاب کنید و برای ورود به کلاس آماده شوید. این سایت هم خدمات تدریس خصوصی آنلاین را ارائه می دهد.

بهترین سایت انتخاب معلم تدریس خصوصی در ایران کدام است؟

به جرات می توان گفت که بهترین و یا حداقل یکی از بهترین سایت های انتخاب آنلاین معلم خصوصی در تهران، کرج و کل ایران سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. در ایران مدرس تا سال 1402 نزدیک به 28000 مدرس ثبت نا کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست، ادبیات، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری و ... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زیست شناسی (به عنوان مثال) در سایت ایران مدرس، به صورت زیر عمل نمائید:

الف- عبارت ایران مدرس را در گوگل جستجو کنید.

ب- وارد سایت ایران مدرس شوید و در بالای صفحه در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است عبارت زیست شناسی را وارد کنید و بر روی کلید جستجو کلیک نمائید تا لیست اساتید را مشاهده کنید.

ج- لیست اساتید را با دقت بررسی نمائید و یک استاد خوب را برای درس مورد نظرتان انتخاب کنید. سعی کنید یک استاد فوق العاده و برجسته را انتخاب کنید و تنها ارزان بودن کلاس را ملاک قرار ندهید. به دانشگاه محل تحصیل استاد دقت کنید و با مدرسی کلاس را هماهنگ نمائید که از دانشگاه معتبر مانند دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa، امیرکبیر https://aut.ac.ir/  و …. فارغ التحصیل شده باشد.

برای ورود مستقیم به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس بر روی لینک teaching.iranmodares.com کلیک کنید و معلم خصوصی آنلاین یا حضوری مد نظر خودتان را انتخاب کنید. مزیتی که در سایت ایران مدرس وجود دارد این است که شماره تماس مستقیم تمامی اساتید تدریس خصوصی، رزومه کاری ایشان و سوابق تدریس مدرسین، نرخ درخواستی هر استاد، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس ارائه شده است. در ایران مدرس می توانید با آگاهی کامل و بدون واسطه معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید. برای برگزاری کلاس آنلاین می توانید از https://meet.google.com/  یا اسکای روم استفاده نمائید.

توجه کنید که نرخ تدریس خصوصی کلاس های مدرسین داخل ایران بسیار مناسب است و اگر متوسط قیمت کلاس ها را برای هر جلسه 400 هزار تومان هم در نظر بگیریم برای معلم های خصوصی خارج از ایران این مبلغ برابر 2 میلیون تومان خواهد شد. حتی اگر دانشجوی ایرانی در حال تحصیل در خارج از کشور هستید باز هم پیشنهاد می شود از خدمات تدریس خصوصی مدرسین داخل ایران که در سایت ایران مدرس حضور دارند استفاده نمائید.

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها