|
کدخبر: 195928

استخدام معلم خصوصی آنلاین با سابقه و بدون سابقه در تهران و کل ایران

در این مقاله در رابطه با استخدام معلم خصوصی آنلاین با سابقه و بدون سابقه در تهران و کل ایران، جذب مدرس خصوصی برای تدریس حضوری و مجازی ریاضی، زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی، زیست، ادبیات و سایر دروس توضیحاتی ارائه می گردد.

در حال حاضر با شیوع کرونا درخواست برای تدریس خصوصی آنلاین بسیار زیاد شده است و افراد کمی متقاضی دریافت خدمات آموزش خصوصی در منزل هستند. این شرایط باعث شده است برای اساتیدی که در شهرهای کوچک ساکن هستند هم امکان جذب شاگرد از کل کشور وجود داشته باشد و در حقیقت اینبار عدالت آموزشی برای مدرسین تا حد زیادی به تحقق پیوسته است. قبلا که تدریس خصوصی در منزل انجام می شد و آموزش آنلاین جا نیفتاده بود، فقط اساتید تهران و شهرهای بزرگ می توانستند به عنوان معلم خصوصی درآمد خوبی داشته باشند. در حال حاضر هر استادی از هر جای ایران، اگر قوی کار کند و رزومه خوبی ارائه نماید، می تواند از تدریس آنلاین به درآمد خوب برسد. در چنین شرایطی در حقیقت بحث استخدام شدن به عنوان مدرس خیلی مطرح نمی شود و اساتید با حضور در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا شبکه های اجتماعی می توانند به راحتی با متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم در ارتباط بوده و آنلاین شاگرد جذب کنند. بنابراین اگر می خواهید در زمینه آموزش خصوصی فعالیت داشته باشید و تدریس آنلاین را برای کسب درآمد مد نظر دارید به جای جستجوی آگهی های استخدام معلم خصوصی، با ثبت نام در ایران مدرس و یا از طریق شبکه های اجتماعی خودتان مستقیم شاگرد جذب نمائید.

چرا ایران مدرس برای جذب شاگرد به جای استخدام شدن؟

همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی به جای استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی عضویت در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com (بهترین سایت معلم خصوصی زبان و سایر دروس آنلاین و حضوری) و ارتباط مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی است. این روش مزایای زیادی دارد. اولا خودتان به صورت مستقیم با شاگردها در ارتباط هستید و به جای اینکه مثل حالت استخدام شدن در آموزشگاهها هر جلسه 30 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید، کل مبلغ دریافتی برای خودتان خواهد بود. مثلا اگر از 5 جلسه تدریس 1 میلیون تومان درآمد داشته باشید، در حالت همکاری با آموزشگاهها باید 300 هزار تومان را به آموزشگاه پرداخت کنید. بنابراین استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی آنلاین خیلی هم گزینه خوبی نیست و بهتر است خودتان مستقل کار کنید. نکته دیگر اینکه وقتی خودتان مستقیم شاگرد جذب می کنید، قیمت کلاس های خصوصی را هم خودتان مشخص می کنید و با بهتر شدن رزومه و افزایش سابقه تدریس و کیفیت کلاس ها می توانید نرخ را هم افزایش دهید و به درآمدهای بالاتر برسید. وقتی در موسسه ای به عنوان مدرس استخدام می شوید نرخ کلاس ها را خودتان تعیین نمی کنید و برای شما این قیمت از قبل مشخص شده است. در حالت جذب شاگرد مستقیم، اگر کیفیت تدریس شما عالی باشد ممکن است یک شاگرد را برای چند سال داشته باشید و از کلاس های ایشان درآمد کسب نمائید.

در رابطه با مقایسه بیشتر استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی و جذب شاگرد مستقیم مطالعه این مقاله هم مفید است.

برای عضویت در ایران مدرس و جذب شاگرد مستقیم به صورت زیر عمل کنید:

1- در گوگل عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس را جستجو کنید

2- وارد سایت ایران مدرس شوید و در بالای صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید

3- در سایت ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری شوید

4- مشخصات و دروس تدریسی خودتان را ثبت کنید

5- پس از تایید مدیریت سایت مشخصات شما در لیست مدرسین نمایش داده خواهد شد

از نمونه سایت های تدریس خصوصی خارج از ایران هم می توان به www.tutor.com، tutorme.com و .... اشاره نمود.

استخدام معلم زبان انگلیسی آنلاین بدون سابقه و با سابقه در تهران و کل ایران

اگر در جستجوی آگهی های جدید مرتبط با استخدام مدرس زبان دورکاری و مجازی هستید ..... اگر می خواهید جدیدترین درخواست های استخدام معلم زبان آنلاین بدون سابقه و با سابقه در تهران و کل ایران در روزنامه همشهری، سایت دیوار و .... را مشاهده نمائید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید. اگر سابقه کاری ندارید برای اینکه بتوانید در آموزشگاهها و موسسات آموزش زبان استخدام شوید کمی با مشکل مواجه خواهید شد. اگر هم سابقه کاری بالایی دارید به تناسب تجربه و سابقه ای که دارید ممکن است به شما حقوق مناسب پرداخت نشود.

علاوه بر استخدام معلم زبان آنلاین بدون سابقه و با سابقه در تهران و کل ایران در آموزشگاهها و موسسات زبان، راهکارهای دیگری هم برای فعالیت در این زمینه و کسب درآمد بالا وجود دارد. بسیار خوب است که بتوانید با آموزشگاههای معتبر، مدارس، دانشگاهها و .... در زمینه تدریس زبان انگلیسی آنلاین و حضوری همکاری داشته باشید. اما در هر صورت، مطمئن باشید اگر فقط روی استخدام شدن حساب باز کنید در نهایت به درآمد خوب در این زمینه نخواهید رسید. به عنوان مثال استخدام معلم زبان انگلیسی در مدارس غیرانتفاعی یا هر مدرسه دیگری درامد خوبی ندارد. می توانید برای کسب سابقه کاری با این مراکز آموزشی هم همکاری داشته باشید. اما اگر به تدریس زبان انگلیسی علاقه دارید و می خواهید درآمد خوبی کسب کنید باید کمی از محدوده امن خودتان خارج شوید و سعی کنید خودتان به صورت مستقل شاگرد جذب نمائید. به این ترتیب پارامترهایی که روی درآمد شما تاثیر می گذارند در کنترل خود شما بوده و می توانید پول خوبی از این کار بسازید.

مطالعه کنید: استخدام مدرس زبان انگلیسی بدون سابقه

استخدام مدرس آنلاین بدون سابقه کاری معمولا انجام نمی شود اما خودتان می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد بگیرید. می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده نمائید. بسیاری از مدرسین زبان در اینستاگرام فعالیت دارند و شاگردهای زیادی هم از این طریق جذب می کنند. می توانید فیلم های آموزشی کوتاهی بسازید و زبان را آموزش دهید و به این ترتیب شاگرد بگیرید. برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید. محتوای آموزشی خوب تولید کنید و برای تدریس خصوصی زبان آنلاین تبلیغ نمائید.

راهکار دیگر این است که در سایت ایران مدرس تبلیغات خودتان در زمینه آموزش آنلاین زبان را ثبت نمائید. مطمئن باشید به نسبت استخدام شدن به عنوان معلم زبان آنلاین بازدهی و درآمد بسیار بیشتری برای شما دارد. نکته دیگر اینکه حتی اگر یک استاد بدون سابقه هستید می توانید از این روش هم شروع کنید و از کل ایران و حتی جهان شاگرد جذب نمائید.

اگر در حال حاضر در آموزشگاهی استخدام شده اید کار خودتان را ادامه دهید ولی این روش را هم برای جذب شاگرد شروع کنید و آن را جدی بگیرید. اگر در شروع کار هستید، برای استخدام شدن به عنوان مدرس خصوصی زبان در آموزشگاهها اقدام کنید ولی این روش را هم در کنار آن شروع نمائید. مطمئن باشید اگر بتوانید به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید از هر روش دیگری برای شما مفیدتر خواهد بود. امید است این مقاله در زمینه استخدام معلم آنلاین مفید بوده باشد.

منبع: سایت معلم خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php تدریس خصوصی آنلاین و حضوری تمامی دروس در تهران، تبریز، کرج، ارومیه، شیراز، اصفهان و کل ایران

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها