|
کدخبر: 282234

افزایش ۹ برابری اعتبارات این دانشگاه+ جزئیات

 رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر از افزایش ۹ برابری اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این دانشگاه خبرداد و گفت: امسال ۷ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌ها مختلف عمرانی و تجهیزاتی اختصاص یافته است.

رضا درویشی  تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر را یک‌ هزار و ۳۶۵ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: ۷۰ درصد این دانشجویان در رشته علوم تربیتی ابتدایی تحصیل می‌کنند.

وی رشته‌های زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مشاوره را از دیگر رشته‌های دانشگاه فرهنگیان بوشهر دانست و گفت: حل مشکلات زیرساختی در عرصه فضای آموزشی، کلاس آزمایشگاهی، کارگاهی و ورزشی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر از تدوین طرح جامع دانشگاه خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی شده که ۱۰.۵ هکتار زمین برای اجرایی شدن طرح جامع دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد.

درویشی مهارت آموزی را یکی از برنامه دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا با ادارات فنی و حرفه‌ای مختلفی تفاهم‌نامه منعقد شده است.

وی از افزایش ۹ برابری اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این دانشگاه خبر داد و گفت: سال گذشته اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۸۰۰ میلیون تومان بود که امسال به بیش از  ۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر اضافه کرد: امسال ۷ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌ها مختلف عمرانی و تجهیزاتی اختصاص یافته است.

درویشی بیان کرد: تمام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها